دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

دریچه بازدید پلاستیکی و آلومینیوم فروش داکت در اصفهان

از خصوصیات بارز درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. شایان ذکر است دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می شود و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد. با توجه به موارد کاربرد فراوان جهت ایجاد تهویه مطبوع از طریق داکت اسپلیت برای محیط های خانگی،اداری،تجاری و حتی صنعتی،لذا طراحی و اجرای یک سیستم استاندارد کانال کشی داکت اسپلیت از اهمیت فراوانی برخوردار است.در سال های اخیر از روش های مختلف از جمله انواع داکت های هوارسان با مقاطع گرد و چهارگوش برای کانال کشی داکت اسپلیت بهره گرفته می گردد.به همین منطور به بررسی و معرفی انواع روش های گوناگون جهت کانال کشی داکت اسپلیت می پردازیم. برای زیباتر شدن و افزایش قابلیت دکوراتیو نمای دریچه داکت اسپلیت، بر روی کلیه ی سطوح از پوشش رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود.

خیلی از افراد از اینکه با نصب سیستم های تهویه در سقف و یا دیوار، ظاهر منزلشان به هم خورده است؛ ناراضی می باشند. اما با استفاده از داکت اسپلیت و نصب مناسب‌ ترین دریچه برای آن ظاهر ساختمان نه تنها دچار اختلال نمی‌ شود. بلکه ممکن است به واسطه خرید بهترین دریچه داکت اسپلیت؛ منزل دارای ظاهری جالب به خود بگیرد. حال در صورتی که شما هم از داکت اسپلیت به عنوان سیستم تهویه هوا در منزل، شرکت، اداره و … استفاده می‌ کنید؛ بهتر است در ادامه با انواع آن ها آشنا شوید. تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه دسترسی و بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود. یکی از قابلیت‌ هایی مهمی که دریچه های داکت اسپلیت ها دارند این است که می‌ توان بر روی آن ها یک فیلتراسیون هوا نصب کرد.

دریچه سقفی چهارگوش و گرد

توجه داشته باشیدکه دریچه بازدید داکت اسپلیت از کلاف که برای ساختن قالب به کار میرود، انواع ورق ها برای صفحه داخلی آن که باز و بسته شدن دریچه بازدید داکت اسپلیت را بر عهده دارد و همپنین وا بسته به نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از زیمنس، لولا و همپنین در برخی موارد از صفحه وزنه ای استفاده می‌شود. یکی از عمومی ترین و ساده ترین انواع دریچه که هم جنس درب و هم جنس قاب دریچه از جنس آلومینیوم می‌باشد، دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی است، جنس قاب از پروفیل آلومینیوم می‌باشد . از جمله مزایای رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه داکت اسپلیت امکانِ محافطت آن در برابر ضربه و هرگونه آسیبِ فیزیکیِ احتمالی می باشد. پس از انجام عملیات رنگ و خارج نمونِ دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی از کوره ی رنگ،برای جلوگیری از هرگونه خط و خشِ احتمالی در زمان انتقال دریچه بر روی سطوح دریچه داکت اسپلیت،باید از پوششِ ضربه گیرِ مشمایی استفاده نمود.

اما اگر بر اساس نیاز مشتری قرار به تولید و نصب دریچه بازدید داکت به شکل توکار باشد؛ باید محل پیچ در قسمت‌های مخفی چارچوب داخلی و دیواره قاب اصلی تعبیه شود تا پس از نصب دریچه هیچگونه ردی از پیچ نمایان نشود. دریچه بازدید داکت اسپلیت به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) قابل نصب است. پس از آماده شدن درب و فریم بر روی درب جای قفل زیمنسی به تعداد لازم جاسازی میشود. این قفل ها با عملکرد خود باعث باز و بسته شدن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می شوند. دریچه های بازدید داکت اسپلیت برای پوشاندن و کاور این تجهیزات افزایش یافته است .

  • البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه داکت اسپلیت سفید،کرم،قهوه ای،مشکی،طوسی ،نقره ای و… می باشد.
  • پس از پرسِ جای قفل ها بر روی درب دریچه داکت اسپلیت ،برای اتصال درب دریچه داکت اسپلیت به فریم می رسد.این اتصال بواسطه ی وجود لولا امکانپذیر می گردد.
  • پس از برشِ اضلاع فریم، گوشه های فریم را در هر مقطع به صورت ۴۵ درجه برش می‌زنیم تا هریک از کرنرهای فریم به صورت کاملاً گونیا آماده‌ی اتصال به‌ یکدیگر شود.
  • فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده با گریل به دوصورت ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است.
  • با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متری ایجاد می شود، به آن دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار گفته میشود.
این دریچه‌ها بر زیبایی منازل اضافه می‌کنند و برخلاف دستگاه‌های تهویه دیگر ظاهر دیوارها و سقف را بر هم می‌زنند. برای خرید این نوع دریچه‌ها قبل از هر اقدامی باید تمامی جوانب را بررسی کرد و سپس دست به انتخاب زد. از آنجا که شرایط را برای بازدیدهای منظم و دوره‌ای فراهم می‌کنند باید گفت معایب چندانی ندارند. شاید وزنی که دریچه‌های آلومینیومی دارند را بتوان از مشکلات آن‌ها دانست که در زمان‌های جداسازی آن‌ها، فرد را دچار سختی می‌کنند. فلکسی الاستومری از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی تشکیل شده و در این لوله، عایق الاستومری در وسط و آلومینیوم در قسمت داخلی و بیرونی قرار گرفته است. مرغوب‌ترین نوع لوله فلکسی در برابر سرما، گرما و تحمل فشار بوده و بهترین عایق صدا، حرارت و برودت در سیستم هوارسانی نیز دریچه بازدید داکت اسپلیت است.

پس از این مرحله دریچه بازدید داکت اسپلیت را با کاورهای مشمعی ضدضربه بسته بندی نموده و به محل پروژه ارسال می‌کنند. به این منظور ابتدا یک سوی لولا را بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با پیچ تثبیت می نماییم و سپس درب را با لولای تثبیت شده به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل می نماییم. برای جلوگیری از ایجاد شیار نامتوازن بر روی محیط درب در زمان بسته بودن، لذا بر روی اضلاع محیطیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک نوار از زه وار استفاده می نماییم تا ساختار و نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از بسته شدنِ درب، به صورت کاملاً زیبا و دکوراتیو قابل دید گردد. زمانی که درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل می‌شود در واقع کارهای اولیه‌ی ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به پایان رسیده و نوبت به انجام عملیات رنگ بر روی ساختار داخلی و بیرونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.جنس رنگ مصرفی برای این موضوع از نوع الکتروستاتیکِ کوره‌ای می‌باشد. از آنجا که نوعِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی و وزنه‌ای می‌باشد پروفیل فریمِ ان به گونه ای باید باشد که دارای حالت نشیمن گاه از سمت داخل باشد تا بتوان درب را به صورت وزنه‌ای بر روی آن جانمایی کرد.برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی نیز ملاک کار ابعاد داخلیِ ساختار فریم می‌باشد. با احتساب این ابعاد و افزودنِ ۱.۵ سانت به هر طرف از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بریده می‌شود.در مرحله بعد بنا به اولویت محلِ هوارسانی از طریق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی درب فضایی را برای تعبیه‌ی دریچه خطی به صورت جای خالی ایجاد می نماییم و دریچه خطی که از قبل آماده نموده بودیم را در این محل تعبیه می نماییم.

فروش دریچه

گروه صنعتی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنکسازی و حرارتی بهترین محل برای خرید لوازم مورد نیاز کانال کشی داکت اسپلیت در کشور است. شرکت تهویه نو آستیاک، بیش از 10 سال است که در زمینه ساخت انواع دریچه ها نظیر دریچه تنظیم هوا، دریچه کولر آبی، انواع دریچه بازدید (دریچه بازدید چوبی)، انواع دریچه سقفی، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه هوای گرد و محاسبه، طرای و اجرای انواع کانال انتقال هوا فعالیت دارد و با استفاده از متریال دریچه یک و نیروی کار حرفه ای و متخصص بهترین محصول و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر بخواهیم از دریچه بازدید داکت اسپلیت در فضاهایی با کاربری بهداشتی و کلین روم ها استفاده نماییم بهتر است از دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل بهره ببریم. جنس ورق استیل به کار رفته در دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از ورق استیل با عیار ۳۰۴ یا ۳۱۶ است. تمام قسمت های تشکیل دهنده دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از جمله لولا باید لزوماً از جنس استیل باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل این امکان را به کارفرمایان می‌دهد که در هر سایز و اندازه ای ساخته شود و هیچ محدودیتی در ساخت ابعاد مختلف ندارد.

با توجه به ماهیت دریچه بازدید فن کویل پلاستیکی ،می‌توان اذعان کرد که این دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر رطوبت و نشت آب از لوله های تأسیسات، مورد توجهِ ویژه‌ی مهندسین و کارفرمایان قرار گرفته است. ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی، از یک فریم و یک دربِ بازشونده ساخته گردیده است.لازم به ذکر است درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی هم به صورت لولایی و هم به صورت وزنه‌ای قابل ساخت و تعبیه است. ماهیت جنس دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی از مواد پلیمری بنام ABS است.لازم به ذکر است چگالیِ بالای مواد اولیه‌ی پلاستیکی در ساختارِ بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی،باعث افزایش کیفیت و مرغوبیتِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکیِ تولیدیِ این شرکت گردیده.