ویندزور دست یابی به اوج هایی تازه ویندزور بروکرز فارکس سی اف دی سهام-بروکر آمارکتس

اولین صرافی بین المللی است که پشتیبانی فارسی دارد اما واریز و برداشت ریالی ندارد. تمام رتبه بندی ها و امتیاز ها بر اساس آنچه جامعه تریدر ها اعلام کرده اند نوشته شده. در نظر داشته باشید جامعه تریدر ها، بیش از 250 بروکر را معرفی کرده که متاسفانه با توجه به شرایط تحریم ها ، فقط بخش کمی از این بروکر ها به ایرانیان خدمت میدهند. و ما در این لیست فقط مواردی را استخراج کرده ایم که به ایرانیان سرویس میدهند. رتبه های اول موجود در این لیست، جزو معتبر ترین بروکر های فارکس هستند.

  • همچنین در حال حاضر این بروکر دارای حساب های معاملاتی مختلفی همچون حساب های میکرو، استاندارد و Fixed (اسپرد ثابت) می باشد.
  • اسپرد شناور در مجموع از اسپرد ثابت کمتر است و همین دلیل انتخاب بسیاری از تریدرهاست اما ممکن است در زمان نوسانات شدید به طور مثال زمان اعلام اخبار اقتصادی اسپرد شناور به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.
  • برای آنها حساب آزمایشی راهی برای آزمودن استراتژی‌هایی است که قصد دارند در معاملات واقعی به کار بگیرند.

ده و طبق قوانین جاری خود به کاربران کشورهای مختلف از رگولاتوری های مختلف خدمات می‌دهند. بهترین بروکرهای مخصوص ایرانی ها نیز معمولا با این رگولاتوری های ضعیف خدمات خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهند. یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌هایی که با انتخاب بروکر مناسب و ایده آل برای سرمایه گذاری به آن دسترسی خواهید داشت، سرمایه گذاری در یک بازار با حجم معاملات بسیار بالا است.

اگر تازه وارد هستید و اصلا قصد ندارید وارد حوزه ترید شوید یکی از بهترین گزینه برای کسب درآمد دلاری استفاده از سیستم کپی تریدینگ می‌باشد. معمولا حداقلی ندارند و باید از بروکری که با آن کار می کنید سوال کنید هر بروکر قوانین خودش را دارد. اگر کسی حرفی زده مدرک و سند ارائه کند وگرنه تفریح ما ایرانیها حرف زدن بدون مدرک و سند بر اساس خیال خودمان است. برای حمایت از کار شما هم حتما پکیج معرفی بروکر رو تهیه میکنم. هیچ حرفی رو بدون سند و مدرک نپذیریدو یکی از سرگرمی های ایرانی ها در فارکس زدن حرف های بی پایه و اساس و فلانی گفته و … است. پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تلگرامی ما شوید و از ادمین بخواهید تا پکیج صفر تا صد فارکس را که رایگان نیز است برای شما ارسال کرده و اگر نیاز به مشاوره تخصصی داشتید حتما umarketeچیست استفاده کنید .

۲. اعتبار کارگزار فارکس

یک بروکر کلاهبردار ممکن است در پرداخت پول شما ایجاد مشکل کند یا به صورت پنهانی روش‌ها و ابزارهایی غیرقانونی را در معاملات به کار بگیرد به صورتی که شما متضرر شوید. هر چه بروکر تحت نظارت سازمان‌های معتبرتری قرار داشته باشد می‌توانید با خیال راحت‌تر نزد آن حساب معاملاتی باز کنید. خود شما نمی‌توانید مستقیما به فارکس یا دیگر بازارهای مالی وصل شوید و دست به خرید و فروش بزنید چون برای این کار نقدینگی و اعتبار کافی ندارید.

معرفی بروکر های فارکس برای کاربران ایرانی

آی سی ام کپیتال یکی از بروکرهای باسابقه در بازار فارکس است که محبوبیت بسیار خوبی در میان ایرانیان دارد. با وجود تمامی تحریم ها، خدمات بسیار خوبی به کاربران ایرانی ارائه می دهد. در این سابقه ۸ ساله ای که در بازار مالی فارکس داشته، پشتیبانی بسیار سریع و مناسب به زبان فارسی از نقاط قوت آن از زبان ایرانیان است. به همین علت ایرانیان باید کمی زمان بگذارند و از بین لیست بروکرهای فارکس حسابی تحقیق کنند. در واقع به این شیوه بتوانند بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را پیدا کنند.

ویندزور دست یابی به اوج هایی تازه ویندزور بروکرز فارکس سی اف دی سهام-بروکر آمارکتس