لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | asilbekharid

۱- طول عمر لپ تاپ تا حد زیادی به نحوه نگهداری و استفاده از آن دارد. معمولا عمر مفید سخت افزار لپ تاپ ها برای اجرای برنامه های روز بین ۵ تا ۷ سال در نظر گرفته می شود. توصیه می کنیم به دنبال مدل هایی باشید که قابلیت ارتقا داشته باشن (قابلیت جایگزینی رم و هارد) تا در آینده بتوانید قدرت و عملکرد لپ تاپ خود را افزایش دهید.

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI معرفی شدند؛ غول‌هایی گران‌قیمت و زیبا

سلام، این مدل فاقد گرافیک مجزا هست و فقط برای کارهای سبک 2 بعدی مناسب هست. دومین انتخاب در این بازه نیز Aspire 3 A315-58G-79RH-AA از برند ایسر می‌باشد. سایر مشخصات فنی این دستگاه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | asilbekharid بهترین لپ تاپ های اچ پی به دلیل کیفیت مناسب لپ‌تاپ‌های این برند برای کاربران آشنا هستند اما امروزه به دلیل نوسان بالای… و سخت‌ افزار آن عبارتست از پردازنده Core i H، گرافیک 4GB RTX3050Ti از نوع GDDR6، حافظه رم 16 گیگ با باس 3200 مگاهرتز و حافظه اس اس دی 512GB NVMe PCIe می‌باشد. در کنار این سخت‌ افزار قدرتمند صفحه نمایش این لپ تاپ نیز 17.3 اینج Full HD با پنل مات IPS و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز می‌باشد. اما اگر طرفدار برند اچ پی هستید، در این صورت Omen 16-B0004TX-A لپ تاپ بهتری است. این لپ تاپ از یک کارت گرافیک RTX 3050 استفاده کرده که در کنار پردازنده Core i H عملکرد مطلوبی در کارهای گرافیکی خواهد داشت.

  • در حال حاضر HP هیچ لپ‌تاپ جدیدی در بازه قیمتی زیر 20 میلیون تومان در بازار ندارد.
  • دوتا راه حل دارید یا بودجتون رو بیشتر کنید و یا صبر کنید که دلار ارزانتر بشه و یه خورده قیمت ها پایین بیان.
  • در نظر داشته باشید با توجه به تلاطم قیمت دلار در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپ‌های پیشنهادی در بازار ایران به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است.
  • این لپ تاپ تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد ، پردازنده آن اینتل Core i5 1035G1 است که 6 مگ کش داشته و یکی از سریع ترین پردازنده های فعلی د دسته سیستم های میان رده به شمار می رود.
اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم لپ تاپ های 20 تا 30 میلیون تومان را در این لیست ببینید. لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دیجیاتو، مدل‌هایی با حداکثر قیمت ٢۰ میلیون تومان را انتخاب کرده‌ایم. لپ‌تاپ‌های مورد پیشنهاد دیجیاتو از ارزش خرید بالایی برخوردارند و سعی کرده‌ایم تا حد امکان مدل‌های جدیدتر را معرفی کنیم. در این بازه قیمتی محصولات اقتصادی حضور دارند که می‌توانند عملکرد مناسبی برای انجام کارهای روزمره و کمی فراتر از آن را داشته باشند. در ادامه با معرفی مدل‌هایی از لیست بهترین لپ تاپ اقتصادی با دیجیاتو همراه باشید.

انتشار اولین اطلاعات درباره کنسول دستی گیمینگ سونی

اپل از 8 هسته‌ی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هسته‌ای بهره می‌برد و بر اساس آزمون‌های منتشر شده، این محصول می‌تواند به راحتی از پس انواع برنامه‌های مهندسی برآید. از این رو انتظار می‌رود لپ تاپ جدید ای دیتا سرعت بسیار بالایی در اجرای نرم افزارها داشته https://www.asilbekharid.com/best-laptop-up-to-20-million/ باشد. از پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.3 گیگاهرتز بهره می‌برد که از نظر توانایی و عملکرد از دیگر پردازنده‌های حاضر در محصولات این رده قیمتی مانند Core i7-1165G7 یا Core i3-1215U بسیار بهتر است. حضور پردازنده‌ی AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.0 گیگاهرتز است که در بنچمارک‌ها از پردازنده نسل یازدهم Core i3-1115G4 که در دیگر محصولات هم‌قیمت یافت می‌شود، بسیار بهتر عمل کرده است. از ارزان‌قیمت‌ترین و کارآمدترین محصولات بازار ایران هستند که کاربران می‌توانند با کمترین هزینه‌ی ممکن به آن‌ها دست یابند. استفاده از حداقل پردازنده سری Core i3 اینتل یا حداقل رایزن 3 برند AMD، برای بازی کردن کمی قدیمی شده است و باید به دنبال حداقل سری Core i5 اینتل و یا رایزن 3 برند AMD باشید.

بهترین لپ تاپ های تا ۲۰ میلیون