خرید کتاب‌های دوازدهم انسانی و ارسال به همه نقاط کشور بانک کتاب مارکا | ketabko

خرید کتاب‌های دوازدهم انسانی و ارسال به همه نقاط کشور بانک کتاب مارکا | ketabko

البته هنوز هم که هنوز است کتاب‌های کار از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی کنکوری محسوب می‌شوند؛ چون به‌شدت برای به چالش کشاندن اطلاعات شما در دروس موردنظر کارآمد خواهند بود. اگر در فرایند خرید ازبانک کتاب مارکا با مشکلی روبرو شدید می‌توانید با مراجعه به بخش راهنمای خرید و یا قوانین و مقررات، مشکل خود را برطرف کنید. همچنین درصورتی‌که کتاب های رشته انسانی مدنظر خود را در سایت پیدا نکردید، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۰۰۴۰۰ تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان فروش مارکا بهره‌مند شوید. اگر سطح خوبی در درس عربی اختصاصی ندارید، پیشنهاد می کنم از کتاب میکرو گاج استفاده کنید. تست های این کتاب هم ساده است و می تواند برای شروع کار شما خوب باشد و بعد از تقویت نقطه ضعف های خود، می توانید به سراغ خیلی سبز بروید.

کتاب هوش کمپلکس ششم تیز هوشان نونو

حجم تست ها هم خوب است و به عبارتی بهترین منبع تاریخ و جفرافی کنکور هستند. ولی اگر هدف شما قبولی در رشته های مرتبط به این دو درس مثل دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا و …است، از منابعی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، استفاده کنید. طرح آموزشی کارتونی برای یادآوری بهتر دانش آموزان جهت آموزش در این کتاب قرار داده شده است. کتاب های گام به گام بهترین راهنما برای به دست آوردن تسلط کافی به دروس هستند.

همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… این درس در قبولی شما بسیار تاثیر گذار است و تقریباً در همه زیرگروه ها ضریب بالایی دارد. بخشی از کتاب به عنوان مناظره با دانش آموزان طراحی شده است که در این بخش به سوالات متداول داوطلبان و دانش آموزان پاسخ داده می‌شود. قبل از خرید منابع بهتر است درباره رشته دل‌خواه خود در دانشگاه روراست باشید و زمان تست‌زنی بیشتری را برای درس‌هایی با ضریب بالاتر قرار دهید. رشته علوم انسانی، از رشته‌ های آکادمیکی است که جنبه‌ های مرتبط با ویژگی‌ های تمدن انسانی را مطالعه کرده و آموزش می‌ دهند. پیشنهاد ما به داوطلبانی که در این درس سطح متوسطی دارند، کتاب مشاوران است.

بهترین کتاب های فارسی دوازدهم و جامع بر اساس نظرسنجی مهرماه 99

ما به شما دو کتاب که جزو بهترین منبع جامعه شناسی کنکور هستند را معرفی می کنیم ولی یک کتاب کافی است و به انتخاب خودتان یکی از این دو کتاب را تهیه کنید. در این بخش تلاش زیادی شده است که دانش آموز بتواند با مطالعه آن به سوالات به درستی جواب دهد. به همین دلیل موارد لازم برای یادگیری بصورت کامل در هر درس ذکر شده است.

بیشتر مطالب رشته انسانی مربوط است به حوزه ی جامعه شناسی و انسان کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی و طبیعت است. در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. در سایت کتاب کنکور، شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق تماس تلفنی، تلگرام یا به صورت حضوری خرید نمایید. تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، متمایز می نماید. اگر در این دو درس می خواهید به درصد برسید، از کتاب های خیلی سبز و یا مشاوران استفاده کنید. این دو کتاب از نظر تستی خیلی قوی هستند و همه مطالب و حتی عکس ها را هم پوشش داده اند.

  • این دو کتاب از نظر تستی خیلی قوی هستند و همه مطالب و حتی عکس ها را هم پوشش داده اند.
  • خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی با تخفیف بهترین راه برای صرفه‌جویی در زمانی است که ثانیه به ثانیه‌اش برای کنکوری‌ها غنیمت است.
  • مطالعه این کتاب در کنار کتاب درسی می‌تواند به عنوان یک منبع کامل پیشنهاد گردد.
  • چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی و سرشار از اطلاعاتی بدردبخور است که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی باید بدانید.
  • پرسش‌های چهارگزینه‌ای بخش اصلی این کتاب می‌باشند که هر یک دارای پاسخ تشریحی و زیر عنوان‌های خاص هستند.
  • اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید.