پنل شستی کابین آسانسور

شرکت پارسیان نوین تک آسانبر با نام اختصاری پنتا در سال 1384و با هدف تولید انواع پنل‌های الکتریکی آسانسور و متعلقات آن تاسیس و به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۹۸ و بدنبال اهداف توسعه، کارخانه شرکت به محل جدید خود در شهرک صنعتی پرند منتقل و موفق به دریافت اولین پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه تولید پنلهای الکتریکی آسانسور گردید. هدف اصلی این شرکت طراحی و تولید محصولات زیبا، کیفی و بادوام با تاکید بر سادگی نصب و سهولت ارتباط الکتریکی با تابلوی کنترل و دیگر اجزای آسانسور میباشد. شرکت متالیفت تولید کننده قطعات آسانسور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید شستی ، پنل کابین ، نمایشگر ، کلید ، پنل سردر و تجهیزات جانبی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد.

تعویض قطعات آسانسور های قدیمی تعویض و بروزرسانی شستی کابین و طبقه پنل و دکوراسیون داخلی کابین – استیل درب های اتوماتیک . تعویض سنگ و آینه کابین شستی های شماره تلفن همراه مربوطه تماس بگیرید. شستی کابین آسانسور 5 توقف طرح آوکس با بدنه استیل میرور نقره ای با یک طراحی منحصر به فرد و زیبا .

در دنیای امروز برخی از شستی های آسانسوری نیز همانند بسیاری از تجهیزات دیگر دکمه های آنها به صورت شیشه ای و لمسی تعبیه شده است. در این حالت مسافرین از طریق لمس انگشتان فرمان لازم را در شستی ها ثبت می کنند. علاوه بر مدل هایی که در بالا اشاره کردیم،مدل دیگری از پنل وجود دارد که همان پنل عادی هست که به صورت دکمه ای می باشند که بیشترین استفاده در صنعت آسانسور را همین پنل ها دارند. دکمه های طبقات،دکمه های باز و بسته شدن درب آسانسور،دکمه آژیر،هواکش و …. بر روی پنل آسانسور دکمه هایی وجود دارد که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند. آسانسور دارای قطعات بسیار زیادی می باشد که یکی از قطعاتی که بیشتر با کاربر در ارتباط است پنل آسانسور می باشد.

که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد مختلفی بوده و استفاده از برخی از آن ها در داخل کابین نیز الزامی می باشد. چرا که عملا مهم ترین رابط بیم آسانسور و مسافران می باشد. آسانسور ها به عنوان وسايلي براي جابجايي شناخته مي شوند.

با فشردن شاسي نمايشگر آن روشن شده و با رها کردن شاسي (در صورت آزاد بودن خط سيگنال) نمايشگر خاموش ميشود. ‏معمولا از تکت سوييچTact Switch ‏ ياميکروسوييچ بعنوان عنصر قطع و وصل الکتريکي در شاسي استفاده ميشود. حداکثر ولتاژ کاراين سوييچها معمولا حدود ۳۰vnC ‏و حداکثرجريان مجاز حدود ۵۰mA‏ مي باشد.طول عمر مکانيکي و الکتريکي ‏سوييچها معمولا بين ۰۰۰/۱۰۰ تا ۰۰۰/۵۰۰ ‏بار عملکرد مي باشد. تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به آسانسور شرکت مهندسی متالیفت راوی می باشد. تککلید و یا دو کلید کنار هم و کلکتیو سلکتیو را دارد. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

مشخصات پنل داخل کابين آسانسور پنتا مدل دلتا

پنل شستی کابین آسانسور

اين پنل ها به خوبي مي توانند انواع کليد ها و نمايشگر ها را در خود جاي داده و بسيار عالي عمل کنند. با عرض 22 تا 33 سانتي متر، ارتفاع one hundred ninety تا 24 سانتي متر و ضخامت عمق 1.three سانتي متري ابعادي عالي را براي نصب به شما ارائه مي دهد. ابعاد عالي اين پنل باعث شده تا در انواع آسانسور ها قابل نصب و راه اندازي باشد.

نمایشگر این شستی کابین آسانسور از نوع سون سگمنت می باشد . مبنای طراحی پایه برای این پنل کلید T100 می باشد قابلیت ارائه با کلیه کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) به صورت تک کلید و یا دو کلید کنار هم و کالکتیو سلکتیو را دارد. شستی های احضار وظیفه فرمان دهی آسانسور جهت حرکت کابین به بالا و پایین را دارد .که در داخل کابین و در داخل طبقات کنار درب آسانسور نصب می گردد. شستی ها علاوه بر زیبایی در فریم و رنگ های متنوع و اشکال مختلف نمایش جهت و مطابق با هر سلیقه ای قابل ارائه می باشد. و به طور مثال بدنه شستی ها می توانند از جنس استیل برنز و آلومینیوم و سایر موارد طراحی شوند. قدیمی و فرسوده در اصفهان به سبب استقبال و همراهی شما با محصولات و خدمات…

این مدل از پنل آسانسور دارای شستی به تعداد طبقات، نمراتور ، كلید تهویه كابین، شستی Door close، شستی Door open، لامپ روشنایی اضطراری و زنگ خطر است.و در انواع پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. پنل های کابین در دو نوع روکار و توکار در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.شاسی کابین آسانسور کد1210 از نوع روکار است.و نیازی به نصب قوطی داخل دیوار یا روی چارچوب درب آسانسور نیست. در راستای مشتری مداری و همچنین ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، این شرکت متعهد به استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز، شیوه های نوین و سیستم های مکانیزه تولید، فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد.

شاسی آسانسور کارالیفت کد1305 | فروش شاسی آسانسور

ما در خانواده پنتا معتقدیم که کیفیت یک شعار نیست، بلکه فرهنگ ماست. این مجموعه عضو رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان قطعات آسانسور و پله‌برقی ایران و عضو رسمی اتحادیه کشوری آسانسور و پله‌برقی می باشد. همان طور که می دانید، انتخاب قطعات و شاسی های با کیفیت از الزامات یک آسانسور استاندارد است. فیس پلیت ها نیز یکی از همین بخش ها هستند که باید مناسب و با کیفیت باشند. این انتخاب باید متناسب با نوع آسانسور و سایر تجهیزات به کار رفته در آن انجام شود. چرا که در غیر اینصورت نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

یکی دیگر از مدل های معروف و کاربردی آن استیل نازک است. عموما از این مدل در ساختمان های پر ترافیک و یا تجاری که رفت و آمد در آن زیاد است استفاده نمی کنند. چرا که تماس بیش از حد با آن ظاهر آن را مخدوش و نامناسب می کند. به همین دلیل حتما پیش از خرید با افراد خبره در این زمینه مشورت و اطلاعات کافی را برای مدل مناسب و همخوان با کاربری آسانسور خود انتخاب نمایید.

  • تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به آسانسور راوی می باشد.
  • بر روی پنل آسانسور دکمه هایی وجود دارد که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند.
  • ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بدنه آلومینیوم آنادایز شده سیلور یا مشکی و استیل نگیر ۳۰۴ به ضخامت ۱و ۱.۵ میلیمتر درعرض۲۵۰، ۳۰۰، ۳۵۰ میلیمتر با احتساب دو خط نور در طرفین .