بهترین پادکست های اقتصادی جهان- اخبار بازار تسنیم خبرگزاری تسنیم | mey

بهترین پادکست های اقتصادی جهان- اخبار بازار تسنیم خبرگزاری تسنیم | mey مزگو پادکستی برای عاشقان غذاست؛ البته نه فقط کسانی که غذا خوردن را دوست دارند! این پادکست می‌تواند برای همه شما که به قصه غذاها و خوراکی‌ها علاقه‌ دارید، هیجان‌انگیز و جذاب باشد. فردوسی خوانی همانطور که از نام‌اش بر می‌آید، به خوانش اشعار شاهنامه‌ی فردوسی می‌پردازد. خوانش‌گر این پادکست، خود شناخت خوبی از شعر کهن دارد و مخاطب را با تحلیل‌های همه‌فهم‌اش همراهی می‌کند. را بیشتر از این‌که طنز باشد، درباره‌ی طنز است. در هر اپیزود از طنزپردازی با یک طنزپرداز و یا موضوع تخصصی این عرصه آشنا شده.

لطفا اطلاعات پادکست خود را در بخش نظرات بنویسید تا پس از بررسی به این فهرست اضافه کنیم. در پادکست چهارگاه اطلاعاتی را پیرامون موسیقی سنتی و دستگاه‌های آن ارائه می‌کند. فلسفه علم را امیرحسن موسوی می‌سازد که پیش‌تر با او گفت‌وگو کرده‌ایم.

مجید رضوی

در ترکیب این ویژگی‌ها موفق بوده و به پادکستی معتبر در حوزه اقتصاد جهانی تبدیل‌شده است. اگر به حوزه کسب‌وکار، فناوری،‌ نوآوری و سیاست‌های اقتصادی علاقه‌مند هستید، واکس تاکس گزینه‌ای مناسب برای شماست. «تیم فیلیپس»، خبرنگاری بریتانیایی که میزبان پادکست‌های واکس تاکس اکونومیکس است، اطلاعاتی بسیار مفید در زمینه‌های نام‌برده در اختیارتان قرار می‌دهد. هر اپیزود از رادیو دیو با پرداختن به فرهنگ یا موضوعی خاص از دریچه موسیقی، ادبیات و سینما تشویقمان می کند تا به دنیایی نو سرک بکشیم . مریم فتاح، تهیه‌کننده و گوینده مزگو در هر اپیزود از این پادکست، تاریخ یکی از غذاهای خوشمزه را در زمانی بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه برای شما تعریف می‌کند. مزگو حدود ۷ هزار شنونده دارد و اپیزودهای مختلف آن بیش از ۷۶ هزار بار شنیده شده است.

پادکست فارسی یک پنجره YekPanjare‎

چرا پادکست جو روگان مجموعه اپیزودهای پادکست هایی در مورد زندگی و فلسفه می بر روی تلگرام محبوبیت بالایی دارد؟ در این مطلب به بررسی و معرفی یکی از محبوب ترین پادکست های امروزی آمریکایی می پردازیم. هر اپیزود پادکست فارسی فیکشن روایتگر اتفاقی واقعی است که در منطق ما نمیگنجد. نشر آزادنامگان،علاوه بر انتشار کتاب الکترونیک و صوتی، محتوای صوتی را در قالب پادکست آزادنامگان به رایگان در اختیار عموم مخاطبان فارسی زبان قرار می‌دهد. آنچه باید کشف کنیم — در پادکست لِم راجع به توانایی‌های کوچک اما کاربردی صحبت می‌شود که با دانستن آنها می‌توانیم کیفیت زندگی و کار خود را بهبود دهیم.

  • من اردشیر طیبی هستم و در «مختصر و مفید» تلاش می‌کنم موضوعاتی از دل تاریخ، سیاست و علم رو به زبانی ساده و قابل هضم و البته در مدت زمانی کوتاه، برای شما توضیح بدم.
  • فربو از پرشنونده‌ترین پادکست‌های حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال است که مفاهیم این عرصه را با زبانی خیلی ساده و همه‌فهم آموزش می‌دهد.
  • هویتی که سبب شده است خرده‌فرهنگ‌ها به یک فرهنگ واحد به نام فرهنگ ایران تبدیل شوند.
اگر شما هم به شنیدن پادکست علاقه دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین پادکست‌های فارسی را به شما معرفی کنیم. هم‌اکنون پادکست‌های مختلفی در موضوعات متنوع منتشر شده‌اند. شاید بپرسید که اصلاً پادکست چیست؟ در ادامه با جزئیات بیشتر به این موضوع می‌پردازیم اما هدف اصلی این مقاله معرفی بهترین پادکست‌های اقتصادی جهان است.

Radio Darbast پادکست رادیو دربست با اجرای سعید خرسندی‎