دیجی سونی فروشگاه اینترنتی محصولات سونی

قابلیت Battery Care در این محصول وجود دارد که از شارژ کامل و بیش ninety درصد باتری جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود. همچنین ویژگی Stamina Mode در بلندگوی SRS-XP500 وجود دارد که با فعال کردن آن، قابلیت Mega Bass و رقص نور غیرفعال می شود که این موضوع باعث می شود تا بتوانید زمان بیشتری از سیستم صوتی خود استفاده کنید. این محصول دارای 2 دستگیره است و به راحتی امکان جابجا کردن آن وجود دارد. بلندگوها تماما در قسمت جلوی آن قرار گرفته اند و توسط توری فلزی و یک تکه ای که در جلوی اسپیکر وجود دارد محافظت می شوند. در قسمت بالایی این اسپیکر، پنل کنترلی وجود دارد و تمام چیزی که برای کنترل سیستم صوتی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت اسپیکر ایستاده سونی در بی همتا مناسب است؟

آنها با استفاده از معماری X-Balanced سونی، که دارای دیافراگم غیر دایره ای برای پشتیبانی مساحت بیشتر نسبت به درایورهای گرد است، صدایی واضح تر و غنی تر ارائه می دهند. XP500 ساخته شده تا به توجه به سبک موسیقی مورد علاقه شما صدای عالی را به شما ارائه دهد. تویتر و ووفر جلویی با هم ترکیب می شوند و صدای عالی ، تپنده و عمیق با صدای واضح و صدای شفاف فراگیر XP500 را به ارمغان می آورند. مناسب برای مهمانی ها ، اما به همان خوبی برای تنظیم روحیه در داخل خانه شما نیز مناسب است. با پشتیبانی از XBALANCE امکان پشتیبانی از صدای دالبی به بهترین نحو ممکن را دارد.

صدایی رسا با اسپیکر بلوتوثی Xp500

دیجی سونی فروشگاه اینترنتی محصولات سونی

مهم‌ترین ویژگی یک اسپیکر حجم صدای آن است که آن را از سایر محصولات وب سایت اصیل بخرید متمایز می‌کند. سونی در ساختار اسپیکر بلوتوثی XP500 از سیستم نورپردازی پیشرفته ای برخوردار است. این امر سبب خواهد شد که جشن و مهمانی هایتان باشکوه تر و جذاب تر برگزار شود. چون از طریق این قابلیت می توانید نورپردازی 360 درجه ای را در محافل خود ایجاد نمایید.

  • با فعال کردن این قابلیت صدای خواننده اصلی قطع خواهد شد و فقط اهنگ پخش می شود.
  • بلندگوی بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XP500 پیش روی شما دارای پورت ورودی صدای 3.5 میلیمتری نیز می باشد و شما می توانید لوازم مختلف پخش موزیک نظیر موبایل یا MP3 Player را به آن متصل کرده و از این طریق به پخش آهنگ بپردازید.
  • طبق اعلام سونی، اسپیکر SRS-XB43 به‌لطف داشتن گواهی IP67 دربرابر نفوذ گردوغبار و رطوبت مقاوم و ضدزنگ هستند.سونی می‌گوید این اسپیکرها دربرابر ضربه و شوک ناگهانی و خراشیدگی مقاوم هستند.
  • همین امر سبب می شود که محیطی شبیه یک کلوب شبانه را برای مهمانی های خود ترتیب دهید و فضایی فراموش نشدنی را برای مهمان هایتان ایجاد سازید.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارزین تل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. در بالای اسپیکر دکمه های کنترل صدا و موسیقی وجود دارد و میتواند با فشار دادن دکمه های حالت DJ از افکت های صوتی این اسپیکر استفاده کنید. به راحتی اسپیکر خود را کنترل کنید و تا 39 دستور از جمله جلوه های روشنایی سیستم صوتی ، چشمک زدن و تغییر رنگ را کنترل کنید. در ادامه این مطلب برای شما توضیحات کامل در خصوص باند سونی و اسپیکر سونی ارائه می‌کنیم و امیدواریم برایتان مفید باشد.

همچنین اگر اسپیکر دیگری از همین مدل داشته باشید، می توانید هر 2 بلندگو را به هم متصل کرده و صدای استریو و قدرتمندتری را تجربه کنید. بلندگوی بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XP500 پیش روی شما دارای پورت ورودی صدای 3.5 میلیمتری نیز می باشد و شما می توانید لوازم مختلف پخش موزیک نظیر موبایل یا MP3 Player را به آن متصل کرده و از این طریق به پخش آهنگ بپردازید. این محصول دارای 2 پورت USB با توان 1.5 آمپر می باشد که می توانید از آنها برای شارژ لوازم جانبی مانند موبایل استفاده کنید ولی تنها یکی از این پورت های قابلیت پخش موزیک از حافظه جانبی را دارد.

لوازم صوتی و تصویری خودرو