پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ⭐️ سایت آرایشی بیوتی کده

محصولات آرایشی کالیستا کاملاً با توجه به آب و هوا و ژنتیک ایرانی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد حساسیت زایی هستند. محصولات بهداشتی و مراقبتی کامان از برندهای جدید در سالهای اخیر است که تحت لیسانس لابراتوار اتو سوییس تولید و در بیش از ۷۰ کشور جهان عرضه می‌شوند. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این محصولات مورد تأیید استاندارد جهانی و سلامت است. محصولات کامان با انواع پوستها سازگار بوده و هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی‌کنند. برند مشهور آمریکایی است که علاوه بر افراد معمولی بسیاری افراد مشهور نیز از این برند حمایت می کنند.

در تولید محصولات ارائه شده این شرکت نشان استوانه ای شکلی روی بسته بندی محصولات درج شده که بیانگر مدت زمان مجاز مصرف بعد از بازگشایی پلمپ محصول می باشد که از نقطه نظر سلامت محور از اهمیت بالایی برخوردار است. همین موضوع سبب شد تا این برند خیلی زود میان مصرف کنندگان شناخته شود. لابراتوار پارس‌ حیان یکی از مجهزترین لابراتوار های پدیدآوری وسایل آرایشی و بهداشتی‌ در خاورمیانه می باشد که مارک های معتبری را به بازار‌ ایران توزیع کرده است‌ . یکی از آن‌ها که در بین معروفترین و کامل ترین مارک های آرایشی و بهداشتی‌ ایرانی قرار خواهد گرفت ، مارک هیدرودرم خواهد بود .

برند ایرانی لوازم آرایش کالیستا

در لیست معروف‌ترین برندهای آرایشی، تقریبا همیشه به نام کمپانی مک برمی‌خوریم. این کمپانی در سال 1984 تاسیس شد و اکنون یکی از پرفروش‌ترین برندهای دنیای آرایشی است. تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد. کالیستا یکی دیگر از برندهای آرایشی است که در نتیجه تحقیق و پژوهشهای متخصصان داخلی کشور طراحی و تولید شده است.

اوزون تراپی مو چه تاثیری روی مو دارد؟

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ⭐️ سایت آرایشی بیوتی کده در سالهای گذشته تنوع وسایل آرایشی و بهداشتی و تعداد لابراتورارهای تولید آرایشی بسیار کمتر بودند، در مقابل امروزه که با تولید و عرضه بسیاری از برندهای مختلف در بازار آرایشی و بهداشتی مواجه هستید. هیدرودرم، کیفیتی فوق‌ العاده و همچنین قیمت مقرون به صرفه داشته که موجب شده با برندهای دیگر به رقابت بپردازد. برند هیدرودرم بالغ بر 30 محصول متفاوت در زمینۀ مراقبت از پوست، مو و ناخن تولید کرده است. یک برند کاملا ایرانی است که مواد اولیه خود را از فرانسه و سوییس تامین می کند. این برند، در فروش ریمل، کرم های آرایشی و کانسیلر بسیار عالی عمل نموده است. یک برند برجسته ی آمریکایی است که به دلیل در نظر گرفتن حساسیت پوستی در محصولات، موفق در تولید انواع کرم، رژگونه و ریمل است.

  • خیلی از این لوازم‌ آرایشی استاندارد نیستند و باعث بروز بیماری‌های پوستی می‌شوند.
  • محصولات بسیاری از این برندها را می‌توانید در سایت خانومی مشاهده کنید.
  • کمپانی Mac محصولات زیادی مثل کرم پودر، خط چشم و … دارد که بسیاری آرایشگران حرفه ای به صورت مداوم از آن استفاده می کنند.
  • یکی از خطوط تولید هیدرودرم، با عنوان هیدرودرم لیدی هم به طور تخصصی در زمینه محصولات مربوط به خانم‌های باردار و شیرده فعالیت خوبی دارد.
  • محصولات تولید شده هیدرودرم دارای تنوع بالایی هستند و در ۳۰ نوع مختلف انواع ضدآفتاب، کرمهای لایه بردار، روشن کننده، جوان کننده، ضد پیری، مراقبت تخصصی از پوستهای خشک، آنتی آکنه، محصولات مراقبت از لب و ناخن عرضه می‌شوند.

برند مای به راحتی با برندهای خارجی برابری می‌کند و آزمایشگاه‌های این برند از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه هستند. همچنین هنگام خرید لوازم آرایشی به نوع پوست و نیازهای خود توجه کنید. به عنوان مثال، اگر پوست شما حساس است، نباید محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید را خریداری کنید و یا اگر پوستتان چرب است، از محصولات فاقد چربی استفاده کنید.

شیسیدو در ابتدا تنها یک داروخانه بود، اما کمی بعد در سال 1957 محصولات مراقبتی آن در تمام دنیا مخصوصاً آسیا فراگیر شد. امروزه شیسیدو در تمامی لاین‌های آرایشی و بهداشتی فعال است و به عنوان پنجمین برند بزرگ آرایشی بهترین کفپوش برای دنا پلاس دنیا شناخته می‌شود. محصولات کراتین مو، ضد آفتاب‌ها و رژلب‌های شیسیدو جز معروف‌ترین تولیدات این کمپانی بزرگ ژاپنی است. برند آرایشی استی لادر یک نام آشناست که به واسطه کیفیت مرغوب محصولاتش خود شناخته شده و در لیست بهترین برند لوازم آرایشی همواره جزو سه مورد اول است. استی لادر کار خود را از سال 1946 آغاز کرد و تا امروزه محصولات لوکس و خاص با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان خود ارائه می‌کند. برند آنیکا یک برند ایرانی می باشد که چند سالی است با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه در زمینه آرایشی و بهداشتی جایگاه مناسبی را در بین مردم برای خود پیدا کرده است.

پراستفاده‌ترین اقلام آرایشی در ایران کدامند