انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

چراکه در این شرایط، لینک‌های شما گزینه‌های بیشتری مانند امتیاز صفحه یا پرسش و پاسخ را به کاربران نمایش می‌دهند. همچنین در نتایج کوئری‌های جستجویی که تمام صفحه‌ها از اسکیما استفاده کرده باشند، استفاده نکردن از اسکیما در صفحه‌های شما باعث کاهش نرخ کلیک این صفحه‌ها در گوگل خواهد شد. علاوه بر این، بهتر است تا زمانی که مجبور نشده‌اید URL صفحه‌های وب‌سایت خود را تغییر ندهید. حتی زمانی که به نظرتان URLهای قبلی به اندازه کافی مناسب نیست، تا زمانی که URLها به رابطه کاربران و کسب و کار شما آسیبی وارد نمی‌کنند، آن‌ها را تغییر ندهید. اگر زمانی مجبور شدید که ساختار URLهای وب‌سایت خود را تغییر دهید، پس از تغییر ساختار از ریدایرکت دائمی (کد ۳۰۱) برای ریدایرکت کردن صفحه‌های قدیمی روی URLهای جدید بهره بگیرید. تغییر URLها بدون توجه کافی به این مسئله از اشتباهات رایج کسب و کارها هنگام طراحی مجدد وب‌سایت است.

موتورهای جستجو به طور کلی لینک‌ها را به عنوان «رأی اعتماد» می‌شناسند و از آن‌ها برای سنجش میزان مفید بودن صفحه و محتوای آن برای کاربران و میزان اهمیت محتوای صفحه بهره می‌گیرند. همچنین، موتورهای جستجو به «متن لینک یا انکر تکست» (Anchor Text) نیز توجه می‌کنند. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر با استفاده از انکر تکست لینک‌ها در صفحه‌های دیگر متوجه می‌شوند که محتوای صفحه درباره چه موضوعی تدوین شده است.

همانطور که گفته شد، سئو مقوله‌ای عظیم و گسترده است که پر است از پیچیدگی‌هایی که لازمه درک آن‌ها تجربه شخصی و دانش فراوان و به روز است. برای بهینه ساختن یک وبسایت و رساندن آن به جایگاهی مطلوب، کار‌های بسیاری لازم است انجام گیرد و موارد زیادی وجود دارند که باید رعایت شوند. انجام این کار‌ها و رعایت این موارد بصورت بخش بخش در مقاطع مختلف صورت می‌گیرد. اگر نخواهیم از خدمات مشاوران و مراکز حرفه‌ای در سئو استفاده کنیم، خود باید اول به مشاور و کارشناسی حرفه‌ای تبدیل شویم. در آن صورت، می‌توان عملیات بهینه سازی سایت را در هر مرحله و مقطع بصورت رایگان انجام داد. اما چگونه؟بدست آوردن هر موفقیتی بهایی دارد که افراد موفق آن را پرداخت کرده‌اند.

بهترین روش برای یادگیری سئو چیست؟

Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد. صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین می‌کند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار می‌رود، برای آن IP به نمایش در‌آید. اگر موتور جستجو مورد Cloaking را شناسایی کند، وب سایت متخلف را پنالتی کرده و برای همیشه از ایندکس خود حذف می‌کند.

  • به کلیه تکنیک‌‌هایی که برای بهبود جایگاه و رتبه در خارج از سایت انجام می‌گیرد.
  • Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند.
  • در حققیت این نوع محتوا درموورد محصولات و خدماتی هستند که ما ارائه می‌دهیم.
  • این بخش ها به صورت غیرمستقیم بر روی اعتبار وب سایت شما تاثیر گذار هستند.
  • سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم.
انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

تا این جا یاد گرفتیم که اولین قدم بررسی وضعیت سایت و درآوردن ایرادات احتمالی آن است. قدم دوم برطرف کردن ایرادات فنی سایت و قدم سوم تحقیق کلمات کلیدی یا همان کیورد ریسرچ است. در مرحلۀ چهارم بر روی سئوی محلی سایتمان کار می‌کنیم و در مرحلۀ پنجم باید استراتژی محتوای سایتمان را تعیین کنیم. شما از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنید که می‌توانند جواب دهند و اگر بخواهیم صادق باشیم، جواب هم می‌دهند. این موارد از استفاده از تاکتیک‌هایی که برخلاف دستورالعمل‌های موتورهای جستجو هستند تا فعالیت‌های خطرناک‌تر که می‌تواند منجر به اقدامات دستی توسط گوگل شوند را شامل می‌شوند. در فایل «robots.txt» می‌توانید به موتورهای جستجو نشان دهید که درباره محتوای خاصی از وب‌سایت شما چه اقداماتی انجام دهند.

Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری چیست؟