دوره آموزش شارژ کارتریج مجتمع فنی ملی پایتخت

متخصصان ما در اداریز کالا به دلیل این که کیفیت شارژ کارتریج و سلامتی شما برایمان مهم است ، شارژ کارتریج را در محل انجام نمیدهیم . بهتر است شارژ کارتریج در شرکت اداریز کالا انجام شود تا خطر آلودگی شما را تهدید نکند. خرید یک کارتریج طرح درجه یک می‌تواند جایگزین خوبی برای مدل فابریک باشد، اما یک کارتریج طرح از لحاظ کیفیت، سرعت و ظرفیت بهتر از مدل اورجینال نمی شود. هولوگرام روی بسته‌بندی کارتریج (که حک شده است) از مشخصه‌های اصلی تشخیص کارتریج مدل اورجینال است. هولوگرام‌های چینی کیفیت اورجینال را نداشته و مشابه یک برچسب معمولی طراحی شده اند و به راحتی جدا می شوند. مشخصه دیگر تاریخ تولید کارتریج است که در پشت جعبه درج شده و در هر دو نمونه طرح و ارجینال وجود دارد.

  • کارتریج دارای محفظه‌ای است که درون آن تونر یا جوهر ریخته می‌شود.
  • در انتهای مطلب نیز سر فصل های دوره آموزش شارژ کارتریج را عنوان می کنیم تا شما را بیشتر با این دوره آموزشی آشنا کرده باشیم.
  • اگر هم تصور می کنید از عهده ی این کار به صورت صحیح بر نمی آیید حتما از تعمیر کار برای شارژ و خارج نمودن کارتریج کمک بگیرید.
  • همانطور که میدانید کارتریج از ملزومات هر پرینتر میباشد .چنانچه کارتریج داخل پرینتر نباشد شما با بروز ارور در دستگاه روبرو میشوید.از جهت دیگر این کارترج ها بعد از اینکه تمام میشوند قابلیت شارژ مجدد را دارند.
  • تکنسین‌های مرکز سخت‌افزار ایران از باکیفیت‌ترین تونر و جوهر در پروسه شارژ کارتریج جوهر افشان و شارژ کارتریج لیزری استفاده می‌کنند.
  • زمانی که جوهر یا تونر داخل کارتریج به اتمام می‌رسد یا باید کارتریج را به طور کامل تعویض کرد یا مجددا درون کارتریج متناسب با نوع پرینتر جوهر یا پودر تونر ریخت که اصطلاحاً به این کار، شارژ کارتریج گفته می‌شود.

با توجه به نوع پرینتر، کارتریج ها به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند. شارژ کارتریج جوهرافشان کار استانداردی نیست و ممکن است به دستگاه آسیب بزند؛ در نتیجه شرکت فالنیک شارژ جوهر کارتریج یا شارژ کارتریج پرینترهای جوهر افشان را انجام نمی دهد. اما اگر پرینتر شما لیزری است می توانید با ثبت سفارش یا تماس با کارشناسان ما شارژ كارتريج ليزري را در شرکت فالنیک یا محل خود انجام دهید. شارژ کارتریج لیزری، علاوه‌بر اینکه موجب کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری پرینتر لیزری می‌شود؛ موجب کاهش مشکلات زیست محیطی نیز می‌شود. می‌توانید جهت شارژ کارتریج پرینترهای لیزری از خدمات شارژ کارتریج لیزری مرکز سخت‌افزار ایران استفاده کنید. آیا با مشکل کم رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر مواجه شده‌اید و به دنبال علت و راهی برای رفع این مشکل هستید؟ پاسخ سوال شما پیش ماست!

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. کیفیت و ظرفیت چاپ بالا در کارتریج هایی که توسط شرکت های سازنده اصلی پرینتر طراحی و تولید می شوند، نشانه اورجینال بودن آن‌ها است. در عوض کارتریج های طرح را سازندگان اصلی تولید نمی کنند و به همین دلیل کیفیت آنها قابل مقایسه با مدل اورجینال نیست. اما تمامی کارتریج های غیر اورجینال و طرح بی کیفیت نیستند و در درجه بندی‌های مختلف تولید می شوند و دسته بندی می شوند.

گاهی ممکن است تولید کننده پرینتر دستگاه خود را با ضرر وارد بازار کند ولی از راه فروش قطعات مصرفی آن که اصلی ترین آن کارتریج است، ضرر خود را جبران کند. کارتریج یک قطعه جدا شونده در دستگاه های چاپگر یا کپی است که نقش تامین کننده تونر یا جوهر را دارد. همانند خشاب اسلحه که درون آن گلوله قرار دارد و بعد از تمام شدن نیاز به گلوله گذاری دوباره دارد. کارتریج پرینتر هم به همین نحو عمل می کند با این تفاوت که به جای گلوله، پودر تونر برای پرینتر های لیزری و جوهر برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می گردد. یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.

چنانچه نوار کارتریج را سریعاً پر و شارژ کارتریج را انجام دهید، می‌توانید از آن برای بار دیگر نیز در دستگاه پرینتر خود شارژ کارتریج اراک استفاده کنید. هر پرینتری نیاز یه کارتریج دارد ، یکی از بخش های مهم پرینتر کارتریج میباشد که کارتریج ها بعد از این که به اتمام میرسد نیاز به شارژ کارتریج پیدا میکنند . تا زمانی که دستگاه شما دچار صدمه و آسیبی یا شکسته‌گی نشود که با تعمیر یا تعویض قطعه کارتریج تعمیر نگردد می توان بارها کارتریج پرینتر شما شارژ شود.

در صورتی که کارتریج امکان شارژ شدن نداشته باشد این مسئله را با مشتریان در میان می گذارند. کارتریج دارای قیمت تقریبا بالایی است و شارژ آن می تواند در صرفه جویی در هزینه های بسیار موثر واقع شود. امداد چاپگر به دلیل دسترسی به برندهای معتبر و درجه یک از قطعات اصل و با گارانتی جهت تجهیز پرینتر شما استفاده می کند. در امدادچاپگر از تونر و جوهر های گرید A و با کیفیت استفاده میشود. در صورت معیوب بودن قطعات اعلام هزینه قبلی شده و قطعاتی از قبیل درام، چیپ کارتریج، بلید، فوم، مگنت، داکتر بلید تعویض خواهد شد. برای جلوگیری از تخلیه الکترواستاتیکی محل اتصال چیپست را لمس نکنید.

به طور کلی هزینه شارژ کارتیج سامسونگ کمی بالاتر از هزینه‌ی برندهای دیگر می‌باشد. کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد. اکنون وقت ریختن جوهر در محفظه‌ی کارتریج است؛ اما قبل از انجام این‌کار، فراموش نکنید که بطری جوهر را خوب تکان دهید و پس از قراردادن کلاه نازل پلاستیکی روی بطری، کار خود را شروع کنید. در این مرحله، باید بخش خارجی کارتریج را که معلق شده است، مطابق شکل زیر، جدا کنید.

این کارتریج ها باید توسط تکنسین های با تجربه و به سرعت انجام شود. در این زمینه و همچنین جهت عقد قرارداد با شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها، آوند پرینتر می تواند راهنما و در نهایت خدمات آنرا به عهده بگیرد. یکی از قطعات تشکیل دهنده کارتریج تونر، که نقش بسیار مهمی را در چاپ ایفا می‌کند، درام است. با تابیدن لیزر پرینتر روی این قطعه فلزی، درام دارای بار شده و ذرات تونر که خود دارای بار‌های الکتریکی منفی هستند با چرخش این قطعه جذب آن شده و تصاویر را روی کاغذ منتقل می‌کنند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تونر در بطری‌هایی فروخته می‌شوند که می‌توانید از آن برای پر کردن مجدد کارتریج یا همان شارژ کارتریج خود استفاده کنید. شارژ کارتریج از خرید کارتریج به صرفه تر می باشد و پیشنهاد می کنیم اگر قصد شارژ کارتریج خود را دارید به آگهی های بالای صفحه نگاهی بیاندازید. تصور کنید در وضعیتی قرار دارید که در دستگاه پرینتر شما، نوار کارتریج و قسمت هد پرینتر از هم جدا می‌باشند و شما نیز به هیچ وجه اجازه‌ی بیرون آوردن قسمت هد از دستگاه خود را ندارید! دستگاه به شدت کثیف شده است و تصمیم دارید آن را پاک کنید اما به سوزن‌های دستگاه پرینتر دسترسی ندارید.

دوره آموزش شارژ کارتریج مجتمع فنی ملی پایتخت