آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس راهنمای تبدیل

در آخر با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، ویژگی‌هایی که در خصوص صرافی کوینکس گفته شد، صرافی کوینکس مناسب‌ترین گزینه برای کاربران ایرانی، مخصوصا کسانی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند، می‌باشد. زیرا، نحوه ورود و ثبت نام و برداشت و واریز بسیار ساده می‌باشد. در این مرحله حساب کاربری شما با موفقیت فعال شده است. در زمان نگارش این مقاله (14 آوریل 2021) صرافی کوینکس برای ایرانیان تحریم نبوده و ایرانیان بسیار راحت می توانند در این صرافی ثبت نام کرده و احراز هویت کنند. با احراز هویت می توانند از تمامی امکانات این صرافی بهره مند شوند.

آیا باید حتما در کوینکس تایید هویت کنیم؟

اگر می‌خواهید با آموزش ثبت نام در کوینکس Coinex آشنا شوید، تا پایان این آموزش همراهی‌مان آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex کنید. در این مقاله سعی می شود آموزش های لازم درباره صرافی کوینکس، نحوه ثبت نام، نحوه احراز هویت در این صرافی، شیوه کار با این صرافی و … داده شود. همچنین آموزش کامل ثبت نام از صفر تا صد برای افراد مشتاق در حیطه ترید کردن با ارز دیجیتالی را فراهم نماییم. توجه داشته باشید که بعد از فعال کردن این گزینه یک ایمیل برای شما ارسال می شود که کد ارسال شده را باید در کادر موجود در زیر قسمت که ایمیل قرار دهید. پس از وارد کردن حساب ایمیل ثبت شده یا شماره تلفن همراه و وارد کردن رمز عبور خود، روی ورود به سیستم “Sign in” کلیک کنید. بر اساس ابزار اتصال 2FA خود، [کد پیام کوتاه] یا [کد GA] خود را وارد کنید و سپس وارد حساب کاربری خود میشوید.

آشنایی با انواع کیف پول ارز دیجیتال در معاملات ارزی

به آدرس ایمیل خود سری بزنید، زیرا سایت کوینکس عبارتی با عنوان فرستاده که باید آدرس برداشت و مقدار برداشت خود را مرور کنید و در نهایت گزینه یا (تائید مجدد) را بزنید. اپلیکیشن ((Google Authenticator با کدهای یکبار مصرف چند ثانیه ای که ارائه می دهد (یعنی همان TOTP)، عملیات احراز هویت را به انجام می رساند. از آنجایی که باز کردن این کدهای یکبار مصرف بسیار مشکل است، می تواند امنیت خوبی را ایجاد کند. برای استفاده از این برنامه باید کارهای زیر را انجام دهید. با کلیک روی آیکون شماره 1 در تصویر فوق، کد رفرال کپی می‌شود و می‌توانید آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید.

آموزش صرافی ایرانی والکس

کد موجود در ایمیل خود را در این قسمت وارد کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید. توسط این کد معرف می‌توانید در کارمزدهای معاملات خود تخفیف بگیرید. صرافی کوینکسدر دسامبر 2017 توسط آقای Yang Haipo در کشور هنگ کنگ تاسیس شد.

آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس راهنمای تبدیل

حال با زدن چک مارک، عبارت موافقت با شرایط کوینکس را تایید نمایید. در فیلد Password گذرواژه قوی انتخاب کرده و سپس در فیلد confirm password آن را تایید نمایید. توصیه می شود طول عبارت گذرواژه بیست کارکتر باشد و مجموعه ای از اعداد، کارکترهایی مانند @ و &، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد. برای مقایسه کافی‌است به صرافی کوین‌بیس نگاهی بیندازید که با وجود رتبه دوم در میان صرافی‌های دنیا، تنها از 119 کوین پشتیبانی می‌کند. یا صرافی کراکن که در رتبه پنجم صرافی‌های دنیا قرار دارد فقط از 98 کوین پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از 15 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی که در کمتر صرافی خارجی دیده می‌شود.

البته تا وقتی مهارت کافی پیدا نکرده اید بهتر است وارد معاملات فیوچرز نشوید، زیرا احتمال دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید. شما باید در صفحه اول حساب کوینکس تون وارد بخش حساب(گزینه های چپ بالا) و سپس تنظیمات حساب شوید. بعد در قسمت تنظیمات امنیتی، شماره همراه را پیدا کنید، روبه روی شماره همراه، یک گزینه داره به نام تغییر که می توانید شماره تون را تغییر دهید. برای امنیت حساب کاربری شما، تا ۲۴ ساعت بعد از ریست کردن یا غیرفعال کردن این کد، اجازه برداشت یا Withdrawal ارزهای شما به شما داده نمی شود.