انواع ولو شیرآلات صنعتی و پایپینگ ولو چیست؟ قیمت | کسری سارانانواع ولو شیرآلات صنعتی و پایپینگ ولو چیست؟ قیمت | کسری ساران

  • BEL Valves اخیراً بخشی از گروه OMB Valves، تولید کننده جهانی شیرآلات فولادی آهنگری شده است.
  • دیسک (Disc)، سیت (Seat)، استم (Stem) و بوش یا آببند (Gland) از اجزا این مجموعه هستند.
  • درجه حرارت شیر دوشیده شده ۳۷ درجه می باشد که بستر مناسبی برای رشد باکتری های مضر مزوفیل بوجود می آورد، لذا شیر خام را از زمان دریافت تا ورود به مرحله فرآوری در مخازن دوجداره نگه داری می کنند.
  • این ادغام دامنه جهانی پنتایر را گسترش می دهد و سبد محصولات آن را به طیف وسیع تری از صنایع می رساند.
  • برخی از تولیدکنندگان برای افرادی که ترجیح می‌دهند خامه جدا شده و تا بالای بطری برود، شیر غیر هموژنه تولید می‌کنند.
  • WAKMET LTD شیرهای فولادی را در محدوده فشار از 0.6MPa تا 80.0MPa با قطرهای بین DN 4mm تا DN 1500mm و محدوده دما از -190ºC تا 670ºC تولید می کند. پرسنل مجرب و تکنولوژی های روز، بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان شیرآلات تولیدی را تضمین می کند. شیرهای ساخته شده توسط WAKMET دارای بالاترین الزامات کیفیت هستند که تأثیر مثبتی بر دوام و ایمنی تاسیسات و تجهیزات شما دارد. کنترل سیال KLINGER بیش از 130 سال است که یک تولید کننده با کیفیت نوآورانه و قابل اعتماد شیرهای صنعتی در Gumpoldskirchen  اتریش است. برای بیش از 40 سال، Continental Hydraulics قطعات هیدرولیک با کیفیت بالا و واحدهای نیرو را تولید می کند. همه محصولات 100٪ برای کنترل کیفیت هم در آزمایشگاه و هم در زمینه آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که هر محصول از استانداردهای عملکرد و عمر خدماتی که مشتریان آنها انتظار دارند مطابقت دارد یا از آنها فراتر می رود.

    فروش شیرهای هیدرولیکی با قیمت مناسب

    درپوش روی بدنه به روش های پیچی (Bolted Bonnet)، روش جوشی (Welded Bonnet) یا روش رزوه ای (Threaded Bonnet) مونتاژ می شود. در روش پیچی و رزوه ای معمولا یک واشر آببندی مابین درپوش و بدنه قرار داده می شود که به آن Bonnet Gasket می گویند. بال شیر توپی سایدن تری از بغل مونتاژ می شود و بعد فلنج با پیچ به بدنه بسته می شود. در شیر توپی فول بور اندازه بور (قطر سوراخ) برابر با قطر خط می باشد و حجم سیال عبوری و خروجی تقریبا یکسان می باشد. شیرآلات خودکار مکانیکی به طور اتوماتیک، با فشار سیال مثل شیر یک طرفه یا در رنج تنظیمی کالیبراسیون شده مثل شیر اطمینان اتوماتیک سیال را عبور یا خروج می بازار شیرآلات صنعتی تهران دهد. در استاندارد ASME B16.34 در جدول شماره 2 مشخص شده است که هر متریال با توجه کلاس کاری می تواند چه فشاری را در رنج دمایی مختلف تحمل کند.

    سبد خرید خالی است

    انواع شیرهای صنعتی و کنترل از تولید کننده پیشرو ایتالیایی، از جمله تعدادی شیر توپی ورودی انتهایی در دسترس هستند. این شیرها برای بسیاری از پروژه های نفت و گاز در سراسر جهان حیاتی هستند و دانش PetrolValves در مورد شیرهای ورودی به سرعت ایجاد شد. این شرکت در حال حاضر در طیف گسترده ای از شیرهای بسیار پیچیده تخصص دارد و راه حل هایی با کلاس خدمات بالا را حتی برای چالش برانگیزترین برنامه ها ارائه می دهد. آنها بیشتر به دلیل رگولاتورها و شیرهای کنترلی باکیفیت شناخته می شوند. در واقع، آنها برای استفاده در نیروگاه های هسته ای در چین انتخاب شده اند.

    معروف ترین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران

    در شرایط جدید، روش‌های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سودآوری کمتری دارند. امروزه بیشتر بازارها با رقابت فشرده و عرضه بیشتر از تقاضا مواجه هستند و در چنین شرایطی، حفظ مشتریان فعلی به‌عنوان چالشی استراتژیک مطرح است. لذا روش‌های بازاریابی به ‌طور فزاینده‌ در حال دور شدن از معاملات مقطعی و حرکت به ‌سوی ایجاد روابط بلند‌مدت حمایتی با مشتریان هستند. در ابتدا، ایده توسعه یک شیر خاموش کننده ایمنی برای استخراج وجود داشت. موفقیت این محصول به زودی شرکت ما را بر آن داشت تا سبد خود را به نفت، گاز و گرمایش منطقه گسترش دهد.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار