آموزش دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن جامع ترین دوره مهارتی ویدیویی 10 ساعت-امن باش

آموزش دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن جامع ترین دوره مهارتی ویدیویی 10 ساعت-امن باش

کار NVR هم دقیقا عین DVR برای ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته می باشد. مهمترین تفاوت این دو در رمزگذاری ویدیو می باشد که در NVR وجود دارد و امنیت بیشتری خواهند داشت. دوربین های آنالوگ به کابل کشی بیشتری نسبت به دوربین های IP نیاز دارند. به عنوان مثال، آنها به یک کابل جداگانه برای کنترل عملکردهای Pan-Tilt-Zoom که در دوربین های گردان و 360 درجه وجود دارند و مخفف PTZ هستند. اتصالات دوربین های تحت شبکه IP بی سیم می توانند یک راه حل بسیار عملی در مناطقی باشد که اجرای کابل بسیار دشوار یا گران است.

آموزش نصب دوربین مداربسته در تبریز

برخی از انواع دو ربین به علت قابلیت اتصال میکروفن، خروجی صدا و دریافت فرمان ممکن است پورت های دیگری نیز داشته باشند. تکنولوژی PoC و PoE دو تکنولوژی در دوربین های آنالوگ و تحت شبکه هستند که دوربین را از طریق همان کابل کواکسیال یا شبکه تامین می کند و نیازی به کابل کشی مجزا برای برق نیست. بله تمامی مراحل نصب از سوکت زدن و تنظیمات DVR و NVR تا انتقال تصویر در کارگاه به صورت عملی آموزش داده می شود. از آنجایی که دستگاه‌های DVR و NVR داده‌های ویدیویی را متفاوت پردازش می‌کنند، به انواع مختلفی از دوربین‌ها نیاز دارند.

در این دوره شخص با مسائل روز آشنا می شود، از ارائه مفاهیم منسوخ شده و غیر کاربردی صرف نظر شده و صرفا به مباحثی که امروزه بیشتر در بازارکار استفاده می شود خواهیم پرداخت. از طرف دیگر به صورت ویژه کارآموزان را در این دوره راهنمایی میکنم و برای خرید وسایل یا سایر موارد به کارآموزان در فروم نماتک کمک خواهم کرد. در این آموزش کارآموز ابتدا مباحث دوربین های مداربسته آنالوگ و IP را یاد می گیرد. سپس به سراغ مباحث دزدگیر و سانترال و حتی هوشمند سازی اقتصادی خواهد رفت. تک تک این موارد در داخل ایران و خارج از ایران موارد کاربردی و مهمی می باشد که همه روز افراد مختلف با آن ها درگیر هستند و به نوعی نیاز روز بازار و مردم و شرکت ها و کارخانجات و… می باشد.

آران تصویربا تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‌‌‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‌‏کند. کاربران و مشتریان آران تصویر می‌‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. اما اگر می‌خواهید یک سیستم امنیتی پایدار‌تری داشته باشید که مشکلات احتمالی دوربین مداربسته بی‌سیم را نداشته باشد باید به سراغ خرید دوربین مدار بسته با سیم بروید. دوربین های مداربسته به ۴ صورت دام، اسپید دام ، جعبه ای و بولت موجود است.

  • با توجه به سیاست آموزشگاه سروش جاوید، 100 درصد دوره های فنی این آموزشگاه به صورت کارگاهی وعملی برگزار میشود.
  • این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتاً تاریک قرار دارد.
  • همچنین اموزش نصب سیستم کنترل هوشمند ساختمان و نصب چشم و ریموت درب و جک پاریکنگ و درب اتوماتیک نیز در دوره های مجزا گنجانده شده که جهت جذب و ورود به بازار کار سعی شده است که با کیفیت و کاملا عملی برگزاری آن ها صورت پذیرد.
  • در نتیجه از آنجایی که سیگنال‌های دیجیتالی واقعی را ارسال می‌کنند و جزئیات ویدیویی بسیار بیشتری را ارائه می‌کنند که باعث می‌شود برای تشخیص چهره یا تشخیص شماره پلاک خودرو بسیار مناسب تر باشند.

این فصل ها به طور کلی به دو دسته دوربین های آنالوگ و شبکه (دوربین IP یا پروتکل اینترنت) تقسیم می شوند. کارآموزان می توانند در این دوره با انواع سیستم های دوربین مدار بسته تحت شبکه و قسمت های مختلف آن آشنا شوند همچنین نحوه سیم کشی تجهیزات سیستم دوربین مدار بسته و اصول طراحی سیستم های دوربین مدار بسته را فرا بگیرند. امروزه در مکانهایی که فاصله دوربین ها تا مرکز کنترل تصویر زیاد است یا محلهایی که امکان سیم کشی در آنها وجود ندارد (مانند آسانسور ها)، از انتقال تصویر رادیویی استفاده می شود.

آموزش نصب دوربین مدار بسته که این روزها بسیار رواج پیدا کرده است از دوره‌های تخصصی مجتمع آموزشی آپادانا می‌باشد. کلاس آموزش دوربین مدار بسته آپادانا شامل دو دوره نصب دوربین مدار بسته ip و دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ می‌باشد. مجتمع فنی برق دوره نصب دوربین مدار بسته را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و با اخذ مجوز از این سازمان برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمای کامل این نرم‌افزار صفحه”B IOT” در بخش نرم‌افزار های کاربردی وبسایت داتیس را مشاهده کنید. دستگاه های Stand alone با قرار دادن یک هارددیسک داخلشان به‌صورت کاملاً مجزا کار کرده و با توجه به سیستم عاملLinux احتمال خطرات و خرابی‌ها را به مراتب کمتر می‌کند. پردازش تصویر و ذخیره‌سازی را پردازشگر این دستگاه‌ها بر عهده دارد و مهمترین حسن این تکنولوژی کارکرد مستقل و عدم وابستگی آن به سایر پارامترها است. از این دستگاه برای اتصال دوربین های IP یا تحت شبکه استفاده می‌شود.

برخی از دوربین های عمومی که در شرکتها و مغازه ها و ادارات نصب میشوند و در کلاس آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته توضیح داده میشود، در زیر آورده شده است. دوربین های مداربسته با توجه به کاربردهای مختلف و حساسیت محل مورد نظر در شکل ها و صورت های مختلف طراحی و ساخته شده اند. در پایان تاکیدی که لازم به ذکر آن داریم، انتخاب نوع دوربین شبکه بر اساس موارد مصرف است. دقت کنید که اگر از دوربین های مداربسته شبکه استاندارد در پروژه های خود استفاده ننمایید به احتمال خیلی زیاد پس از نصب شما را با مشکلاتی می تواند درگیر کند که با توجه به درجه حساسبت محل نصب، می تواند مختلف باشد! پس توصیه اکید ما به شما در صورتی که تصمیم به نصب دوربین شبکه گرفته اید و احتمالا از تجربه کمی در این زمینه برخوردارید، این است که حتما از برند های دوربین مداربسته تحت شبکه مرغوب و استاندارد استفاده کنید.

ip دوربین مدار بسته

بله؛ خود جناب قاضیانی هم تجربه 12 ساله در این صنعت دارند و با شرکت های مختلفی کار کردند و شما این موارد را در رزومه استاد http://amnbash.ir می توانید ببینید. برای اینکه از شلوغ شدن محیط به وسیله کابل‌های مختلف جلوگیری کنید پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای عبور کابل‌ها از دوربین تا محل دستگاه DVR، از داکت استفاده کنید. البته برخی از دوربین‌ها وجود دارند که خودشان دارای چسب هستند که می‌توانید با کمک آن بدون نیاز به پایه بر روی دیوار نصب کنید اما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از پایه برای نگهداری دوربین بر روی دیوار استفاده کنید چرا که ضریب امنیت بیشتری دارد. اگر می‌خواهید در فضای باز مثل حیاط یا کوچه دوربین را نصب کنید از دوربین‌های مخصوص فضای بیرون استفاده کنید که کاملا عایق در برابر رطوبت و گرد و خاک هستند.

این مرحله برای دریافت کیفیت خوب تصاویر ارسالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دقت داشته باشید زاویه دید دوربین، فوکوس و شفافیت، تنظیمات مربوط به LED دید در شب و . همچنین تنظیمات مربوط به انتقال تصویر و تنظیمات دستگاه DVR نیز انجام شده باشد. دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های بسته استفاده می شود.