فهرست آثار ادبی فارسی

این کتاب به معرفی و شرح حال نویسندگان و شاعران و بزرگان ادبیات ایران و جهان و برخی آثار برگزیده ی آنان می پردازد. بدون شک زبان فارسی از دیرباز نماد سرزمین آریایی ایران بوده و به رغم تأثیرات و تحولات سیاسی امروزه نیز یکی از زبان های مطرح جهان است . از طرف دیگر، این سایت آثار خود را به صورت کتاب pdf، کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طرف دیگر، ادبیات فارسی مفاهیم عمیق انسانی بسیاری را در دل خود جای داده است و درس‌های بزرگی در رابطه با امید، زندگی، خوشی و…

به عبارت بهتر، به طرز شگفت‌انگیزی وقایع روز در این کتاب‌ها بازتاب سایت فرا کتاب داده می‌شود. البته نه آنقدر که مخاطب را خسته کند بلکه در نهایت زیبایی، قلم نویسنده در بین سطرهای کتاب به رقص درآمده است. بنابراین معرفی کتاب ادبی به یکدیگر در این روزها، می‌تواند ما را از گزند تکرار تاریخ، حفظ کند. چرا باید کتاب‌های ادبیات کهن ایران را بخوانیم؟ شاید روزی از شما هم چنین سوالی را بپرسند.

  • در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی مارک رومانک، با همین نام از سوی هالیوود دستمایه‌ی اقتباس سینمایی قرار گرفت.
  • اگه میخوایید حتما 9 تا سوال قرابت معنایی رو جواب بدی اول بیا کتاب قرابت معنایی جامع نشرالگو رو کامل بخون بعد تست هاشو بزن.
  • ادبیات پارسی دنیایی بسیار گسترده است و موضوعات جالبی در ادبیات فارسی پیدا می‌کنید؛ ادبیات حماسی، ادبیات غنایی، ادبیات تعلیمی، ادبیات آیینیو…
  • این مجموعه شامل تاویل دو داستان از صادق هدایت به نامهای “سه قطره خون” و “زنده به گور” اثر است.
  • او قدرت‌هایی ماوراء طبیعی از قبیل تله‌پاتی دارد و آب دماغش همیشه آویزان است.
اما چه عدالتی؟ سراسر شهر پر است از عکس برادر بزرگ که باید همه به او احترام بگذارند. همه‌ی رفتارها زیر نظر است حتی صفحه‌ی تلویزیونی که در خانه‌هاست هر لحظه رفتار آن‌ها را ضبط می‎کند. تنها با وجود کتاب‌های خوب می‌توانید از خواندن آنها لذت ببرید. البته اگر واقعا اهل سفر هستید نه تنها سفر رفتن را دوست دارید، بلکه از شنیدن و خواندن درباره‌ی آن هم لذت می‌برید؛ در چنین شرایطی خواندن سفرنامه برای شما بهترین گزینه‌‌ی ممکن است. اگه توی آرایه تا حدی قوی هستید و دنبال یه منبع تست عالی هستید کتاب آرایه های ادبی نشرالگو مخصوص شماست.

عکس های عاشقانه و رمانتیک

هرمان ملوین، برخلاف نویسندگان هم‌عصرش، آدم پرحرفی نیست و به قول معروف سریع می‌رود سر اصل مطلب. به همین دلیل از همان ابتدا با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند. داستان درباره ملوانی است که اسماعیل نام دارد و می‌خواهد از یک نهنگ سفید انتقام بگیرد. نام این نهنگ، موبی دیک است و پیش از این کشتی اسماعیل را نابود کرده‌ و در اثر این اتفاق یکی از پاهای او قطع شده‌است. داستان پر از ماجراهای هیجان‌انگیزی است که مخاطب نمی‌تواند از آن چشم بردارد. روزنامه گاردین Moby Dick را به‌عنوان یکی از صد کتاب برتر تاریخ معرفی کرده‌است.

در واقع این داستان، مبارزه یک معلم انقلابی با رژیم پهلوی در سال‌های 57 به بعد را روایت می‌کند. اگر شما از طرفداران کتب ادبی هستید، می توانید کتاب های مورد علاقه و مورد نظر خود را در سایت سراج پیدا کرده، بدون هیچ مشکلی و با بهترین قیمت خریداری کنید و آن را بدون هزینه ارسال، هر جا که هستید تحویل بگیرید. چنانچه تامین قیمت کتاب های درباره‌ی ادبیات ذهن شما را درگیر نموده است.

جیم خوش‌شانس اثر کینگزلی آمیس

فهرست آثار ادبی فارسی این کتاب 520 صفحه داره و شامل تفکیک لغت و املای فارسی 10 و 11 کنکور 99 و 1400 و سوالات و پاسخ تشریحی کنکور هستش. کتابی که شما را با داستانش همراه می‌کند اما کتاب داستان یا رمان نیست. کتابی که در مورد زندگی ملاصدرا است و کتاب تاریخی یا زندگی‌نامه نیست. لیست ده کتاب برتر ایران با این کتاب معروف ایرانی از عباس معروفی آغاز میشود.

کتاب آرایه های ادبی مینی میکرو طلایی گاج