داغ شدن شارژر لپ تاپ 6 ترفند برای حل مشکل داغ شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

داغ شدن شارژر لپ تاپ 6 ترفند برای حل مشکل داغ شدن شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

بعضی مدل‌های لپ تاپ فاقد کابل برق و شارژر جدا هستند بنابراین حتماً همراه شارژر خرید کابل برق هم فراموش نکنید. در هنگام خرید آداپتور جدید برای لپ تاپ خود به بهانه صرفه جویی به سمت آداپتور های ارزان قیمت نروید چرا که این شارژرها باعث می شوند در آینده چندین برابر مبلغ صرفه جویی شده را جهت تعمیر لپ تاپ خود پرداخت نمایید. یکی از عادت های غلط کاربران در استفاده از لپ تاپ ها اتصال دائمی شارژر به جریان برق است.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R410MA-212 BK128-A

برای ادامه ی فرایند خرید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای تیم ایران آی تی مارکت محفوظ می باشد. تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است .

تبدیل سوکت شارژ ۴٫۴ × ۶٫۵ میلی ‌متر مدل A

شاهین استوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم استوک ایران تبدیل شارژ لپ تاپ با تایپ c شود. به محض ورود به سایت شاهین استوک با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! این سری گران قیمت ترین انوع شارژرهای لپ تاپی هستند و می توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند . در صورت اتصال دائم لپ تاپ به شارژ، برای شارژر و لپ تاپ مشکل به وجود می‌آید. در سیستم‌های قدیمی‌تر اتصال دائم لپ تاپ با شارژ مشکل ایجاد می‌کرد اما این مشکل در باتری های جدیدتر وجود ندارد!

  • اگر تا الان سعی کرده باشین که یک شارژر مناسب تهیه کنید حتما متوجه شده اید که فروشنده حتما از شما درباره ولتاژ، شدت جریان و نوع پورت اطلاعات خواسته است.
  • کابل شارژراز آداپتور به لپ تاپ متصل می‌شود که اصطلاحاً کابل تعمیری نیز میگویند.
  • باز هم مطمئن شوید که شارژر لپ تاپ شما به سوکت اصلی وصل است.
  • این جا به جایی ها و پیچیدن و باز کردن مرتب سیم شارژر باعث استهلاک سیم می شود.
همچنین آنها اغلب از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که می‌تواند منجر به آتش‌سوزی، برق‌گرفتگی و سایر صدمات شود. تولیدکنندگان متعددی شارژرهایی را تحت عنوان شارژر سازگار برای جایگزینی شارژرهای اصلی ارائه می‌دهند. آداپتورهای برق سازگار نه‌تنها مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه در مدل‌های مختلف لپ‌تاپ که سازنده، لپ‌تاپ را خارج از گارانتی اعلام کرده یا درحال تولید آن نیست، جایگزین مناسبی است. خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیوفتد؛ نواسانات برق از جمله عواملی است که سبب از کار افتادن شارژر های لب تاب می شوند.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 8.5 آمپر لنوو مدل ADL170NDC3A

حتی اگر که خوش شانس باشید، دیگر مشکل شما به گونه ای کامل برطرف خواهد شد. اینکه سطح ایمنی شارژر چقدر است، بسیار اهمیت دارد و باید دانست که از چه شارژری برای لپ تاپ بهره گرفته می شود. در هر صورت هنگام خرید بسیار دقت به خرج دهید تا گزینه ایمن و باکیفیت را خریداری کنید. گاهی ممکن است شما متوجه وجود قطعی در کابل شارژ لپ تاپ نشوید. همانطور که می دانید، لپ تاپ ها نیز همچون دیگر دستگاه های دیجیتال از شارژری برخوردار هستند.