موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

کابل این ماوس 1.8 متر طول دارد و به پوشش کنفی مجهز است که این پوشش در طول عمر مفید ماوس نقش موثری را ایفا می کند. این ماوس به صورت plug and play کار کرده و نیازی به نصب شدن ندارد. ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA با سیستم عامل اندروید، مک و ویندوزهای ویستا، XP، 7، 8، 2000 و 98 سازگاری دارد. نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است.

  • فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند.
  • اگر جزو عاشقان گیم هستید، حتما آوازه برند ریزر به گوشتان خورده است.
  • قیمت خرید ماوس با کیفیت در سایت یام از 100 هزار تومان شروع می شود و تا چند صد هزار تومان در مدل های هوشمند میرسد.
  • دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند.
  • ماوس های شیائومی نیز از ارگونومی و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جهت راحتی هرچه بیشتر کاربران طراحی شده‌اند.

قیمت انواع موس کامپیوتر برای این دسته افراد اصلاً مهم نیست و فقط کیفیت آن را در نظر می‌گیرند. حتی نرمی کلیک، دقت و حساسیت، دوام و تمامی این موارد برای چنین کسانی مهم خواهد بود. برخی دیگر برای بازی به دنبال انواع موس بدون سیم باکیفیت و راحت هستند. از طرفی بعضی افراد هم فقط می‌خواهند برای لپ تاپ خود یک موس تهیه کنند. موس بلوتوث بدون دانگل یا با دانگل، موس سیمی یا با سیم، موس لب تاب یا موس کامپیوتر؟ تمامی این‌ها به نیاز شما بستگی دارد.

البته این مشکلات در ماوس‌های حرفه‌ای برندهای اصلی برطرف شده‌اند. اکثر مقالات راهنمای خرید ماوس راجع به اندازه و حجم صحبت می‌کنند و حرفی راجع به وزن نمی‌زنند. اما زمانی که سمت ماوس‌های حرفه‌ای‌تر بروید، این عدد تغییر خواهد کرد.

پس اگر یک ماوس سنگین تهیه کردید و در زمان کار کردن حس کردید که یک آجر را روی میز جابه‌جا می‌کنید شگفت زده نشوید. مجموعه برگ مارکت در تلاش است برای شما تجربه یک خرید آسان، مطمئن و بدون واسطه را رقم بزند. از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می‌تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند.

ماوس ای فورتک مدل OP-620DS

این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند. ماوس‌های سیم دار و وایرلس هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. ماوس سیم دار لگ ورودی کمتر و وزن کمتری دارند، اما با توجه به وجود سیم مزاحمت بیشتر و امکانات کمتری را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری دارد.

ماوس ریزر مخصوص بازی مدل Viper Mini ا Viper Mini Gaming Mouse

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار