معرفی 10 مورد از بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان والکس | حسینی فایننس

جالب است بدانید که از هر 4 دارنده‌ی رمزارز در دنیا، 1 نفر در این اکسچنج فعال است. تجربه نشان داده است فهرست شدن رمزارزهای جدید در فهرست معاملات صرافی‌های معتبر، تأثیر زیادی در ارتقای جایگاه آن‌ها در بازار کریپتوکارنسی دارد. همچنین حجم معاملات ارزهای دیجیتال نیز افزایش پیدا می‌کند که این موضوع در توسعه جوامع آن‌ها نیز تأثیرگذار است.

ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی

هر صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای آن‌که معتبر شود، باید از یک‌سری ویژگی‌ها برخوردار باشد. صرافی ارز دیجیتال تبدیل به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند زیر سایه ویژگی‌های امنیتی که این صرافی دارد، به‌آسانی ارز دیجیتال خریدوفروش کنند. صرافی ایرانی تبدیل همچنین از ابزارهای حرفه‌ای مانند کیف پول اختصاصی واپلیکیشن ارز دیجیتالتبدیل موبایل برخوردار است که فرآیند معامله را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند. در وب‌سایت تبدیل می‌توانید به بخش «راهنمای جامع مشتریان» مراجعه کنید. با استفاده از این بخش می‌توانید سؤالات متداول و پاسخ آن‌ها را مشاهده کرده و به راهنمای مخصوص هر بخش دسترسی داشته باشید.

حجم معاملات، تعداد کاربران، ابزارهای معاملاتی و اپلیکیشن موبایل، ازجمله مواری هستند که باید برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مدنظر قرار دهید. بررسی‌های تیم کارشناسی کلینیک سرمایه حاکی از آن است که صرافی BingX بهترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در سال 2023 است. حال نوبت به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال با بیشترین ارز می‌رسد.

برای اینکه بتونین بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی رو انتخاب کنین، باید به خوبی با ایرادات این دسته از صرافی ها هم آشنا بشین. به همین منظور در ادامه تعدادی از ایراداتی که معامله گر ها از این پلتفرم های معاملاتی گرفتن رو براتون ذکر کردیم. صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال، نوع دیگه ای از بهترین صرافی ارز دیجیتال بوده. مهمترین ویژگی این پلتفرم ها اینه که به هیچ عنوان نیازی نیست که برای استفاده از خدمات اون ها، حساب کاربری تو این صرافی ها ایجاد کنین. معاملات تو این صرافی ها به شکل همتا به همتا یا P2P انجام میشه و کاربرها بدون هیچ واسطه ای میتونن خرید و فروش رمز ارزهای خودشون رو انجام بدن. به همین دلیل هستش که میگن این پلتفرم ها غیر متمرکز اند و هیچ سیستمی روی اون آموزش صرافی کوکوین بلاگ حسینی فایننس ها نظارت نداره.

کارشناس وبسایت دنیای ترید ،

کیف پول‌های سرد به اینترنت متصل نیستند و امکان هک را به صفر می‌رسانند. به این دلیل هم به نسبت کیف پول‌های پیش فرض صرافی‌ها، مکان بسیار امن‌تری برای ذخیره رمز ارزها محسوب می‌شوند. صرافی ارز دیجیتال نیک پرداخت پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی و آنلاین ۲۴ ساعته دارد. به طور کلی بایننس با هدف تسلط بر بازار ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد. این صرافی توانست با کاهش کارمزد ها و ساده تر کردن معاملات به سرعت پیشرفت کند و جایگاه خود را در بازار باز کند.

  • از آن جایی که این صرافی های توانسته اند امنیت خوبی در بازار ایجاد کنند بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند.
  • صرافی مزدکس پلتفرمی انحصاری برای مبادله رمزارز با رمزارز است و برای فعالیت در آن نمی‌توان فیات (ریال) واریز کرد.
  • این صرافی با خدماتی که ارائه می‌کند توانسته پابه‌پای صرافی‌های پیشرفته روز دنیا پیش برود.
  • نکته قابل‌توجه آن است که در پنل کاربری اختصاصی به داشبورد تحلیل سود و زیان هم دسترسی دارید.
  • در حال حاضر صرافی‌هایی وجود دارند که سرعت احراز هویت کاربران خود را از چیزی حدود 24 ساعت به 5 دقیقه کاهش داده‌اند.
  • بیت پین را هم می‌توان به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معرفی کرد.
معرفی 10 مورد از بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان والکس | حسینی فایننس به نظر من صرافی بیت پین بهترین صرافی ایرانی هستنش.اینو با تجربه 2 ساله در بازار ارز دیجیتال میگم . در این نوشتار سعی کردیم چند مورد از معتبرترین و بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال ایران را به‌صورت کوتاه مقایسه، بررسی و معرفی کنیم. کارمزد معاملات در این سایت به‌صورت درصدی از حجم دارایی درخواستی محاسبه می‌شود. مثلاً اگر مبتدی باشید کارمزد اولین معامله‌ی شما حدود ۰٫۳۵% خواهد بود. همچنین معاملات به‌صورت جفت ارز مثلاً اتریوم در مقابل تتر، با کارمزدی در حدود ۰٫۱۵% محاسبه می‌شود. یکی از معایب این صرافی این است که با احراز هویت سفت‌وسخت می‌توانید در آن خریدوفروش کنید.