مرکز تعمیرات خردکن برقی بوش در تهران تعمیر در محل | سناپویان

دلاوا وب سایت بررسی و راهنمای خرید محصولات جهیزیه و منزل می باشد که  سعی در آن دارد با معرفی دقیق محصولات کاربران را در خرید محصول مناسب راهنمایی نماید. ویدیوشو نتونستم آپلود کنم ببینید با فشار از قسمت بالاش کار میکنه اندازش هم مناسب بود هاش سبزی خرد کردم. یعنی باید خیلی روی تیغه را بگیر وگرنه وانمود میکنه که داره خرت میکنه. محصولات برند بوش از نظر کیفیت حرف اول را می زند و همین امر باعث شده خانواده های ثروتمند برای جهیزیه دخترانشان به سراغ این برند بروند. زیرا در بین مردم مشاهده شده است که محصولات بوش به خصوص ماشین لباسشویی و ظرفشویی به هیچ وجه دچار نقص فنی یا ایراد نمی شوند. اگر می خواهید شیک درست کنید، مخلوط کن دارید، می توانید به راحتی از سبزی خردکن برای تهیه سبزی استفاده کنید و به کمک خرد کن می توانید گردوی آسیاب شده مورد نیاز خورش را تهیه کنید یا دانه فلفل را خرد کنید.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خردکن MMR08A1” لغو پاسخ

مرکز تعمیرات خردکن برقی بوش در تهران تعمیر در محل | سناپویان همانطور که مدل خر کن های بوش در انواع مدل های مختلف و با قابلیت ها و امکانات مختلف نیز در بازار وجود دارد ، به همین دلیل معمولا مدل خرد کن های بوش ارای قیمت های بسیار متفاوت و گوناگونی می باشند . اما در کل لازم است بایت کنیم که بنرد بوش مدل محصولات با کیفتی را هماه با قیمتی بالا روانه بازار می کند . خردکن بوش در سهولت و سرعت بخشی به آشپزی اهمیت زیادی دارد و با قدرت بسیار بالا در خرد کردن گوشت و سبزیجات به شما کمک می کند. همچنین شما می‌ توانید جهت انجام کار میکسر یا هم‌ زدن موادی چون تخم مرغ از آن استفاده کنید. در واقع این خردکن ها چندکاره هستند و طراحی منحصربفردی نیز دارند.

قدرت موتورش خوبه و در یک چشم به هم زدن بروکلی رو کاملا ریز کرد. در سال 1958 اولین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک دنیا را معرفی کرد و فاصله خود را با سایر رقبا افزایش داد. به جرات می توان گفت که آوازه این برند به گوش همه ایرانیان رسیده است. این برند اولین بار توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان در سال 1386 تاسیس شد.

  • امروزه خرد کردن مقدار زیادی سبزی و حتی میوه جات با چاقو کسل کننده و زمان بر است که با پیشرفت علم دنیا خردکن کار را برای مردم در خانه راحت کرده است.
  • تیغه های این دستگاه از لوازم آشپزخانه بوش، شامل تیغه خردکن (برگشت پذیر، درشت/خوب)، تیغه گریتینگ (ریز خرد کردن/گریتینگ)، تیغه برش (برگشت پذیر، ضخیم/نازک) و حلقه پشتیبانی تیغه هستند‌.
  • این دستگاه و برند معتبر از همان روزهای اول ورود به بازار مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفت.
  • معمولا مدل خرد کن های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که دارای تیغه های کندی می باشد و به خوبی نمی تواند مواد غذایی را خرد کند ، در رابطه با خرید خرد کن برقی بوش هم باید توجه کافی داشته باشید تا خدایی نکرده مدل های تقلبی ان ها را خریداری نکند .
  • قدرت موتورش خوبه و در یک چشم به هم زدن بروکلی رو کاملا ریز کرد.
  • موتور الکتریکی خردکن bosch بوش این دستگاه از توان 3500 وات بسیار قدرتمند است.
در ادامه به معرفی  خردکن برقی بوش2لیتری مدل BSI-688 می پردازیم. خردکن‌ها چندین سال است که به خانه‌های ما راه یافته‌اند.این وسایل برقی جذاب در روند آشپزی به ما کمک می‌کنند و با تیغه‌های تیز خود در زمان بسیار کمی، انواع مواد غذایی را خرد و ریز می‌کنند. استفاده از خردکن شاید در نگاه اول ضروری به نظر نرسد اما وقتی که در میان کارهای روزانه و آشپزی خود، از آن برای خرد کردن میوه، سبزی، گوشت و سایر مواد استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که تا حد زیادی در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین داشتن یک خردکن در منزل در موارد زیادی به کار شما می‌آید. از پخت یک خوراک تا تهیه انواع سالاد و دسر می‌توانید روی خردکن حساب کنید. یکی از بهترین خردکن‌هایی که می‌توانید خریداری کنید خردکن بوش BSI-688 است که در ادامه مشخصات ان را بررسی می‌کنیم.

خردکن 8 لیتری 4000 واتی برند بوش مدل Bosch bsi-8820

حتی خود رابرت بوش هم تصور نمی کرد که روزی برند او در سراسر جهان محبوب شود. یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد در آشپزخانه های امروزی خردکن است. خردکن ها اغلب ابزارهای کوچک، سبک و جمع و جور هستند و به عنوان یک دستیار واقعی در آشپزی به حساب می آیند. با کمک خردکن مناسب، بسیاری از کارها سریعتر و تمیزتر انجام می شود. اگر با اجزای این دستگاه و نحوه کار آن آشنا هستید و در هنگام خرید این دستگاه تعداد اعضای خانواده را مد نظر دارید، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.