اتاق فرار شب سیزدهم شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

بله لطفا با شماره تلفن مجموعه (۰۹۰۱۹۹۰۰۱۰۹) تماس بگیرید روال کار رو کامل انتخاب شریک در اتاق فرار براتون توضیح بدیم. هدف از بازی در این اسکیپروم‌ها سرگرم شدن مخاطب به همراه نشاط و خنده است. بسياري از اتاقها شامل اشياء هستند که بديهي است (يا شايد هم چندان آشکار نباشند) در کنار هم قرار گرفته اند و بازيکنان را مم به ترکيب آنها براي ايجاد يک شي جديد يا فعال کردن سوئيچ مي کند.

برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند. چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید.

مجموعه اتاق فرار دیم اسکیپ

در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، آدرس و تلفن شماری از اتاق‌های فرار شهر تهران را به همراه معرفی اجمالی بازی‌های هر کدام معرفی کردیم. اگر شما مخاطب گرامی، سابقه انجام بازی اتاق فرار دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. شما در طول بازی اطلاعاتی به‌شکل تصویر، فایل‌ متنی، صوتی و … اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.

اتاق فرارهای ترسناک:

حتی شکست منصفانه هم برایشان جذاب خواهد بود تا ناعادلانه باختن به طراحی غلط و غیراصولی معما؛ بنابراین معمای اتاق فرار باید حل شود. آن‌ها برای حل شدن توسط بازیکنان طراحی‌شده‌اند نه طراح؛ بنابراین اتاق فرار باید برای بازیکن سرگرم‌کننده باشد، نه‌فقط طراح و ایده پرداز. این انتخاب کاملاً به علاقه و سلیقه طراح بازی بستگی دارد و نکته مهم این است که هیچ ژانری بر دیگری برتری ندارد و اگر همه اصول و نکات در هر ژانر رعایت شود، موفقیت آن را تضمین خواهد کرد. اگرچه ممکن است در هر شهر یا کشور، ژانر خاصی نسبت به دیگری پرطرفدارتر باشد که شناسایی این مسئله خالی از لطف نیست؛ اما این بدان معنا نیست که اگر اتاق شما ژانر دیگری داشته باشد، مخاطبی نخواهد داشت. نتیجه مهمی که از تجربه اتاق فرار حاصل می‌شود، شناسایی ژانر مورد علاقه هست. پس با تجربه اتاق فرارهای دیگر تا حد زیادی نسبت به ژانر مورد علاقه خود اطمینان حاصل می‌کنید.

لیست کامل و آدرس اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ها

پس از اتمام طراحی و ساخت بازی و انجام بازی به صورت آزمایشی وقت آن رسیده که شرایط را برای مراجعه باقی افراد فراهم کنید، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها تبلیغات است تا علاقه‌مندان به بازی‌های اتاق فرار از حضور بازی شما مطلع شوند. امروز همه در تلاش هستند تا اتاق‌های بهتری طراحی کنند، اتاق‌های پر از چالش، اتاق‌های غافلگیرکننده، ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای بازیکنان و غوطه‌وری آن‌ها در سناریوی بازی نیز از اهمیت ویژه‌‎ای برخوردار است. مجموعه‌ای از معماهای عالی و اتاق‌های سراسر تشکیل‌شده از معما، دیگر به‌خودی‌خود موفقیت اتاق را تضمین نمی‌کنند. اگر در انتهای بازی چراغ‌ها روشن شوند و ببینیم رنگ‌هایی هم بوده که بازیکنان در حین بازی اصلاً متوجه آن‌ها نشده‌اند، نکته منفی محسوب می‌شود.

  • این بازی بین ۴ تا ۸ نفر انجام می‌شود و حداقل سن نفرات باید ۱۶ سال تمام باشد.
  • بازیگرها نقش ویژه ای در ایجاد یک حس خوب در مورد اتاق فرار دارند.
  • شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید.
  • مهمترین عاملی که در نگاه اول به چشم میخورد، فضای نوستالژی، موسیقی و وسایل خاص است که در این محیط استفاده شده نموده اند.
  • این رو هم بگیم که طبیعتاً هر ژانر المان‌ها و دستورالعمل‌های مخصوص به خودش رو داره که شاید لازم باشه بسته به علاقه‌ای که دارید، یه خورده بیشتر فیلم ببینید یا مطالعه کنید.
اتاق فرار شب سیزدهم شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape