مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت

این نوع پانل کناف نیز مانند پانل کناف 6/5 میلیمتری برای اجرای قوس های با انحنای زیاد استفاده میشود و نباید از آن جهت اجرای دیوار کناف یا سقف کاذب کناف استفاده کرد. انواع سقف کناف را میتوان به دو دسته کلی سقف برای محیط های داخلی و خارجی تقسیم کرد. با توجه به محیطی که سقف در آنجا اجرا خواهد شد باید پانل متناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال در شرایطی که سقف کناف در ورودی لابی ساختمان یا سقف تراس بخواهد استفاده شود از صفحات دارای عایق رطوبتی یا اصطلاحاً MR باید استفاده قیمت کناف سقف کرد.

سپس فاصله موجود بین صفحات کناف بورسیله توری های بتونه درزگیری پر می شود و سطوح یکپارچه ای را تشکیل کی دهند. بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود. سقف کاذب کناف، سازه‌ای متفاوت از سایر ملات ساختمانی است که برای طراحی و دکوراسیون سقف به کار می‌رود.

  • 1- صفحه کناف معمولی 2- صفحه کناف مقاوم در برابر رطوبت 3- صفحه کناف مقاوم در برابر حریق 4- صفحه کناف مقاوم در برابر حریق و رطوبت .
  • از جمله ویژگی این دیوارها می توان به وجود قاب های فولادی اشاره کرد که به صورت پیش ساخته تهیه و به کار برده می شوند.
  • سقف کناف (کی پلاس) محصولی از کشور آلمان بوده و یکی از نام آشناترین سقف هایی است که شما چندین بار نام آن را شنیده اید.
  • این سیستم ساخت و ساز خشک کمک شایانی به صنعت ساختمان سازی در عصر جدید کرده است و روز به روز بر طرفداران ان افزوده می شود.
  • از سقف کناف می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد همانطور که اشاره کردیم سقف کناف دارای مزیت هایی می باشد که باعث شده است در میان همگان دارای طرفداران بسیاری باشد.

برای مشاوره با کارشناسان کناف شرکت لطفاً با شماره های زیر در تماس باشید. کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می نماید، باز کردن و ترمیم کناف برای دسترسی به تاسیسات زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های کاذب گچ و رابیتس می باشد. تزئینات دکوراتیو در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با یک اره گرد بر به راحتی می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را اجرا نمود. یکی دیگر از تفاوت های سقف کاذب و رابیتس ها با کناف، در نحوه نصب و هزینه آن ها می باشد.

پنل سقف کاذب را می توان با گچ، چوب، فلز، پی وی سی، شیشه، کامپوزیت و یا ترکیبی از این مصالح اجرا نمود. وظیفه اصلی سقف حفاظت فضای داخلی در مقابل حرارت و برودت، باد و باران می باشد. سقف همچنین وظیفه جدا سازی طبقات مختلف را در سازه های چند طبقه بر عهده دارد. در صنعت ساختمان برای اجرای سقف روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد که از موقعیت جغرافیایی سازه، شرایط آب و هوایی و مصالح موجود تاثیر می پذیرد. سقف نیازیت، طاق ضربی، کامپوزیت، دال بتنی، کامپوزیت، کرومیت، تیرچه و بلوک، متال دک و یوبوت از انواع روش های اجرای سقف هستند. همچنین نوع دیگری از کناف وجود دارد که به آن دیوارهای جدا کننده کناف می گویند، خاصیت این صفحات گچی پارتیشن بندی داخل ساختمان است و معمولا در دیوار های اتاق به کار می رود.

لاین نور خطی از جدیدترین متد نورپردازی ساختمان است و به سقف مغازه جذابیت بسیار زیادی میبخشد. لازم به ذکر است که پروفیل گذاری سقف باید به گونه ای باشد که فضا برای اجرای لاین نور کناف داشته باشد در غیر اینصورت ریل لاین نور به سازه F کناف سقف گیر خواهد کرد. از کنافکاری که تجربه در اجرای لاین نور خطی را دارد باید در این زمبنه استفاده کنید. برای اجرای لاین نور خطی سقف کناف از طریق واتساپ ما در تماس باشید. محصولات کناف معایبی هم دارد که در مقابل مزایای بیشمار آن قابل چشم پوشی هستند. سرعت بالا و هزینه کمتر اجرای کناف مزایای اصلی سقف و دیوار کاذب کناف است.

اجرای سقف کاذب کناف در نیاوران | بهترین خدمات کناف کاری در نیاوران

مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت

نمونه‌ای از سقف کاذب کناف در دو سقف متفاوت قابل مشاهده است. کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است. همچنین نورپردازی دکور کناف میتواند زیبایی آن را چند برابر کند. در نورپردازی دکور کناف که قرار است مجسمه قرار داده شود معمولاً از نورپردازی نقطه ای و در نورپردازی دکور کناف پشت تلویزیون یا اصطلاحاً دکور کناف تی وی ست از نورپردازی خطی استفاده میشود.

در این مواقع، انتخاب مدل کناف مناسب، کمی مشکل است و باعث سردرگمی می شود. به طور کلی توجه به این نکته که کدام قسمت خانه نیاز به استفاده از سقف کناف دارد نیز یکی از مسائلی است افراد در هنگام اجرا کناف با آن مواجه می شوند. انتخاب طرح دلخواه سقف کناف، مصالح مورد نیاز و انتخاب یک شرکت مناسب و با تجربه برای اجرا سقف کاذب کناف به صورت حرفه ای از نکاتی است که در هنگام اجرا باید به ان توجه کنیم. برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد. کناف سقف ساده در تمامی اتاق های خانه همچون پذیرایی، آشپزخانه و … قابل پیاده سازی است.

من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم. سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. ۹- کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .

پس بهتر است پیش از اجرای سقف کناف نسبت به برآورد تقریبی هزینه و قیمت، اطلاع کسب کنید. سقف های کاذب خودایستا علاوه بر همه ی مزایای ذکر شده در بالا، مهمترین مزیتش نیاز نداشتن به اویز است. در میان مدل های کناف پذیرایی، بعضی مدل ها به صورت ترکیبی و از چند شکل متفاوت و یا منحنی هستند. این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود.

هم چنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. در این حالت، فضای پذیرایی شما کوچکتر به نظر می آِید، بنابراین برای انتخاب طرح کناف سقف محدودیت دارید. در این حالت، باید از مدل های خیلی ساده و مربع یا مستطیلی ( اصطلاحا کناف دورباکس) یا از مدل های کناف خطی و ساده در حاشیه سقف، استفاده کنید. امروزه دکوراسیون کناف، یکی از پرطرفدار ترین و پرتقاضا ترین سبک دکوراسیون می باشد. علاوه بر خصوصیات منحصر به فرد کناف که دست تیم اجرای کناف را باز گذاشته است. در این قسمت نمونه کارهای زیبایی از طراحی کناف سقف مشاهده می کنید.

کناف ثابت