حمل کانتینری | transemartlogistics

حمل کانتینری | transemartlogistics

در مواردی که کانتینر پر نشده باشد و بار مورد نظر تنها یک فرستنده داشته باشد ، کانتینر پر یا FCL نام گذاری می شود . از نظر حمل کننده ، اگر بارگیری توسط فرستنده کالا انجام شود ، FCL نامیده می www.transemartlogistics.com شود . اگر شما قصد دارید بار خود را به صورت دریایی به مقصد موردنظر ارسال کنید بهتراست با اصطلاحات مربوط به حمل دریایی آشنا شوید.

  • همان طور که قبلا توضیح دادیم کالاهای فله بارهایی هستند که بدون بسته به کشتی وارد میشوند.
  • در برخی موارد در حمل و نقل کانتینری ، بارگیری توسط حمل کننده کالا انجام می شود .
  • نوعی از کانتینرها نیز برای حمل حیوانات و احشام به کار می‌روند که دارای دریچه تنفسی هوا هستند تا حیوانات آسیبی نبینند.
  • همچنین از کانتینر در پروژه‌های عمرانی برای تجهیز کارگاه‌ها استفاده می‌شود.
  • کالاهای فله مانند شن و ماسه یا حبوبات از کانتینرهای روباز استفاده می‌کنند که سقف نداشته باشد.

2- بسهولت در شيوه‌هاي مختلف حمل و نقل ( زميني ، دريائي ) قابل استفاده باشد . 1- استحكام لازم براي چندين بار استفاده در زنجيره حمل و نقل را داشته باشد. پ- دارا بودن طراحي که با پيش بيني بست هايي در گوشه ها باعث محفوظ و محکم نگاه داشتن و/يا حمل و نقل آسان مي گردد. با در دست داشتن آخرین تجهیزات مدرن تخلیه کانتینر و نرم افزارهای کنترل کانتینر با ظرفیت انبارش 3000 دستگاه کانتینر. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

افتتاح کارخانه نوآوری امیدینو

در صورتی که امکان تماس یا ارسال پیام از طریق واتسپ را ندارید میتوانید از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید. شرکت ابتکار ترابر آماده همکاری در خصوص ارسال گروپاژ بار دریایی به بنادر دنیا و همچنین به صورت بالعکس از بندرگاه های سراسر دنیا به ایران است. اصولا يک کانتينر به معناي يک ظرف اعم از يک جعبه، کيسه، سبد يا ساير چيزها است که مي‌تواند کالاها يا بسته هاي کالا را براي اهداف يکساني نگاهداري کند. البته به محض اينکه اين واژه در اين مقوله جديد حمل و نقل دريايي و حمل و نقل چند نوعه به کار رفت، استاندارد کردن تعريف آن اجتناب ناپذير شد.

◄ حمل کانتینری در جهان چگونه رشد کرد؟

حمل و نقل کانتینری یک روش ترجیحی برای بسیاری از شرکت ها و صنایع است، زیرا آنها می‌توانند محموله‌های زیادی را با هزینه بسیار کمتر حمل کنند. این برای بسیاری از شرکت‌ها و صنایع مفید است، زیرا تحویل فله به آنها امکان می‌دهد بدون نیاز به هزینه زیاد، راهی موثر برای حمل و نقل محصولات و مواد خود پیدا کنند. به طور کلی ترانشیپمنت یکی دیگر از روش‌های حمل و نقل دریایی می‌باشد که نقش مهمی در تجارت جهانی دارد که به معنای حمل و نقل محموله به مقصد میانی و بارگیری مجدد برای رسیدن به مقصد اصلی می‌باشد.

حمل و نقل کانتینری در بنادر ایران

ترانشیپ اغلب در تقاطع مسیرهای حمل و نقل و در تنگراه‌ها مانند تنگه پاناما، سوئز و جبل‌الطارق رخ می‌دهد. برای دریافت دقیق هزینه ها لطفا حتما تماس بگیرید یا در واتسپ پیام بگذارید. خودم هم شیراز هستم دریافتم بندر عباس-گناوه در نهایت هوایی خود شیراز باشه. در خصوص بار دریایی به عربستان ممنون میشم اگر اطلاعات تماس رو برای ما بگذارید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم. ” در طی ۱۵ سال گذشته به صدها نفر در ارسال بار دریایی کمک کرده ایم.