قیمت نصب پرده زبرا، تخمین هزینه نصب پرده زبرا در سال ۱۴۰۱ سنجاق

قیمت نصب پرده زبرا، تخمین هزینه نصب پرده زبرا در سال ۱۴۰۱ سنجاق این پرده ها با توجه به عواملی همچون متراژ، طرح و مدل، دارای کیفیت و قیمت مختلفی می‌باشند. فروشگاه فرتاک دیزاین تمامی اجناس خود از جمله پرده زبرا را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه می‌کند. از این رو قیمت پرده‌های این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

آیا می‌توانم پرده زبرا را به‌ طور دلخواه سفارش بدهم؟

همانطور که می‌دانید، پرده‌ها در معرض دید قرار دارند و تغییر آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد تغییر در چیدمان منزل بشود. با جرات می‌توان گفت که انواع پرده زبرا از جمله پرده‌های مقرون به صرفه با ظاهری شیک و نوآورانه است که می‌تواند یک تاثیر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد نماید. پرده‌های زبرا چوبی هم با توجه به ظاهر سنگین و رسمی‌تری که دارند بیشتر در محیط‌های اداری به کار برده‌ می‌شوند.

معمولا هرچقدر در منطقه گران تری سکونت داشته باشید یا ساختمان محل کارتان در این محلات باشد، هزینه دریافت انواع خدمات در این محلات بیشتر خواهد بود. علاوه بر هزینه نصب اگر در همین محلات اقدام به خرید پرده کرده باشید و به دیگر محلات نیز برای برآورد قیمت رفته باشید، متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد. پرده های زبرایی که در بازار به فروش می رسند تنوع بالایی دارند به طوری که می توان با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان پرده مورد نظرتان را انتخاب کنید. پرده های زبرا به گونه ای دسته بندی شده اند که می توان از آن ها در آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب نیز استفاده نمود.

  • با توجه به وجود طیف وسیع طرح و رنگ در این مدل پرده، می توان از آن برای دکوراسیون پذیرایی هایی با سبک مدرن استفاده کرد.
  • با استفاده از بخار شوی یا شامپو فرش به راحتی می توان به صورت هفتگی پرده های شید زبرا را تمیز نمود.
  • ممکن است در حین شست و شوی پرده اسفنج یا پارچه خیلی کثیف شود که در این صورت باید آن را تعویض نمود.

زمانی که پرده‌ها را شستید، آن‌ها را به همان صورت آویزان کنید یا صاف بگذارید ویستا پرده تا خشک شوند. زبراها را در خشک‌کن قرار ندهید و از سشوار برای تسریع فرآیند خشک‌کردن استفاده نکنید. این کارها می‌تواند به الیاف پلی‌استر آسیب برساند یا باعث کج شدن پرده شود. اگر روی پرده لکه‌ای مشاهده کردید، می‌توانید آن را با سرکه یا یک لکه‌بر ملایم و فاقد سفیدکننده تمیز کنید.

پرده زبرا کد ۷۵۰۲۶

هر زمان صحبت از محل‌های مرطوب مثل سرویس های بهداشتی می‌شود، پرده‌هایی با طرح چوب مصنوعی در ذهن شما شکل می‌گیرد که همگی از تولیدات پرده‌های زبرا می‌باشد. بعضی اوقات است که دکوراسیون فضای داخلی برایمان خسته کننده و تکراری می‌شود. به همین خاطر به یکباره تصمیم می‌گیریم تا طراحی داخلی را به کل تغییر دهیم.

نکات مهم برای خرید پرده زبرا