دوره ویدئویی حرفه‌ای آموزش ماساژ صورت زیبایی و آرامش بخشی سالم بازار | آموزشگاه آپادانا تبریز

کلیه خدمات آموزشگاه از نظر دارا بودن اعتبار دارای ضمانت صد درصدی بازگشت وجه است. در مدرک آموزشی صادر شده مدت دوره ذکر خواهد شد و ارتباطی با طول دوره ندارد. کلیه کلاس های حضوری مجتمع فنی ونک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی؛ حفظ فاصله گذاری، داشتن ماسک و …

در صورتی که افراد از مراکز مورد تایید مدرک دریافت کنند دغدغه ای برای ورود به بازار کار ندارند. ماساژ سنگ داغ یکی دیگر از انواع ماساژ می باشد که مناسب افرادی است که دارای درد و تنش عضلانی هستند و همچنین افرادی که خواهان آرامش هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. ماساژ سنگ داغ شبیه به ماساژ سوئدی است ولی در ماساژ سنگ داغ علاوه بر دست از سنگ های گرمی نیز استفاده می کنند. ماساژ سنگ داغ برای افزایش جریان خون و کاهش تنش عضلانی بسیار خوب می باشد. این ماساژ تنش عضلانی را تسکین می دهد، درد را تسکین می دهد و آرامش را افزایش می یابد.

سوالات متداول دوره آموزش ماساژ

دوره ویدئویی حرفه‌ای آموزش ماساژ صورت زیبایی و آرامش بخشی سالم بازار | آموزشگاه آپادانا تبریز یکی دیگر از ویژگی‌های عالی دوره آموزش ماساژ صورت این است که با تهیه آن شما و اعضای خانواده‌تان می‌توانید به صورت کامل تکنیک‌های حرفه‌ای ماساژ صورت را یاد بگیرید و به طور کامل در این زمینه خودکفا بشوید و در هزینه‌های خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید. حتی شما می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه‌ای هر روز توسط خودتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان ماساژ صورت دریافت کنید و از آن لذت ببرید. شما می‌توانید با دریافت یک ماساژ صورت عالی توسط همسرتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان خستگی یک روز کاری را به طور کامل از تن به در کنند و همچنین با مداومت در انجام تکنیک‌های این دوره برای سالیان سال صورت خود را زیبا و شاداب و جوان نگه‌ دارید. در حالی که دوره آموزش ماساژ صورت سایت سالم بازار کاملا فارسی بوده و بیش ۲۵ تکنیک کاربردی به صورت روان و واضح برای شما اجرا و توضیح داده خواهد شد. آکادمی آموزش ایرانیان دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون دوره شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند .

ماساژ سوئدی به افزایش سطح اکسیژن خون ، بهبود سیستم گردش خون ، دفع سموم بافتی و کاهش تنش و استرس در بدن کمک می کند که نهایتا منجر به آرامش و سبکی روح میشود . مدرک ماساژ این موسسه بعد از مدرک ماساژ سازمان فنی و حرفه ای یکی از معتبرترین مدارکی است که به وسیله آن بسیاری از دریافت کنندگان می توانند زیر نظر پزشک و یا در مراکز مختلف ماساژ دارای پروانه فعالیت، شروع به کار نمایند. شرایط برگزاری دوره آموزش ماساژ کاملا مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا سرفصل های آموزشی استاندارد را به صورت فشرده در جهت صرفه جویی در زمان کارآموزان این دوره در مدت یک ماه و نیم به طور کامل به شما آموزش دهیم. آموزش ماساژ دوران بارداری در تبریزماساژ دوران بارداری می تواند روشی مطمئن برای زنان برای ماساژ در دوران بارداری باشد. و می تواند به کاهش دردهای بدن در بارداری، کاهش استرس و کاهش تنش عضلانی کمک کند. با این حال، این ماساژ به دلیل خطر سقط جنین در این دوران، ماساژ را به زنان در سه ماهه اول ارائه نمی دهند.

مراقبت پوست و زیبایی

ماساژ دادن، فوت و فن های زیادی داشته و همین فوت و فن ها و به کارگیری آنهاست که می تواند باعث ایجاد آرامش در ماساژگیرنده شود. ماساژ سوئدی برای افرادی که دارای استرس و تنش بسیاری هستند و همچنین به لمس شدن حساس می باشند و کسانی که برای اولین بار مراجعه کرده‌اند، روشی مناسب می باشد. این ماساژ دارای مشت و مال، حرکات عمیق، تکنیک های منفعل، حرکت مفاصل و همچنین نوازش های طولانی و متحرک به سمت قلب می باشد. دوره ماساژ در آموزشگاه ایران فیشیال دوره تئوری و عملی بوده و شما می توانید اصول انواع ماساژ را به طور کامل فرا بگیرید.

  • همچنین می‌توان با ماساژ منظم صورت باعث فرم دهی و زیبایی هر چه بیشتر عضلات صورت مانند گونه‌ها و لب‌ها شد.
  • ماساژ سنگ داغ، گونه ای از ماساژ ها بوده که برای درمان استرس به کار می رود.
  • در این ماساژ سنگ های به خصوص آتشفشانی با حرارتی مخصوص توسط ماساژ گر روی پوست، گذاشته و یا حرکت داده می شوند.
  • افرادی که مبتلا به این گونه درد هستند می توانند از ماساژ برای تسکین این درد ها استفاده کنند.
  • ماساژ سوئدی بر اساس آناتومی بدن و فیزیولوژی توسط یک فیزیولوژیست اهل سوئد، با نام “پزشکی ژیمناستیک” اختراع شد.