خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

ویژگی‌های مهم در انتخاب بهترین لپ‌تاپ دانش‌آموزی قابل‌حمل بودن دستگاه، وزن سبک و ظاهر باریک است. اکثر دانش‌آموزان لپ‌تاپ خود را در تمام روز با خود حمل می‌کنند. لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی شامل لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت مقرون‌به‌صرفه، تا لپ‌تاپ‌های پرقدرت و گرافیک قوی هستند که باتوجه‌به نیاز و ترجیحات افراد انتخاب می‌شوند.

لپ تاپ ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3

این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در این محدوده قیمتی بهترین پردازنده بازار است. 4 گیگابایت برای کاربران عادی تقریبا کافی است ولی برای افزایش سرعت و استفاده از تمام توان لپ تاپ، توصیه می‌کنیم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. ارتقای رم لپ تاپ بدون از بین رفتن گارانتی توسط شرکت گارانتی کننده قابل انجام است.

برای آموزش آنلاین با کیفیت بالا، به دستگاه‌های دیجیتالی به روز و توانا نظیر لپ تاپ دانشجویی نیاز خواهید داشت. به همین خاطر، خرید لپ تاپ مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان اهمیت زیادی دارد. این محصولات مناسب کارهای سنگین نخواهند بود و توانایی اجرای بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین را مانندلپ تاپ‌‌ گیمینگندارند. در راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی به اولین لپ تاپ گیمینگ این مطلب می‌رسیم.

  • بدنه ضد خش که در کنار صفحه‌کلید مشکی‌رنگ با کلیدهای ماندگار و تاچ پد بزرگ، لذت کار با این دستگاه را چند برابر می‌کند.
  • از اصلی ترین عوامل در سرعت پردازش ها و هنگ نکردن لپ تاپ ها می توان از حافظه رم نام برد.
  • صفحه نمایش لپ تاپ دل Inspiron 3583 از نظر روشنایی ، کنتراست و کیفیت نمایش از کیفیت خوبی برخوردار است.
  • در برخی موارد کیفیت HD ، کیفیت و زاویه دید به مراتب بهتری به نسبت کیفیت Full HD دارد .
بخش سخت افزاری این لپ تاپ بر عهده پردازنده مرکزی مدل Intel Core i H با فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز ، پردازنده گرافیکی مدل GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 و 8 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 است. این مجموعه سخت افزاری را 1 ترابایت حافظه HDD به‌علاوه 256 گیگابایت حافظه SSD تکمیل می‌کند. این محصول هم برای اجرای بازی‌ها توان کافی دارد و هم می‌تواند سرعت عالی را برای استفاده روزمره به ارمغان بیاورد.

در این سیستم کارت گرافیک اختصاصی وجود ندارد و تصاویر توسط پردازنده به صورت همزمان پردازش می‌شود. بنابراین نباید انتظار انجام بازی‌هایی با گرافیک سنگین یا نرم‌افزارهای ویرایش ویدیویی را با سرعت بالا داشته باشید. صفحه نمایش لپ تاپ Asus مدل VivoBook M509Ba از نوع مات بوده و اندازه آن ۱۵.۶ اینچ می‌باشد. مات بودن صفحه نمایش به شما کمک می‌کند در فضاهایی با نور شدید (مثل فضای باز) راحت‌تر بتوانید با سیستم خود کار کنید. صفحه کلید با نور پس زمینه به همراه حسگر اثر انگشت، یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند با یک هزینه معقول، یک لپ‌تاپ با امکانات خوب را تهیه کنند. وزن دستگاه حدود ۱.۹ کیلوگرم است بسته به شرکت وارد کننده، دارای ویندوز ۱۰ نصب شده می‌باشد.

آیا لپ تاپ های دانشجویی دسته بندی خاصی دارند ؟

دستگاه VivoBook Flip 14 TM420UA-EC028 بخشی از سری لپ‌تاپ‌های ایسوس FLIP است. ضخامت این دستگاه کمتر از 19 میلی‌متر و وزن دستگاه 1.5 کیلوگرم است که برای یک لپ‌تاپ 14 اینچی با صفحه‌نمایش لمسی و چرخشی عددی منصفانه است. میزان حافظه نهان در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانشجویی 8 مگابایت است. خرید لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان در صورتی که توان مالی برای خرید بهتر را دارید، از نظر ما منطقی نیست. شما با خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت سخت افزار ضعیفی به دست می‌آورید که همواره شما را در اجرای نرم افزار های سنگین و جدید اذیت خواهد کرد.

در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ارزان و اقتصادی از 8 تا 15 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022، تلاش کردیم برخی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای دانش جویان و عموم کاربران را معرفی کنیم. محصولاتی که در این لیست معرفی شدند، همگی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌های بازار هستند و قیمت‌هایی که برای آنها درج شده نیز کمترین میزان در میان فروشگاه‌های معتبر اینترنتی هستند. مهم ترین نکته ای که در زمان خرید لپ تاپ دانشجویی باید در نظر بگیرید توجه به پردازنده لپ تاپ است.

بدون شک، ترکیب پردازنده نسل 10 اینتل با 12 گیگابایت رم و حافظه جامد 128 گیگابایتی، سرعتی بسیار بالا را برای کاربران به ارمغان خواندن مقاله خواهد آورد. گفتنی‌ست، این دستگاه مناسب بازی نیست و اگر به دنبال گزینه‌ای مخصوص بازی با همین قیمت هستید، نگاهی به گزینه پیشنهادی دوم ما داشته باشید. اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ تا ۷ میلیون تومان را دارید و برند خیلی برای شما مهم است، می‌توانید سراغ لپ تاپ X543MA ایسوس نیز بروید.

بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020

سخت افزار در نظر گرفته شده برای این محصول نیز برای استفاده روزانه کاربر مناسب است. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید تا یک لپ تاپ برای خود خریداری نمایید باید نوع استفاده خود از آن را نیز مشخص کنید. به عنوان مثال گیمرها برای انتخاب بهترین گزینه برای خود، سخت افزار قدرتمند را برای خود در اولویت قرار می‌دهند.

با پنل TN ، وضوح تصویر HD و پوشش آن مات است ، در حالی که صفحه نمایش این لپ تاپ تا 180 درجه باز می شود. از ویژگی های قابل توجه این لپ تاپ کوچک می توان به صفحه کلید جزیره و صفحه لمسی یک تکه اشاره کرد که کاملاً نیاز کاربر به تهیه ماوس و صفحه کلید جداگانه (برای استفاده روزمره) را از بین می برد. اگر سوال شما هم لپ تاپ خوب برای دانشجو هست و به دنبال لپ تاپ دانشجویی مناسب هستید که هم قیمت پایینی داشته باشد و هم با کیفیت باشد.