اتاق فرار های فانتزی-آل اسکیپ

از آنجایی که اتاق فرارها تماما راجع به منحصر به‌فرد بودن هستند، ژانرهای بسیار دیگری همچون اتاق فرار تاریخی و سیاسی و… بدین ترتیب بسیاری از بازیکنان که کمبودی در فضای فعلی می‌بینند، به راه‌اندازی اسکیپ روم‌های خلاقانه و متفاوت‌تری می‌پردازند. در ایران اسکیپ رومهای کمدیانگشت شماری وجود دارد؛اما همین تعداد کم مخاطبان ثابتی را به خود جذب کرده اند. اتاق فرار های کمدی فضای خوبی برای تجربه یک شادی متنوع دارند.

با این حال تجربه‌ی بازی مهیج به صورت مجازی به نوبه‌ی خود جذابیت‌هایی دارد که اغلب افراد این نوع بازی را چه فردی، چه گروهی ترجیح می‌دهند. اگر به دنبال لحظات و بازی‌های گروهی پرهیجان هستید، حتماً بااسکیپ رومیا همان اتاق فرار آشنا شده‌اید. شاید هم احتمالاً در نگاه اول یک مکان متروکه را پس از شنیدن اتاق فرار در ذهن تصور کرده‌اید اما داستان چیز دیگری‌ست. اجازه دهید با ارائه یک مثال، اصل ماجرا را به شما عزیزان تفهیم کنیم.

پربحث ترین مطالب

تلاش جن ها نیز بی فایده مانده و تنها خواسته آن ها جدا شدن این زن از همسرش بود. بازی سنتر، اولین و قدیمی‌ترین وب سایت تخصصی ایرانی در زمینه‌ بازی‌های ویدیویی و تنها رسانه ایرانی عضو متاکریتیک است. خیلی از شهرای بزرگ ایران مثل تهران، مشهد، اصفهان یا… این بازی رو دارن. شما با یه سرچ کوچیک توی اینترنت میتونید بفهمید شهرتون این بازی رو داره یا نه.

اتاق فرار شبح بازارچه

البته گاهی هم ممکن است وارد یک اتاق جدید شوید و در آنجا باید با معمای تازه‌ای رو All Escape به رو شوید. بعد از اینکه توانستید خودتان را پیدا کنید و متوجه شدید که در چه مکانی قرار گرفته‌اید، نوبت به یافتن سرنخ‌ها می‌رسد. برای یافتن سر نخ‌ها دقیقا باید همانند یک کاراگاه حرفه‌ای، به دنبال چیز‌های غیر معمول بگردید. برای اینکه بتوانید سرنخ‌ها را به خوبی پیدا کنید، باید بتوانید همانند یک خلاف‌کار فکر کنید. گاهی سرنخ می‌تواند یک چیز کاملا بدیهی باشد و گاهی باید اشیای مخفی داخل اتاق را پیدا کنید.

  • اگر از طرفداران پر و پا قرص اسکیپ روم نیستید؛ شاید فکر می‌کنید بزرگی فضا و محیط اتاق فرار چندان اهمیتی ندارد.
  • اگر اعضای گروه پس از کشف هر نشانه، به دیگر افراد اطلاع دهند و با یکدیگر در ارتباط باشند موفقیت آن؜ها نزدیک است.
  • این بازی با ترشح آدرنالین هیجان را زیاد می؜ کند؛ به قدری که احساس ورود به دنیای دیگری را دارید.
  • مانند اکثر اتاق ‌های فرار، ابتدا سناریوی بازی را می‌ شناسید.
  • اتاق فرار های داستانی هم داریم که بازیکنان در نقش های داستان قرار میگیرند و از طریق پخش ویدیو قبل بازی یا داستان نقل شده از مسئول بازی با داستان آشنا می شوند.
لازم به ذکر است که تمام مراحل طراحی، هزینه ها و مدت زمان اجرا به صورت پروپوزال به کارفرما ارائه شده و در صورت نیاز جزئیات از روند پیشرفت کار مطرح می گردد. یکی دیگر از سناریوهای ژانر جنگی، فرار سربازان اسیر از دست دشمن است. این سناریو، ممکن است دز زمان‌های مختلف از دوره‌های باستانی تا جنگ جهانی دوم یا حتی جنگ سرد، طراحی شده باشد.

اتاق فرار های فانتزی-آل اسکیپ

در واقع ترس و هیجان از اصلی‌ترین موارد این نوع ژانر اتاق فرار محسوب می‌شوند که می‌توانند پس از یک روز خسته کننده شما را به وجد بیاورند. بنابراین اگر می‌خواهید حس و حالتان را بهبود ببخشید و البته اگر آدم ترسویی نیستید،اسکیپ روم ترسناکمی‌تواند انتخاب خوبی برای این بازی باشد. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند.

شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. فقط سعی کنید هر چه میتونید داخل این رویا بیشتر فرو برید و بیشتر لذت ببرید. خیلی زود متوجه میشی که این دنیای فانتزی هم قوانین خاص خودش رو داره و برای خارج شدن ازش، باید محدودیت‌ها رو کنار بزاری. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است.

ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام ها هستند؟