معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G جرو لیست بهترین گوشی سامسونگ در سری A می‌باشد. همانطور که می‌دانید این سری به گوشی‌های میا‌ن‌رده با قابلیت‌های فراوان اختصاص دارد. در ادامه به صورت تخصصی به بررسی این گوشی خواهیم پرداخت تا در صورت تمایل به خرید انواع گوشی‌ها از سایت مبیت اقدام کنید. شدت میزان روشنایی 1200 نیت سبب شده تا در معرض نور خورشید هیچ گونه کاهش کیفیتی را احساس نکنید. اندازه این نمایشگر 6.7 اینچ است و رزولوشن 1080 در 2640 پیکسل را ارائه می‌دهد.

این دستگاه نیز همانند گوشی گلکسی A42 سامسونگ از چهار دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد و این موضوع یکی از دلایل قرار گرفتن این گجت در لیست بهترین گوشی های اقتصادی است. دوربین اول از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است که از آن برای تصویر برداری در حالت واید (عادی) استفاده می‌شود. دومین و سومین سنسور قرار گرفته در پنل پشتی هر دو از کیفیت ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برند، اما از این دو دوربین برای تصویر برداری در حالت واید (فوق عریض) و ماکرو (فاصله بسیار کم) استفاده می‌شود و عملکرد آن‌ها یکسان نیست. همچنین اجرا کردن بازی‌های سنگینی مثل PUBG در این گجت امکان پذیر است و به دلیل وجود صفحه نمایش ۶.۸ اینچی این دستگاه می‌تواند برای کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده جذاب باشد.

معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ بهتر است که پیش از اینکه به سراغ کیف پولتان بروید ابتدا بودجه‌ خود را مشخص کرده و تعریف دقیقی از کاربرد گوشی هوشمند جدیدتان داشته باشید. ابتدا از خود بپرسید که قرار است از گوشی هوشمند جدیدتان چه استفاده‌ای کنید؟ اینگونه متوجه خواهید شد که باید روی کدام بخش از گوشی جدید خود سرمایه‌گذاری بیشتری کنید. برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز همه گوشی‌های موبایل به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

بدون شک یکی دیگر از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی هوشمند که با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، دارای ارزش خرید بالا و قیمت کاملا اقتصادی می باشد گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 9C است. این گوشی موبایل ساخت شرکت شیائومی در 30 ژوئن 2020 معرفی و روانه بازار گردید و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی از مشتریان خود گردیده است. با خرید این گوشی موبایل با خیالی آسوده می توانید تمامی کارهای روزمره خود را انجام داده و از انواع شبکه های اجتماعی در آن استفاده کنید. بدون شک یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید به آن توجه می کنیم برند آن است که در خصوص این گوشی موبایل خیال تان از بابت برند و کیفیت محصول کاملا راحت خواهد بود و بدون نگرانی می توانید اقدام به خرید آن کنید. یکی دیگر از مدلهای جدید گوشی موبایل اقتصادی و به صرفه که از برندی معتبر و پر آوازه می باشد گوشی موبایل نوکیا مدل G20 دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده که در هشتم آپریل 2021 میلادی معرفی و روانه بازار گردید. این گوشی با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد یک گوشی کاملا به صرفه با ارزش خرید بالا محسوب می گردد.

گوشی موبایل دوجی مدل S40 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت

گوشی Moto G Stylus نیز از درگاه microSD بهره می‌برد و افراد به دلیل وجود این درگاه قادر هستند که ظرفیت حافظه گجت را افزایش دهند. بهره بردن از این گواهینامه به معنی نیمه ضد آب بودن گجت است؛ نیمه ضد آب بودن یعنی اینکه نمی‌توان گجت را در داخل آب قرار داد، اما در صورت بارش باران و همچنین کار کردن با دستگاه با استفاده از دست خیس مشکلی پیش نخواهد آمد. اگر موتورولا کمی بیشتر روی طراحی این میان‌رده کار می‌کرد می‌توانست حداقل این گوشی را به گواهینامه IP67 مجهز کند.

پیشرفته ترین گوشی حال حاضر دنیا کدام مدل است؟

گوگل تصمیم گرفت برای پردازش بخش گرافیکی دستگاه از پردازنده Adreno 620 استفاده کند. یکی از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی که با هزینه زیر ده میلیون تومان می توانید آن را تهیه کنید، شیائومی 11T است. نمایشگر گوشی یک پنل AMOLED با اندازه 6.67 اینچ است که طیف رنگی وسیعی دارد و تصاویری با وضوح بسیار خوبی را نمایش می دهد.

گوشی موبایل گلکسی A53، پیشنهادی جذاب برای خرید بهترین گوشی سامسونگ

گلکسی A23 به عنوان یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و در حافظه‌های داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است. از دیگر مدلهای گوشی موبایل اقتصادی میتوان به گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ 02 که در دو رنگ خاکستری و قرمز موجود است و دارای 18 ماه گارانتی معتبر می باشد، اشاره کرد. همچنین کسب رضایتمندی 88 درصدی از مشتریان خود گویای کیفیت و ارزش خرید بالای این محصول می باشد. 4 عدد ماژول در پشت گوشی بصورت زیبا و شکیل تعبیه شده که لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و قدرتمند بوده و 3 دوربین دیگر برای ثبت جزییات بیشتر و کیفیت بالاتر هر زمان که لازم شد وارد عمل می شوند. در قسمت دوربین جلو یک عدد لنز 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی در نظر گرفته شده است که برای این مدل سامسونگ کاملا معقول و مقرون به صرفه محسوب می گردد.

  • از جمله مشخصات این گوشی ارزان قیمت می توان صفحه نمایش IPS LCD، پردازنده مدیاتک هلیو G25، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری را نام برد.
  • سخت افزارشم که هم از پوکو ایکس تری و هم از نوت۸ پرو یه سروگردن بهتره.(تست سرعتشم تو یوتیوب و آپارات هم هست میتونی بری ببینی.
  • بخش باتری دارای یک نقطه قوت و در عین حال یک نقطه ضعف است؛ این گجت از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و انرژی دستگاه توسط این باتری تامین می‌شود.
  • به طور کلی نمی‌توان این نمایشگر را در لیست بهترین صفحه نمایش‌های گوشی‌های میان‌رده قرار داد، اما افراد قادر هستند محتواهای با کیفیتی را در این دستگاه مشاهده کنند.
  • در حالت کلی دوربین نقطه‌ی قوت این دو گوشی اقتصادی شیائومی محسوب نمی‌شود؛ اما کیفیت خروجی دوربین‌ها به اندازه‌ای است که خریداران را راضی نگاه می‌دارد.
بهترین گوشی در این لیست گلکسی A33 و گلکسی A23 بوده و ارزان‌ترین نیز گلکسی A03 است. از بین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ کدوش برای عکاسی از راه دور بهتره؟ هر چی عکس میندازم از فاصله زیاد همش بی کیفیت میفته. ردمی نوت ۹پرو مکس بنظرم من از همه بهتره لطفا اگه نظری دارین بمن بگین چون مخام بخرم. با سلام ببخشید می خواستم بدونم گوشیه شیائومی نوت نه پرو ۵g که شباهت زیادی به mi10t lite داره کی وارد ایران میشه؟ یا اصلا میاد ایران یا نه؟ لطفا جواب دهید. طراحی این گوشی هم از سری‌ ۱۲ شیائومی الهام گرفته و اگر بگوییم این مدل یکی از زیباترین گوشی‌های میان رده است، بی‌راه نگفته‌ایم. در نظر داشته باشید که نسخه استاندارد این گوشی یعنی Redmi Note11 نیز یک گوشی میان رده با قیمت مناسب پیشنهادی برای نگاه کردن به است.

سامسونگ صرفه جویی‌های زیادی را در مورد این تلفن هوشمند 4G خود انجام داده است که می‌تواند برای اکثر کاربران ناامید کننده باشد. این محصول اواسط سال 2020 معرفی شده و به لطف مشخصات مناسب توانسته فروش خوبی را در بازارهای جهانی داشته باشد. از جمله مشخصات این گوشی ارزان قیمت می توان صفحه نمایش IPS LCD، پردازنده مدیاتک هلیو G25، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری را نام برد. چنین مشخصاتی با توجه به قیمت ردمی 9a بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل این محصول را در لیست بهترین گوشی اقتصادی قرار داده ایم تا با گوشی های ارزان قیمت بیشتر آشنا شوید. اگر بودجه محدودی دارید و به فکر خرید گوشی شیائومی مقرون به صرفه هستید، ردمی 9a می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این گوشی دارای بدنه یک تکه پلاستیکی است که باعث شده است ظاهر آن بسیار جذاب و وزن آن سبک باشد.

در کنار این بلندگو یک جک ۳.۵ میلی متری قرار گرفته که کاربران به کمک آن قادر هستند هدفون خود را به راحتی به گوشی هوشمند شرکت نوکیا متصل کنند. به لطف این درگاه نیاز کاربران به استفاده از تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری از بین رفته و امکان گوش دادن به موسیقی و همچنین شارژ کردن دستگاه به صورت هم‌زمان وجود دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل قرار گرفته که در آن چهار سنسور برای تصویر برداری وجود دارد. در کنار این سنسورها یک فلش LED قرار گرفته و افراد با استفاده از آن می‌توانند در شرایط نوری نامناسب تصویر برداری کنند. بزرگ بودن حاشیه ‌پایین صفحه باعث شد تا این کمپانی کلمه Nokia را در این حاشیه حک کند و این موضوع و نامتقارن بودن حاشیه‌های صفحه نمایش می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود.