سشوار خرید سشوار خانگی و حرفه ای زنانه و مردانه بانی مد | takdoo-تکدو

سشوار خرید سشوار خانگی و حرفه ای زنانه و مردانه بانی مد | takdoo-تکدو توان این دو گروه با هم متفاوت بوده و در عملکرد نیز سطح کیفی متفاوتی ارائه می‌دهند. همین طور با در نظر گرفتن بودجه خود، ممکن است بخواهید به سراغ مارک‌های گران قیمت یا ارزان قیمت بروید. این دسته بندی، کمک می‌کند تا تصمیم گیری و انتخاب شما، ساده‌تر اتفاق بیفتد و بتوانید انتخاب بهینه‌ای داشته باشید.

سشوار پاناسونیکpanasonic 8000w

اگر برای مسافرت سشوار می خرید، سشوارها باید کم حجم و تاشو باشند تا بتوانید به راحتی آن را در کیف خود حمل کنید. از جریان برق متناوب استفاده می کند ارزان و اتصال آن راحت است در بیشتر سشوار های خانگی از این نوع موتور استفاده می شود. به‌عنوان نمونه می‌توان به سشوار پرومکس 2500 وات اشاره کرد. در بازار ایران محدوده قیمت سشوار بابیلس حدودا مابین 100 هزار تومان تا 8 میلیون تومان است.

  • برای معرفی ویژگی‌های مهم این وسیله می‌توان به وزن سبک، اشغال فضای کم و خشک کردن و حالت دادن مناسب به موها اشاره کرد.
  • خشک کردن مو در هوا زمانی که موها مرطوب هستند، بهتر است، اما توصیه می‌ شود از خشک کردن مستقیم موی خیس با هوا، خودداری کنید.
  • سشوارهایی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند معمولا پیشرفته‌تر و با کیفیت‌تر از انواع خانگی آن هستند و با توجه به کیفیتشان قیمت بالایی نیز دارند.
  • این دسته بندی، کمک می‌کند تا تصمیم گیری و انتخاب شما، ساده‌تر اتفاق بیفتد و بتوانید انتخاب بهینه‌ای داشته باشید.
چهارمین ضلع این مربع محبوب را نیز برند آلمانی بوش با تولید انواع سشوار بوش تکمیل می‌کند. این برندها همگی جزو برندهای باتجربه و قدیمی به شمار می‌آیند، اما برندهای جدید دیگری نیز پا به عرصه گذاشته‌اند که محصولات محبوبی را ارائه داده‌اند. سشوار رمینگتون، سشوار پرومکس، سشوار پرنسلی Princely، سشوار پرومکس و سشوار دایسون همگی جزو برندهای مطرح مدرن به شمار می‌آیند. محصولاتی مثل سشوار چرخشی پرنسلی، سشوار پرومکس گلد، سشوار چرخشی رمینگتون و … با ورود نسل سشوار چرخشی، بسیاری از خانم‌ها توانستند به راحتی در منزل، موهای خود را به شکلی حرفه‌ای آرایش کنند. این دسته سشوارها، قابلیت عالی در حالت دادن به موها داشته و چند سری متفاوت برای فرم دهی‌های گوناگون دارند.

سشوار چرخشی بسته به نیاز افراد حالت های متفاوت چرخشی و ثابت دارد و مناسب برای حالت دادن مو و همزمان خشک کردن مو به بهترین شکل ممکن است. با کمک سشوار چرخشی به راحتی می‌توانید مو را براشینگ کنید و به آن‌ حالت بدهید. سشوارهای سرامیکی به عنوان سشوارهای سلامت محور در نظر گرفته می شوند همچنین برای استفاده مداوم،انواع موهای بلند، ضخیم و موج دار مناسب هستند. با این حال استفاده از گرمای زیاد روی موهایتان در مواقعی که خشک است می‌تواند باعث شکنندگی، شکستگی، تیرگی و خشکی آن شود.

سشوار لوله ای چرخشی پرنسلی

برندهای زیادی سشوار تولید می‎کنن که هر کدوم ویژگی و قیمت متفاوتی دارن. برای خرید هر کدوم از برندها بهتره که کیفیت و ویژگی‌هاشون به خوبی بررسی بشه. اصل بودن محصول خیلی مهمه بعضی از مدل‌های تقلبی با اینکه قیمت زیادی ندارن اما غیر اصولی کار می‌کنن و سریع می‌سوزن و کاربرد مناسبی ندارن. برندهای خارجی این وسیله مثل پرومکس، کنوود، بابلیس، فیلیپس،گوسونیک، وربنا، جانسون، رمینگتون، براون به عنوان بهترین برندها معرفی می‌شه. برندهای ایرانی این محصول هم مثل پاناسونیک، جیمی کاربرد مناسبی دارن. اولین سشوار خانگی در سده بیستم در سال ۱۹۲۵ میلادی به بازار ارائه شد.

سشوار مو فیلیپس مدل PHILIPS BHD510