ساختمانهای مارک دار مرجع اطلاعات ساختمان های لوکس تهران

اتیس کار خود را با تاسیس کارخانه خویش در شهر یانکرز کالیفرنیا در کشور آمریکا و نصب اولین آسانسور اتیس خود در برج ایفل در سال 1884 آغاز نمود . در حال حاضر شرکت اتیس بزرگترین کارخانه آسانسور ، پله برقی ، پیاده رو متحرک و سایر سیستمهای حمل ونقل افقی در جهان می باشد . شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی واردات لوازم آسانسسور و پله برقی و تولیدات انواع قطعات و خدمات پس از فروش و با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی واردات لوازم آسانسور و پله برقی و تولیدات انواع قطعات و خدمات پس از فروش و با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. بازسازی و تدارکات خدمات پس از فروش تولیدات مختلف کارخانه را برعهده داشته و از پشتیبانی سایر معاونتهای آموزشی، طراحی – مهندسی و خدمات ویژه بهینه نظارت، از سوی نظارت مداوم معاونت کنترل کیفیت نیز بهره می گیرد. شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی فروش و واردات آسانسورهای پکیج با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است.

در اواخر سال 1856 این شرکت بیش از 40 دستگاه آسانسور را که همگی از نوع آسانسور حمل بار بودند ، به فروش رساند . در سال 1857 اولین آسانسور مسافربر جهان در E.V.Haughwuo نیویورک نصب شد . پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از ارتفاع، هواپیما، پله برقی و… می‌ترسید یا تردد از راه‌پله را به سوار شدن آسانسور ترجیح می‌دهید، لازم است بدانید که احتمالا شما…

در راستای تکمیل میزان رضایت مندی مشتریان واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با سرویس دهی ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. لطفا قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات و هرنوع پرداخت وجه اطمینان کافی را نسبت به صحت کالا یا خدمات ارائه شده حاصل نمایید. برخود می بالیم که در کشوری زندگی می کنیم که مردمانی با فرهنگ ,سخت کوش و با ایمان دارد و پله های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفته و در آینده ای نه چندان دور بر قله رفیع علم پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در خواهند آورد. EVATORکه به معنای آسانسور و نامFARSفارس، حاکی از ایرانی بودن شرکت است.

با تکیه بر يك دهه تجربه در صنعت آسانسور و پله برقی، اکنون به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاين قطعات آسانسور وارد میدان شده است ، ما در کلمان به شما کمک می کنیم تا قطعات مورد نظر خود را آگاهانه و به سهولت سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در تمام مراحل خرید با خدمات قبل ، حين و پس از فروش در کنار شما هستیم. در این راستا با محوریت شرکت های آسانسور آرین زاگرس ، آسانسور آراد و شرکت آسانسور آتیس ویستا ،شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تاسیس گردید و سرویس دهی در سراسر کشور را آغاز نمود. درساختمانهای پرتردد و مکانهای پراهمیت بادرنظر گرفتن تعداد آسانسورها و پله برقی ها با حضور شبانه روزی و یا طی ساعات اداری نسبت به نگهداری آسانسورها اقدام می نماید. این واحد کلیه ی عملیات طراحی، نظارت بر نصب، کنترل کیفیت نهایی را بر عهده دارد.

استخدام حسابدار در شرکت آسانسور آتیس

تخمین زده شده که هر سه روز یک بار به اندازه جمعیت جهان با آسانسورها، پله برقی ها و رمپ های اوتیس atisliftco جابجا می شوند. به گفته نشریه United Technologies فقط با آسانسورهای اوتیس جمعیتی به اندازه جمعیت جهان در هر 9 روز جابجا می شوند. این سیستم دومین سری از محصولات Elevonic است و اولین آسانسور مهندسی انسانی با ترکیب سیستم گفتاری , دارای صفحه نمایش نشاندهنده اطلاعات و سیستم امنیتی بود . در سال 1889 ، شرکت Otis اولین آسانسورهای الکتریکی خود را در ساختمان Demarest نیویورک نصب کرد . در سال 1892 ، Otis اولین آسانسورهای خود را با ولتاژ متغیر ( که قبلاWard Leonard نامیده می شد)برای بالابردن کیفیت و حرکت نرم ، نصب کرد .

  • همچنین واحدسیار سرویس نگهداری این شرکت با دراختیار داشتن تکنسین های مجرب، ابزار، لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز به محض اعلام کارفرم، .درخصوص رفع اشکالات احتمالی در حداقل زمان ممکن با حضور در محل از نزدیکترین مرکز و در محدوده معین شده نسبت به ارائه خدمات بصورت 24 ساعته اقدام می نماید.
  • این محصول اسم دیگری به نام “”Super Double-Deck Elevator System نیز دارد.
  • تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور و فروش و بازسازی و تعمیر قطعات و گیربکس اسانسور را به ما بسپارید.
  • در صورت امکان چگونگی اخذ نمایندگی شرکت اوتیس را به اینجانب معرفی نمائید.
در سالهای 1371 تا 1384 تقاضای روز افزون مسکن موجب افزایش ساختمان سازی و برج سازی و به دنبال آن افزایش درخواستآسانسورپله برقی در ایران گردید. در این سال ها به دلیل عدم کیفیت و کمیت شرکت های مجری ، تعدادی از متخصصان این صنعت تصمیم به همکاری گرفته تا با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و سزاوار بازار ایران عرضه کنند. تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور و فروش و بازسازی و تعمیر قطعات و گیربکس اسانسور را به ما بسپارید.

و لزوم رعایت استاندارد های بین المللی ، ما را بر آن داشته است که همواره با سه اصل کیفیت ، سادگی و ظرافت و همچنین با مسئولیت پذیری ، حقوق مصرف کنندگان را ارج نهاده و خود را موظف به ارائه خدمات مستمر در این صنعت بدانیم. پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم…. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکورالین (decoralin.com) می باشد. تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد. تکنولوژی استفاده شده در آسانسورهای الفارس یکی از شاخص هایی است که شرکت را نسبت به سایر رغبا متمایز میکند.

ساختمانهای مارک دار مرجع اطلاعات ساختمان های لوکس تهران

سال 1338 شروع همکاری علی اکبر شکوری مدیر عامل شرکت الفارس با شرکت OTIS فرانسه بود. از آنجا که شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان مجری پروژه اینجانب واقع در باهنر، درخصوص آسانسور بوده و به نحو احسن در انجام پروژه مذکور عمل کرده است ، اینجانب بعنوان کارفرمای پروژه از نحوه عملکرد این شرکت در حوزه های زیر رضایت کامل دارم. این شرکت در سال 1925 اولین سیستم انتخابی-کالکتیو , یعنی کنترل کالکتیو را معرفی کرد . ممکن است این سیستم اولین مدل آسانسور Otis با درهای تمام اتومات باشد , ولی با اینکه در این سیستم همواره از درب های اتوماتیک استفاده میشد , مورد تایید واقع نشد .

اولین آسانسور خورشیدی جهان

کلیه ی نقشه های اجرایی قبل و بعد از شاقول سازی چاهک آسانسور و مشاوره به کارفرمایان و طراحان ساختمان و ارائه نقشه های اولیه توسط این واحد صورت می پذیرد. با توجه به ارائه خدمات مطلوب و تعهد و مسئولیت پذیری فوق العاده شرکت تعاونی کارآفرینان آتیس آسانبر خراسان درخصوص خدمات سرویس و نگهداری و پشتیبانی شبانه روزی مجتمع سیب، از زحمات صورت گرفته توسط مدیران و نیروهای فنی آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل می آید . نصب ، سرویس و بازسازی آسانسور و پله برقی شهرستانهای اطراف نصب ، بازسازی و سرویس در کمترین زمان با قیمت مناسب به همراه تیم متخصص و مجرب تیم ما از گروهی از … واحد فروش شرکت الفارس نه تنها به ارائه ی مشاوره قبل از اجرای آسانسور می پردازد بلکه به خدمات پس از فروش و پیگیری روند اجرای پروژه و رضایتمندی مشتریان را جزء وظایف خود می داند. به منظوراطمینان از صحت اجرای کارکلیه عملیات تحت بازرسی مداوم سرپرستان دوره های مختلف و با نظارت دوره ای واحد کنترل کیفیت انجام شده و گزارش روزانه سرویس و تعمیرات علاوه بر ثبت در پرونده جهت اطلاع به کارفرما نیز ارسال می گردد. تحقیق و توسعه همواره در دستور کار واحد طراحی و مهندسی بوده و ارائه تکنولوزی های برقی و بالا بردن سطح کیفیت جزء اولویت های شرکت الفارس می باشد.

مدیریت فروش شرکت الفارس رهبری کارشناسان فروش و رابط بین مشتریان و مدیر عامل شرکت می باشند تا مشتریان بتوانند بهترین خرید را داشته یاشند. این کنترل توسط واحد QC پس ار اجرای هر مرحله به دقت بررسی می شود و روند ادامه پروژه منوط به تأیید ناظران کنترل کیفیت می باشد. در آن سالها OTIS یکی از پرکارترین شرکت های فعال در جهان بود و بیشتر ساختمان های مهم در ایران توسط شرکت OTIS و آقای علی اکبر شکوری اجرا شد. در سال ۱۸۸۰ شرکت آسانسور اوتیس فناوری ها و توانمندی های مجموعه ی خود را به اروپا آورد و در شهر های پاریس و لندن دفاتر فروش خود را ایجاد نمود و توانست برای برج ایفل و متروی لندن آسانسور نصب نماید. در سال ۱۸۵۶ میلادی شرکت اوتیس ۴۰ دستگاه آسانسور باری را فروخت و در سال ۱۸۵۷ اولین آسانسور مربوط به حمل مسافر را راه اندازی کرد که این آسانسور در ساختمان E.V.Haughwuo در شهر نیویورک راه اندازی شد.