رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

پس باید به همه نکات توجه کنید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. اتاق فرار طهران 1346 اگر بهترین اتاق فرار تهران در سبک خودش نباشد، یکی از بهترین‌های ایران در ژانر مخصوص به خودش محسوب می‌شود. قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد.

  • اگر همراه خود قصد دارید یک کودک ۱۰ ساله بیاورید، مشکلی ندارد، اما کودکان به تنهایی نمی‌توانند شرکت کنند.
  • اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره.
  • اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است.
  • از انجا که اسکیپ روم یک بازی گروهی است؛ تعداد نفرات شرکت کننده در آن اهمیت زیادی دارد.
  • اگر دنبال هیجان هستید و تصور می کنید فرد باهوشی هستید، قم تیکت شما را در خانه معما به سخت ترین معمای اتاق فرار چالش می کشد.
با توجه به قیمت های اتاق های فرار در ایران، شما می توانید در اتاق فرار تهرومز بازی های هیجان انگیز و پر رمز و راز معمایی را با قیمت بسیار مناسب همراه دوستان و خانواده خود تجربه کنید. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. در ادامه به معرفی هر سه اتاق فرار این مجموعه می‌پردازیم. به همان اندازه که فضای بازی و منطقه و امکانات اطراف آن می تواند به جلب مشتری کمک کند، سناریو و نوع معماهای آن نیز در این زمینه موثر است.

اتاق فرار کارخانه متروکه

این بازی‌ها معمولا از نظر تعداد افراد شرکت‌کننده انعطاف‌پذیر هستند. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است.

افراد در اتاق فقط یک ساعت وقت دارند که جان خود را نجات داده و از اتاق فرار کنند. اجازه دهید بیشتر از این قضیه را لو ندهیم تا برایتان تازگی و جذابیت داشته باشد! اتاق فرار دنیایی از سرگرمی و معما و ماجراجویی در جزیره کیش است. خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم.

هزینه اتاق فرار

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape طراح بازی اتاق فرار یک داشنجوی ژاپنی به اسم تاکائو کاتو بود. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. در حالت کلی، بدون در نظر گرفتن هزینه های مربوط به اجاره ملک و باشگاه، حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برای طراحی دو سناریو و معماهای آن و تجهیز فضا بر اساس آن در اسکیپ روم ها نیاز دارید.