جامع ترین و تخصصی ترین بررسی صرافی کوکوین برای ایرانی ها کانون بورس

زمانی که شما آدرس کیف پول خود را در حساب مقصد کپی میکنید، می‌توانید نوع شبکه را هم انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر نوع شبکه را “TRC20” انتخاب کردید، در این صفحه هم باید شبکه “TRC20” را انتخاب کنید. در صورتی که شبکه را اشتباه انتخاب کنید، دارایی شما از بین می‌رود. شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود در این صرافی از تخفیفاتی برخوردار شوید که در ادامه بحث به آن اشاره خواهیم کرد. یکی از عوامل مهم در انتخاب یک صرافی جهت انجام معاملات ارزدیجیتال، بحث کارمزد دریافتی صرافی در معاملات است.

خانه باز هم گران شد | ارزان ترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان کجاست؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کوکوین ایران ارز دیجیتال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

با این حال، یک توصیه استاندارد این است که همه وجوه خود را در صرافی نگه ندارید. در عوض، فقط آنچه را که توانایی از دست دادن آن را دارید در صرافی ها نگه دارید. به طور کلی، اکثر کاربران موافقند که KuCoin یک بستر ایمن و قابل اعتماد است.

  • اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما صرافی دارای یک طرح تمیز و ساده است.
  • به این ترتیب اگه در هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مشکل داشته باشین، می تونین از پشتیبان این سایت کمک بگیرین.
  • صفحه‌ی دیگری با عنوان 2FA Verification برای شما نمایش داده می‌شود.
  • در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Derivatives، وارد بخش Futures Pro شوید.
  • می توانید به طور مستقیم از کیف پول خود و یا حسابی از یک صرافی دیگر به اکانت خود پول واریز نمایید.
جامع ترین و تخصصی ترین بررسی صرافی کوکوین برای ایرانی ها کانون بورس

سپس پس از مطالعه قوانین صرافی در صورت موافق بودن به ادامه مراحل ثبت نام میپردازیم. اگر از ابتدای این مقاله با ما همراه بوده‌اید، اکنون به ‌خوبی می‌توانید بفهمید که آیا صرافی KuCoin انتخاب مناسبی برای شما هست یا خیر. استفاده آسان از این صرافی که آن را به گزینه‌ای عالی برای افراد تازه‌کار تبدیل می‌کند. بستر انتقال باید بستر ارزان ترون یعنی TRC20 باشد که البته اختیاری است و هر کدارم را خواستید میتوانید انتخاب کنید. ما با گردآوری جمعی از متخصصین هر حوزه(کریپتوکارنسی،بورس ایران،بازارهای بین المللی) بر آن شدیم تا با جمع آوری و دسته بندی تجربیات و اطلاعات فعالین گامی در جهت رشد سوالی مالی همه ی هموطنان برداریم. حال روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد اعلام شده در نرم‌افزار Google Authenticator را در فیلد خالی وارد کنید.

آیا دولت برای مهار نقدینگی ، سرمایه مردم را بی رحمانه می سوزاند

همچنین این رمز ارز در سال 2018 به بالاترین قیمت خودش رسید. دقت داشته باشید که حین انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، شبکه درست را انتخاب کنید تا تراکنش به درستی و بدون نقص صورت بپذیرد. تمام موارد فوق خطر را کاهش می‌دهند؛ اما ریسک را به صفر نمی‌رسانند و نمی‌توان تضمینی برای مسدودنشدن حساب ارائه کرد. اگر حساب شما در کوکوین مسدود شد، به پشتیبانی (چت آنلاین) این صرافی یک پیام به زبان انگلیسی ارسال کنید و درخواست برداشت کنید. در صرافی بایننس کاربران زیادی توانسته بودند دارایی خود را پس از مسدودشدن برداشت کنند؛ اما درباره کوکوین هنوز مشخص نیست که آیا این صرافی پس از مسدودکردن اجازه برداشت می‌دهد یا نه.

برای یادگیری کامل افتتاح حساب معاملاتی درکوکوینکافی است این مقاله را مطالعه کنید. بهتر است مراحل ثبت نام را دقیقا مطابق با آموزش تصویری ثبت نام کوکوین در ایران-بروکر انجام دهید تا مطمئن شوید که مشکلی در این مسیر پیش نخواهد آمد. اما در کل، بهتر است بدانید که برای ثبت نام در Kucoin تنها به یک ایمیل (اما صد البته مطمئن) نیاز دارید و برای بالا رفتن امنیت حساب، حتما باید از رمز آنی استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید همه چیز درست پیش خواهد رفت، سعی کنید از یک جیمیل برای ثبت نام استفاده کرده و علاوه بر آن نیز، از نرم افزار Google Authenticator استفاده کنید.

  • اترو با توجه به این شواهد ادعا کرده است که این ضرر سنگین صرافی کوکوین را ورشکسته کرده است و قادر به بازپرداخت وجوه کاربران خود نیست.
  • 🔚 از دیگر شایعات و اتهام‌ها میتوان به هک شدن این صرافی اشاره کرد که گفته شده به دلیل اجباری نبودن احراز هویت ، از این صرافی به عنوانی پلتفرمی برای پولشویی و فعالیت مجرمانه استفاده می‌شود.
  • به همین دلیل لازم است ویژگی‌های هرکدام از آن در کنار یکدیگر مقایسه شود.
  • به طور کلی مدیریت سود و زیان در پلتفرم‌های معاملاتی این چنینی بسیار اهمیت دارد.