خدمات کامپیوتر پشتیبانی سرور پشتیبانی شبکه تلفن سانترال طراحی وبسایت سئو سایت

در صورت نیاز میتوانید با پر کردن فرم مشاوره و یا تماس با تلفن های شرکت درخواست بازدید بدهید. شبکه نتیتو همچنین در راه اندازی سیستم های تلفنی هوشمند همچون تلفنبانک، پرسش و پاسخ، سامانه 137 و … بلکه نام سیستم عاملی است مبتنی بر لینوکس که بر روی تجهیزات شرکت روتر بورد در بازار توزیع می شود.

درحالی که شرکت معتبر پشتیبانی شبکه با قرارداد رسمی قابل پیگیری، تعهد دارد به بهترین شکل ممکن از شبکه شما مراقبت و حفاظت نماید. یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه اصطلاحاً باید تمام تخصص های شبکه را داشته باشد تا مطابق با نیاز کسب‌وکارهای مختلف خدمات فنی ارائه دهد. از تخصص‌های لازم می‌توان مایکروسافت، لینوکس،سیسکو، ویپ و … اشاره کرد. انتخاب شرکت مناسب پشتیبان شبکه با پشتیبانی شبکه پارمونت بدون دغدغه به توسعه کسب وکارتان بپردازید. برای پیاده سازی این نوع از ارتباطات، بسترهای سنتی تلفنی نظیر سانترال و هایبرید پاسخگو نیست. ما باید به سراغ تکنولوژی جدیدتری برویم که علاوه بر پشتیبانی کامل از نیازهای تلفنی قبلی ، قابلیت های به‌روز تری را نیز در اختیار ما قرار دهد.

خدمات راه کارهای شبکه های کامپیوتری در واقع مشاوره، طراحی، پیاده‌ سازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری از فعالیت های اصلی شرکت بین المللی فناوران اطلاعات بادبان می باشد. مسئولیت ما در این بخش فراهم کردن یک ارتباط صحیح و یکپارچه و بی وقفه بین دیتاهای مختلفی مثل مستندات، صدا، تصویر، وایرلس، کابل شبکه، فیبرنوری، سرویس های امنیت، برنامه‌های کاربردی و سایر اجزای شبکه می باشد. همچنین در پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری و در واقع نگهداری و مراقبت و عیب یابی و رفع ایرادات بوجود آمده در شبکه های کامپیوتری شما را یاری می دهیم.

خدمات کامپیوتر پشتیبانی سرور پشتیبانی شبکه تلفن سانترال طراحی وبسایت سئو سایت

تهران به عنوان پایتخت کشور ایران بسیاری از شرکت ها و سازمان ها را در خود تعرفه خدمات کامپیوتری سال 1401 جای داده است. اغلب شرکت های دولتی و خصوصی یا به صورت مستقیم در تهران فعال بوده و یا دارای دفتر و شعبه در این شهر است. اکثر این مجموعه ها به منظور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در بهبود عملکرد خود، از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند. به همین خاطر نیاز به خدمات شبکه در تهران بیشتر از هر شهر دیگری در ایران احساس می شود. پس از شهر تهران، کرج به عنوان دومین شهر توانسته است میزبان بسیاری از کسب و کارها باشد.

  • طی چند سال اخیر ایده تاسیس شعبه‌های خارج از ایران مطرح شده که طی آن این مجموعه از سال ۹۸ فعالیت رسمی خود را در شهر استانبول ترکیه آغاز نموده است.
  • با گسترش استفاده از کامپیوتر، شبکه، اینترنت و به‌طورکلی فناوری اطلاعات در شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات این نیاز احساس می‌شود که فردی به‌عنوان متخصص فنی و پشتیبان شبکه های کامپیوتری در شرکت ها و سازمان ها حضورداشته باشد.
  • همانطور که اشاره شد، بیش از نیمی از شرکت‌ها در سال‌های گذشته مشکلات زیادی را در قطعی و امنیت شبکه کامپیوتری خود تجربه کرده بودند.
  • از دست رفتن اطلاعات می تواند آسیب های جدی به اعتبار مجموعه شما بزند و ضررهای مالی زیادی را متحمل سازد.
شما می‌توانید یک نمونه قرارداد خدمات شبکه را از سایت ما دانلود کنید تا با کم و کیف آن آشنا شوید. شما هر موردی در حوزه ارتباطات را به ما بسپارید، کارشناسان ما به بهترین شکل کلیه خدمات مرتبط را به شما ارائه می‌دهند. ما در پیراسیس با مشتریانمان قراردادهای یک ساله امضا می‌کنیم و برای هر مشتری نوع خدمات و هزینه‌ها متفاوت خواهد بود.

تعرفه خدمات مربوط به شبکه

نرم افزارها به روز رسانی شده و در صورت نیاز با ورژن های بالاتر جایگزین گردند. نقشه کامل از سایت و تجهیزات تهیه و در دسترس باشد تا در صورت نیاز بتوان به آن رجوع کرد. پشتیبان گیری مرتب از اطلاعات، ضامن حفظ اطلاعات ارزشمند هر مجموعه است. لذا این امر می بایست به صورت منظم اجرا، و اطلاعات در محلی امن نگهداری گردند. حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات در پشتیبانی شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است، کنترل مجوز های دسترسی کاربرها و همچنین جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از مهم ترین کارها در پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری است.

تنظیم قراردادهای طولانی مدت

در صورت وقوع مشکل نیز تیم پشتیبان بهین ارتباط هوشمند تیلا به سرعت وارد عمل می شود و مشکل شما را حل می کند. کارشناسان فنی شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا به صورت مستمر و دوره‌ ای از تمامی مراکز تحت پوشش خود بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌ کنند. سرویس های دوره ای شبکه سبب می‌ شود که مشکلات احتمالی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برطرف شود و شبکه در بهترین حالت قرار داشته باشد. برای راه اندازی این سرویس خدمات شبکه روش های مختلفی وجود دارد که به طور کلی پیاده سازی آن به دو فرم سیستم نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. در سیستم نرم افزاری مانند Elastix یا Issabel ، پیاده سازی آن نیازمند یک سرور است.

پروژه راه اندازی شبکه پسیو و اکتیو شرکت فراز آسمان

برای شرایط نصب خاص می‌توان پایه های خاص، برای فواصل بسیار کم یا زیاد می‌توان از لنزهای خاص یا برای شرایط آب و هوایی خاص کاورهای ضد آب یا کاورهای دید در شب یا کاورهای فن دار استفاده می‌شود. دوربین های صنعتی مانند سایر تجهیزات الکترونیکی صنعتی دیگر می بایست امکان استفاده در شرایط سخت را برای کاربر فراهم سازد. تصویر برداری در شرایط جوی نامساعد از لحاظ دما، رطوبت، گرد و خاک، گازهای قابل انفجار و … . اگرچه ممکن است در برخی دوربین های صنعتی و در برخی برندها قابلیت های تکنیکال این دوربین ها نیز با دوربین‌های معمول متفاوت باشد اما این نکته همیشه صادق نیست.