ماژول دات پیچ 10 خارج سالن تلویزیون شهری ایلیا | asilight

ماژول دات پیچ 10 خارج سالن تلویزیون شهری ایلیا | asilight همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل می‌گیرد. فاصله بین این LED ها بر حسب میلی‌متر تعیین می‌شود که اصطلاحا به آن دات پیچ گفته می‌شود. در یک ماژول شاهد انواع واشرها برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ماژول هستیم. همچنین با کمک یک برد PCB تمامی LEDها و خازن‌ها در ماژول SMD به یکدیگر متصل می‌شوند. پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان می‌شود.

تلویزیون شهری P6 اس ام دی پارسا تابلو

یکی از جدید ترین و جذاب ترین تلویزیون های شهری که در برخی از کشور های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع تلویزیون های شهری همانطور که از اسمشان معلوم می باشد به صورت مشبک تولید و ساخته می شوند . از این رو برای آشنایی بیشتر با تلویزیون شهری سعی می کنیم شما را با علم روز این ابزار آشنا نماییم بنابراین پیشنهاد می گردد پست امروز را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

کیفیت ماژول تلویزیون شهری بر اساس نوع برند، قطعات مورداستفاده، شدت نور و میزان تراکم آن تعیین می‌گردد که در هنگام خرید باید به‌تمامی این موارد توجه نمود. قطعات تلویزیون شهری شامل ماژول فول کالر یا ماژول تمام‌رنگی، کارت کنترل تمام‌رنگی، ویدئو پروسسور، پاور و کابینت تلویزیون شهری می‌باشد که انتخاب درست هر یک از این قطعات بسیار مهم است. تلویزیون ‌شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت‌های جداگانه که خود کابینت ها در ابعاد مختلف دارند از ماژول ها که انواع مختلف و کیفیت رزولیشن متفاوتی دارن تشکیل می‌شوند. نحوه کار آنها به این صورت است که از آرایه ای از دیودهای نور به عنوان پیکسل برای نمایش تصویر استفاده می کند تفاوت ماژول تلویزیون شهری در دات پیچ و تعداد رنگ آن ماژول میباشد. به طور مثال یک ماژول دات 10 که به صورت P10 نشان داده میشود و از یک ماژول دات 5 کیفیت کمتری دارد. منظور از دات پیچ فاصله بین دو پیکسل در ماژول است و هر چه فاصله کمتری داشته باشد کیفیت و رزولیشن بالاتر دارد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . مدل فول کالر SMD که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است. مدل فول کالر 1RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است.

مقالات تلویزیون شهری

به گونه ای که هر مصرف کننده ای حتی اگر اطلاعات تخصصی در زمینه برق نداشته باشد نیز می تواند به سادگی از امکانات آن ها فقط با بهره گیری از یک کامپیوتر استفاده تلویزیون شهری کند. از همین رو، به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد این موضوع، بسیاری از شرکت های مهندسی خارجی و حتی ایرانی در صدد ارائه راه حل هایی برای معرفی بهتر محصولات و خدمات برآمدند. نمونه های اولیه تابلوهای روان دارای امکانات محدودی بودند به گونه ای که به طور کامل تحت نظر شرکت سازنده بودند و ایجاد هرگونه تغییر در اشکال و جلوه های بصری و نیز متن ها باید توسط خود شرکت سازنده اعمال می شد. اما رفته رفته به علت حجم زیاد تقاضا شرکت های زیادی وارد این عرصه شدند و محصولاتی با انعطاف پذیری بالا تولید شد.

  • کلینیک شمال با ارائه کلیه قطعات لازم جهت ساخت و مونتاژ انواع تابلو…
  • این مدل تلویزیون شهری تلویزیون منحنی خمیده یا مقعر و محدب نام دارد که توسط شرکت های معتبر از آن رو نمایی شده است.
  • هر‌چقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسل‌های ماژول به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌کند.
  • قطعا شما هم بر این باور هستید که هر چقدر اشکال جدید تر باشد و کمتر دیده شوند بیشتر چشم های ریز بین مشتریان را به خود جلب می کنند .
  • شرکت تصویر هنر پدیده با بیش از 16 سال سابقه مفید در صنعت نمایشگر های غول پیکر و یا تلویزیون شهریافتخار دارد که از همان ابتدا کاملا تخصصی جهت ارائه مشاور در ساخت و طراحی سازه و جا نمایی توسط بهترین کارشناسان کشور در خدمت شما عزیزان باشد.
  • اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.