کلاهک دودکش تهویه نو

مجموعه خدمت نت طیف گسترده‌ای از خدمات خانه و ساختمان را پوشش می دهد. هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با ثبت سفارش خدمات تجربه لذت بخش و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌کار خواهید داشت. این کلاهک به شکل حرف لاتین اچ بوده و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از کلاهک ها مصرف انرژی را با حد خوبی کاهش می دهند و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند.

همچنین این تاج باید تا حد خوبی از پایه فاصله گرفته باشد تا بتواند از ورود آب باران و برف به درون پایه اصلی جلوگیری کند و در برابر خروج دود از خانه مانعی را ایجاد نکند. در دهانه‌های خروجی دودکش موتورخانه‌ها و نیز در انتهای لوله‌های ونت در پشت‌بام منازل کارایی دارد. این نوع کلاهک از ورق روغنی و گالوانیزه در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. ارتفاع استاندارد پایه کلاهک پره‌ای ۳۰ سانتی‌متر است و دارای چهارپره گریلی بوده، که سقف این نوع کلاهک‌ها را به‌صورت تک‌شیب، دو شیب و هلالی تولید می‌کنند.

  • جنس بدنه کلاهک از استیل، گالوانیزه یا بتن بوده و در ابعاد و سایزهای مختلفی قابل تولید خواهند بود.
  • اگر ضخامت ورق، یک و کمتر از یک میل باشد، برای اتصال قطعات کلاهک دودکش از اتصال نقطه جوش و برای ضخامت های بالاتر از اتصال جوشکاری استفاده می گردد.
  • دودکش دوجداره جنسی از استیل داشته و از دو لوله ای که قطر های متفاوتی دارند و درون یکدیگر قرار گرفته اند ساخته شده است.
  • در صورتی که قصد خرید بهترین کلاهک را برای دودکش ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود داشته باشید؛ تا انتهای این مطلب همراه با سایت تهویه سان باشید.
  • قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت، کرئوزوت و سایر آلاینده ها می تواند منجر به زنگ زدگی یا خوردگی شود و کارایی آن را تضعیف کند.
این مدل کلاهک گردان جهت مکش هوای داخل سوله‌ها، کارخانجات، انبارها و سرویس های بهداشتی، کلاهک گردان بدون استفاده از انرژی الکتریکی و صرفا بوسیله جریان هوا به کار می‌رود. طراحی کلاهک اچ به صورتی است که از بازگشت دود به درون سیستم جلوگیری می‌کند. با توجه به وزن های متغییر محصولات فروشگاه ابزار غفوری جهت رفاه حال مشتریان ، این فروشگاه از چند روش ارسال استفاده میکند که سعی در آن شده است که پایین ترین قیمت ارسال برای محصولات استفاده شود. نوع ایستایی پره ها و همچنین فواصل پره ها در محل خود به گونه ای است که از نفوذ آب، گرد و خاک و پرندگان به داخل محفظه ی این کلاهک جلوگیری به عمل می آید و در برابر عوامل فرسایشی و تخریبی مصون می باشد. البته قابل ذکر است که هر یک از این دسته بندی‌های فوق، خود انواع و مدل‌های مختلفی دارند.

جهت انتخاب بهترین نوع کلاهک می‌توانید با تیم پشتیبانی شرکت صنعتی نظری تماس برقرار نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مجموعه بهره ببرید. مدل دیواری کلاهک در ساختمان‌های که خروجی بخاری به شکل مستقیم از دیوار خارج شده نصب خواهد شد. اما کلاهک دودکش پشت بام بر اساس میزان گازهای خروجی، نوع سوخت، وضعیت آب و هوایی و اندازه دهانه دودکش متفاوت بوده و باید در انتهای خروجی دهانه دودکش نصب شود.

مشخصات فنی کلاهک دودکش H چهارگوش

در صورت موجود بودن لیست خرید شما در انبار محصول ظرف سه الی چهار ساعت پس از ثبت سفارش ارسال می گردد. البته فراموش نکنید که کلاهک H باید 60 سانتی متر از لوله بالاتر باشد و ارتفاع داشته باشد. و عواملی نظیر نوع مواد کاربردی در ساخت آن، اندازه و متراژ آن، نوع اجزا و نحوه ساخت و متریال به‌کاررفته در آن بر قیمت اثر می‌گذارد. که باید تمام جوانب به‌درستی و با آگاهی‌های لازم سنجیده شود؛ تا هدف نهایی به‌صورت مطلوب انجام گیرد.

نحوه نصب کلاهک بر روی کانال دودکش

در ادامه و جهت آشنایی شما با انواع دودکش، توضیحات مختصری را در خصوص هر یک بیان خواهیم کرد. این فاصله کم نباشد که خروج دود و آلاینده با مشکل و اختلال مواجه شود. تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم.

هر کدام از سیستم‌های گرمایشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و شرکتی نیازمند تامین اکسیژن و خروج گاز سمی تولید شده از سوختن ماده سوختنی خواهد بود. با استفاده از سیستم دودکش وکلاهک دودکشمناسب شرایط مکانی، منطقه آب‌وهوایی و ماده سوختنی موجب بهبود و تداوم روند فعالیت سیستم حرارتی را در پی دارد. کلاهک دودکش جزء اصلی در سیستم دودکش یک ساختمان بوده که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلف آن با مواد و طرح و رنگ متفاوت تولید می‌شود.

این اجزای آسیب‌رسان و فرساینده، اشکال متنوعی از کلاهک‌ها در انتهای کانال یا کانال استفاده می‌شوند. کلاهگ چینی کلاهک دودکش چینی، مانند انواع مختلف درپوش دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به آنها توجه کنیم. نصب کلاهک بر روی دودکش باید به خروج هر چه بهتر و بیشتر گازهای سمی کمک کرده و هر یک از انواع مختلف کلاهک شرایط نصبی خود را دارند. به طور معمول ارتفاع نصب کلاهک بر روی کانال دودکش باید از دریچه‌های ورودی هوا برای کانال کولر و دستگاه‌های هواساز بالاتر بوده تا از ورود دوباره هوای سمی به محیط داخلی جلوگیری به عمل آید. ارتفاع لازم برای نصب کلاهک استاندارد دودکش بین 70 سانتی‌متر تا 2 متر متغیر بوده و با استفاده از انواع بست باید به کانال دودکش به خوبی متصل شود. کاربرد اصلی کلاهک دودکش یا پشت بام این است که از ورود عوامل خارجی مانند باد و باران، گرد و خاک و دیگر موارد جلوگیری نموده و همچنین از فرسایش لوله ها جلوگیری میکند.

فضاهای خانه

این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور استفاده بالایی کلاهک دودکش دارد. از دودکش‌روها گرفته تا مارمولک‌ها و موش‌ها، بسیاری از حیوانات ممکن است دودکش شما را مکانی عالی برای شروع اقامت خود بدانند. برای جلوگیری از باران، گل و لای و پرندگان و … موجود در سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود. اغلب از تاج های چهار شیب برای مربع و تاج های دو شیب برای ابعاد مستطیل و از یک وجه شیب برای کلاهک هایی استفاده می شود که یک وجه یا دو طرف کار به دیوار یا ستون برخورد می کند، در نتیجه روی. او از تمام تاج هایی که در مورد آن صحبت می شد در ابعاد دلخواه استفاده کرد. عمدتا برای فضاهای باز یا مکان‌های که رطوبت زیاد دارند از این لوله رابط دودکش استفاده می‌شود.

کلاهک دودکش تهویه نو