معرفی بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری + مشخصات دیجی 63 | behtarin-laptop

معرفی بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری + مشخصات دیجی 63 | behtarin-laptop لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال برای همکاران خود فروش ویژه را قرار داده است اگر مایل به همکاری هستید کافیست به سایت ما سر بزنید تاز از شرایط همکاری مطلع شوید. از سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت موفق خود، لایه ای سرگرم کننده و سرگرم کننده از قلم را برای خلاقان هنری، دانش آموزان خوشحال از خط خطی و حرفه ای های یادداشت برداری آماده کرد. اما این خودکار فقط “گیلاس بالای سر” این کانورتیبل دیدنی است – چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد که این فوق‌قابل حمل بدجنس ارائه می‌دهد. داخلی که همه توجه را به خود جلب می‌کند، دنیای شما را تکان می‌دهد. مملو از فناوری‌های نوآورانه است و با یک شارژ 16 ساعت و 21 دقیقه ماندگار شد.

ترکیب رنگ سرخابی – ساخت رنگ سرخابی روشن – چگونه رنگ سرخابی بسازیم

این لپ تاپ یک شاسی فلزی جذاب، عملکرد سریع دارد و با شارژ کامل، بیش از 15 ساعت دوام می‌آورد. در این لپ تاپ، زمان بارگذاری صفحه وب سریع‌تر، دوربین قدرتمندتر و ادغام یکپارچه بین Mac، iPad و iPhone صورت گرفته که آن را جذاب‌تر می‌کند. اگر به دنبال سریع‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ ممتاز در دنیای اپل هستید، به پادشاه جدید سلام کنید. این لپ تاپ از لپ تاپ های تجاری و با قدرت بالا می باشد که توانسته است مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. لپ تاپ Dell Latitude 9510 از ویژگی های امنیتی ممتازی برخوردار می باشد و از نظر کارشناسان دارای استقامت بالایی است.

این لپ تاپ از پردازنده مرکزی قدرتمندی برخوردار است و برای فعالیت های حرفه ای بسیار ایده آل می باشد. از مهم ترین ویژگی های مثبت این مدل می توان به نمایشگر بسیار با کیفیت و درخشان آن اشاره نمود. از طرفی وجود صفحه کلید بسیار راحت در کنار طراحی ایده آل از دیگر مزایای این لپ تاپ محسوب می شوند. با توجه به عملکرد فوق العاده این محصول و باتری بسیار عالی می توان آن را یک لپ تاپ همه کاره معرفی نمود. البته هنگام خرید این لپ تاپ نمی توان از قیمت بسیار گران آن چشم پوشی کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 – i3 8G 256G – کاستوم شده

به طور کلی بهترین لپتاپ از نظر طول باتری، لپ تاپ هایی هستند که باتری آن ها 9 سلولی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس می باشد. البته باتری های سه و شش سلولی نیز می توانند شارژدهی مناسبی را به شما ارائه دهند. به طور کلی تعداد سلول های باتری تعیین کننده قدرت و طول عمر آن می باشد.

  • همچنین وجود تکنولوژی Panel self Refresh در این لپتاپ باعث شده که میزان مصرف باتری تا حد بالایی کنترل شود.
  • ایسر توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی فول‌اچ‌دی استفاده کرده که هم وضوح خیلی خوبی داره و هم دقت رنگ بالایی.
  • با توجه به این موضوع هر چقدر تعداد سلول های باتری بیشتر باشد، توانایی شارژدهی آن نیز افزایش می یابد.
  • یکی دیگر از گام‌هایی که می‌توانید در زمینه کاهش مصرف باتری لپ تاپ بردارید، حذف محافظ نمایشگر است.