دانلود تلگرام بدون فیلتر برای ویندوز

این پیام رسان از پروتکل امن MTProto که از ترکیب چندین رمزنگاری می باشد، استفاده می کند. پروکسی تلگرام دسکتاپ | پروکسی جدید تلگرام | پروکسی قوی تلگرام و لیست پروکسی جدید mtproto proxy و دریافت پروکسی رایگان در ادامه مطلب. دستگاهی که در حال حاضر با اون به تلگرام وصل شدین در بالاترین گزینه قرار داره و بقیه موارد هم پایینتر لیست شده است. غیرفعال کردن حساب Telegram شما تمام لیست های تماس ، پیام ها ، گروه ها ، کانال ها را به طور کامل پاک می کند. با انتخاب این گزینه تصویری ظاهر خواهد شد که با انتخاب گزینه Yes, delete my account که به رنگ قرمز می باشد، اکانت شما برای همیشه از تلگرام حذف خواهد شد و کسانی که شماره شما را در لیست مخاطبین خود دارند و قبلا با شما گفتگویی انجام داده اند، عبارت Deleted Acount را مشاهده خواهند کرد.

۴. از منوی باز شده در سمت چپ صفحه، گزینه Settings را انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات منتقل شوید. • اگر شریک چت شما نیز چت را باز داشته باشد، هم اثرات را می بینید و هم ارتعاشات را به طور همزمان احساس می کنید. دنیای ارتباطات با ورود این قبیل پیام رسان ها جانی تازه گرفته است و می توانید در کمترین زمان به خبر های سیاسی، حوادث اجتماعی، مقالات علمی، مطالب تفریحی و فرهنگی دسترسی داشته باشید. شما برای این کار باید روی آیکون سه خطی که در سمت چپ بالای تلگرام وجود دارد کلیک کرده و از آن منو، گزینهی Settings را انتخاب کنید. روی نوار آیکون سه خط کلیک کنید ” ☰ ” در سمت بالا و سمت چپ صفحه نمایش.

نیاز به یک پروکسی اسپانسری دارم و هزینه سرور و موارد مورد نیاز توسط اینجانب انجام می گردد. 5- پیام Channels Too Much در تلگرام به چه معنی است؟ شایان ذکر است که برای دیلیت اکانت تلگرام X هم باید همین روش را به کار ببرید. اکنون باید تأیید کنید که فکر خود را کرده اید و هنوز هم می خواهید از شر حساب خود خلاص شوید. در این قسمت، تلگرام برای حساب شما یک کد ارسال می کند که باید وارد اپلیکیشن تلگرام خود شوید و همانطور که مشاهده می کنید؛ این کد شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی می باشد. سپس در تب بالا Sign up و بزنید مرحله اول یک ایمیل و رمز وارد کنید و گزینه Create Account را بزنید. وارد اولین گزینه در صفحه یعنی Storage Usage شوید.

2. بعد از وارد کردن کد کشور، شماره تلفن خود را بدون اولین صفر بنویسید. شماره تلفنی را که با آن وارد Telegramشده اید وارد کنید و Next را بزنید. شماره تلفنی را که با آن اکانت تلگرام ساختهاید در قسمت مربوطه وارد کنید. تلفن از وضعیت دسترسی و آنتندهی شماره تلفن همراه خود جهت دیلیت اکانت با استفاده از اساماس مطمئن شوید. در ادامه با ما همراه باشید. یکی از مشکلات شایع نرم افزاری موبایل در تلگرام ، همین استفاده از پروکسی تلگرام است که البان در این پست برایتان شرح خواهد داد. در این قسمت کادری را مشاهده می کنید با عنوان why are you leaving که دلیل حذف کردن اکانت را از شما می پرسد. Log in here to manage your apps using Telegram API or delete your account.Enter your number and we will send you a confirmation code via Telegram (not SMS).

اگرچه ایجاد اکانت تلگرام با ارسال اس ام اس کد فعالسازی انجام میشود اما دیلیت یا حذف اکانت تلگرام با اس ام اس امکانپذیر نیست. حال که با موضوع مقاله در قسمت مقدمه آشنا شدیم ، میخواهیم بدانیم بیرون پریدن از تلگرام به علت هک شدن می تواند رخ دهد یا خیر؟ این کد را در اختیار هیچکس قرار ندهید، از جمله به اشخاصى كه مدعى مىشوند همكاران شركت تلگرام مىباشند. البته نباید در این مدت از تلگرام استفاده کنید. حال که صفحه زیر را مشاهده میکنید مطمئنا به مراحل انتهایی حذف کلی اکانت تلگرام رسیدهاید، توجه داشته باشید که در این قسمت از حذف اکانت تلگرام با قسمتی به نام why are you leaving تعبیه شده است تا شما بتوانید دلیل پاک کردن اکانت تلگرام خود را در آنجا وارد کنید، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این بخش کاملاً اختیاری است و میتوانید آن قسمت را پر نکن کنید، در انتها تنها کافی است بر روی Delete My Account ;gd کلیک کرده و اکانت تلگرام خود را حذف کنید.

دانلود تلگرام طلایی

۵. در نهایت برای بار آخر از شما خواسته میشود که این فرایند را تایید یا رد کنید. در همین لحظه پیامی به تلگرام شما فرستاده میشود که حاوی یک رمز حذف اکانت تلگرام شما میباشد. یکی از راهها برای حذف اکانت تلگرام این است که این مدت را بر روی ۱ ماه تنظیم کنید و اگر طی یک ماه به اکانت خود سر نزنید و از آن استفاده نکنید، بهطور خودکار حذف میشود. ۲-یک مسیج حاوی کد از طرف تلگرام برای شما ارسال میشود که باید آن را در کادر Confirmation code در صفحه بعد بنویسید و سپس Sign In را بزنید. برای پاک کردن حساب تلگرام باید از طریق مرورگر گوشی و یا مرورگر کامپیوتر و لپ تاپ اقدام کرد. درصورتى که درخواست ورود به اکانت توسط شما صورت نگرفته و قصد دیلیت اکانت و بازیابی یا فعالسازی تلگرام خود بر روی دستگاه (گوشی، تبلت، کامپیوتر) دیگری را نداشتهاید، کد اساماس دریافتی را نادیده بگیرید.

نصب تلگرام طلایی

نکته: مطمعن شوید که آخرین نسخه تلگرام برای شما نصب است. 1. برنامهی تلگرام را باز کنید و وارد بخش تنظیمات شوید. در ضمن به خاطر داشته باشید که در ابتدا کد کشور خود را هم وارد کنید. اکنون به صفحه غیرفعال سازی باز شده در مرورگر خود برگردید ، کد دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد کنید و دکمه Sign In را بزنید. ۲. شماره موبایلی که با آن اکانت تلگرام خود را باز کردهاید، وارد کنید. هشدار: اگر اکانت مورد نظر دارای رمز دو مرحلهای است و آن را فراموش نمودهاید یا اکانت شما هک شده و هکر اکانت را رمزگذاری نموده و به آن دسترسی ندارید، حذف اکانت با استفاده از شماره تلفن و بازیابی با اساماس 100% تضمین میشود اما حداکثر یکهفته طول میکشد؛ اگر خودتان با استفاده از برنامۀ تلگرام اقدام به ریست اکانت (بازیابی اکانت) نمودهاید اما بعد از گذشت هفت روز اکانت حذف نشده و هکر درخواست دیلیت اکانت را لغو میکند و تلگرام همچنان در مرحلۀ دوم ورود رمز میخواهد، یا به دلیل تکرار دریافت کد 5 رقمی اساماس شده به شماره موبایل دچار محرومیت دریافت کد شدهاید، 24 ساعت بعد اولین کد پیامکی تأیید حذف اکانت را دریافت خواهید نمود.

بر روی گزینه Done کلیک کنید. هر کاری را که انتخاب کردید انجام دهید ، پس از آن روی Done کلیک کنید. شما به راحتی می توانید با استفاده از مراحل زیر کش اضافی تلگرام را پاک کنید و تنظیمات را به گونه ای قرار دهید که به صورت خودکار کش اضافی تلگرام پاک شود و دیگر این مشکل مجددا بوجود نیاید. تلگرام یار دیرین گوشیهای هوشمند است و کاربران آن تلاش میکنند که با نصب هر گونه VPN و پروکسی مختلف، خلاصه به هر چنگ و دندانی آن را حفظ کنند. و تمام. به همین راحتی و سادگی میتوان اکانت تلگرام را حذف کرد. غیرفعال کردن این قابلیت امکانپذیر نیست و فقط میتوان مدتزمان موردنظر را از ۱ تا ۱۲ ماه مشخص کرد. حواستان باشد که اگر این کد را اشتباه بزنید و چند بار تکرار کنید، برای چند ساعت بلاک می شوید. در این مرحله تلگرام برای آخرین بار از شما میپرسد که آیا از حذف اکانت تلگرام خود اطمینان دارید؟

اما راه دیگری نیز برای حذف حساب تلگرام وجود دارد. شما نمی توانید این ویژگی را غیرفعال کنید ، اما می توانید زمانی که حساب شما حذف می شود را از 1 تا 12 ماه تنظیم کنید. به عنوان بخشی از ویژگی های امنیتی آن ، اکانت های تلگرام پس از مدت زمان مشخصی از عدم فعالیت ، برای خود ویرانگری تنظیم می شوند. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که در محیط اپلیکیشن تلگرام گزینهای برای این موضوع وجود ندارد و برای انجام این کار باید به نسخه وب تلگرام مراجعه کنید. در مرحله ی آخری سوالی از شما پرسیده میشود به مضمون از حذف کردن اکانت تلگرام خود مطمئن هستید که باید برروی گزینه ی قرمز رنگ Yes, delete my account تپ کنید. کد دیلیت اکانت با اساماس و بازیابی اکانت تلگرام 60 دقیقه معتبر است و بعد آن منقضی میشود. پس از زدن گزینهی Next، بلافاصله به حساب کاربری شما پیامی حاوی یک کد یازده رقمی از طرف تلگرام ارسال میشود.

X هم باید همین روش را به کار ببرید.

با غیرفعال کردن اکانت تلگرام، تمام فهرست مخاطبین ذخیرهشده در این پلتفرم، پیامها، گروهها و کانالها حذف میشود. بعد از غیرفعال کردن، اگر دوباره خواستید از تلگرام استفاده کنید، هیچکدام از پیامها، کانالها و فهرست مخاطبین اکانت شما بازیابی نمیشود. در تبلیغات پروکسی تلگرام کانال شما برای هزازان نفر در دسترس میباشد و در اول لیست کانالها قرار میگیرد و بازدهی به موضوع و محتوای خودتان بستگی دارد. تلگرام در دستگاهها و پلتفرمهای مختلفی از جمله ویندوز، iOS، اندروید و وب در دسترس است و به شما این امکان را میدهد تا در هر زمانی و با هر دستگاهی که در اختیار دارید، پیام ارسال کنید و یا پیامهای دریافتشده را بررسی کنید. توصیه میشود حین دیلیت اکانت با SMS جهت ارتباط با پشتیبان و ارسال کد پیامکی 5 رقمی از یک اکانت تلگرام دیگر استفاده کنید و در دسترس باشید. کانال پروکسی b4 یک کانال تازه کار در حوزه انتشار پروکسیهای تلگرامی است.

تلگرام انلاین ۴. حالا در این صفحه جدید، از شما خواسته میشود که در مورد دلیل حذف اکانت تلگرام خود توضیحاتی را ارائه دهید. حالا روی گزینه Data and Storage کلیک کنید. شما با کلیک کردن بر روی گزینه Yes, delete my account اکانت تلگرام خود را دیلیت کردید. معروفترین آن ها که کاربران زیادی را علی الخصوص در کشورمان با خود همراه کرذه، تلگرام است که دارای امتیازات و ویژگی های منحصر بفردی نظیر امکان ایجاد کانال (Channel) و گروه (Group) می باشد و به همین دلیل مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از راه های خلاص شدن از حساب کاربری شما این است که ویژگی self-destruct را روی یک ماه تنظیم کنید و سپس فقط صبر کنید. شما میتوانید یکی از گزینههای تصویر بالا را که به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است، انتخاب کنید. فقط با لینک مستقیم یک سایت خیلی فوری و سه سوته اکانت شما بصورت دائمی و بدون برنامه خاصی حذف خواهد شد.

دانلود تلگرام فارسی ۳. اگر شماره موبایل را درست وارد کرده باشید، یک کد به اکانت تلگرام دانلود تلگرام اصلی بدون فیلتر شما ارسال میشود. امکان نمایش تمامی افرادی که شماره شما را دارند. اگر شما اکانت خود را حذف کنید، شاید تا چند روز نتوانید مجددا ثبت نام کنید. در این مطلب روش ثبت نام (ساخت اکانت) و و ورود به تلگرام Telegram به صورت کامل و با استفاده از شماره واقعی یا مجازی آموزش داده شده است… حذف اکانت تلگرام با اساماس بهعلت عدم دسترسی به تلگرام و با استفاده از شماره تلفن ممکن است؛ روشهای مختلفی برای ورود به حساب کاربری و دیلیت اکانت وجود دارد. حالا دوباره به پیج مذکور مراجعه کنید و کد موردنظر را وارد کنید و در نهایت بر دکمه Sign In کلیک کنید.

تلگرام اصلی جدید

Delete Account or Manage Apps. اکنون گزینه Delete account را کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام، وارد صفحه مانند تصویر زیر میشوید. ۴- کد دریافتی را طبق شکل باید در کادر Confirmation Code وارد کنید و بعد گزینه Sign in را بزنید. ابتدا باید وارد صفحه حذف اکانت تلگرام در وبسایت تلگرام شوید. پس از وارد شدن به این صفحه میبایست تیک گزینه MTProto Proxy را بزنید و با وارد کردن اطلاعات پروکسی و زدن تیک فعالسازی بدون نیاز به نرمافزارهای دیگر وارد تلگرام شوید.

دانلود مستقیم تلگرام اصلی

در مورد پیام رسان تلگرام برخی از این کاربران ممکن است بخواهند با ایجاد یک اکانت تلگرام جدید به فعالیت خود ادامه دهند و مایل به حذف اکانت تلگرام فعلی خود باشند و یا به طور کلی با پاک کردن اکانت تلگرام خود دیگر مایل به فعالیت در این پایم رسان نباشند. ولی اگر ایمیل مندرج در پنجره باز شده متعلق به شما نبود و هک کننده آینده نگر، مراحل تایید دو مرحله ای یا همان Two-Step Verification را طی کرده بود، Ok کرده و پیام آبی رنگ ? سایت های برونسپاری و انجام پروژه کم نیستند ولی بعد از کار کردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس کدرز بیش از پیش واقف شدم. این روش برای دستهای از مخاطبین کاربرد دارد که در لیست گوشی شما قرار گرفتهاند ولی به دلیل نداشتن برنامه تلگرام در لیست مخاطبین تلگرام شما حضور ندارند. ، تلگرام علت اینکار را از شما جویا میشود که شما مختارید این قسمت پر کنید و یا خالی بگذارید.

البته هر وقت که دوست داشتید دوباره می توانید با همان شماره در تلگرام عضو شوید. در این شرایط کد تاییدی برای شماره تماسی که وارد کرده بودید ارسال میشود. Come back soon» در بالای صفحهی شما ظاهر میشود که این پیام به منزلهی پاک شدن حساب تلگرامی شماست. به این قابلیت نسخه تحت وب تلگرام (Telegram Web) می گویند. با حذف اکانت تلگرام کلیه اطلاعات شخصی شما اعم از کانالها، گروهها، چتها و تمامی مخاطبین شما به صورت کامل حذف می شود و بعد از آن شماره شما جزء شمارههایی هست که تا به حال جزء تلگرامی نبوده و شما می توانید دوباره از ابتدا تلگرام خود را نصب کنید و از نو شروع به کار کنید. در صفحه ی باز شده مانند نسخه های اندرویدی و ویندوز تلگرام شما ابتدا کشوری که شماره موبایل متعلق به آن است را انتخاب کنید تا پیش شماره مربوطه تنظیم گردد.

تلگرام ایرانی