آموزش ثبت نام کوکوین به ساده ترین روش آکادمی مالی اشراف

یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش فیوچرز انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. ⊗ توجه داشته باشد رمزی که در کنار بارکد نوشته شده است را حتما یک جا یادداشت کنید تا در صورت، گم‌شدن تلفن همراه‌تان بتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشد. برای فعال سازی لایه های امنیتی حساب خود نشانگر موس را روی علامت مربوط به حساب خود نگه دارید و وارد بخش Account Security شوید. قطعا با این وضع اقتصادی در ایران بهترین راه برای پیشرفت و پس انداز ، درآمد دلاری میباشد که امیدواریم دانش آن را یاد بگیرید و بتوانید سود های خوبی از آن خودتان کنید . برای شما منویی باز می شود که باید نماد رمز ارزی که می خواهید را سرچ نمایید، توجه داشته باشید فقط نماد نه چیز دیگر.

کارمزد کوکوین چقدر است؟

در این مرحله به صفحه‌ای مشابه تصویر بالا هدایت می‌شوید. در قسمت Amount میزانی که می‌خواهید منتفل کنید را وارد کنید. قسمت نمودار و همچنین تایم فریم‌های مختلف از جمله 5m،30m،45m،4h و 1D قابل مشاهده و تنظیم می‌باشد. در این صفحه گزینه‌های زیادی وجود دارد که به طور کامل با اعداد 1 تا 6 توضیح خواهیم داد.

مانند پلتفرم فیوچرز، در معاملات مارجین نیز امکان استفاده از اهرم فشار برای افزایش میزان سود فراهم شده است. به طور کلی مدیریت سود و زیان در پلتفرم‌های معاملاتی این چنینی بسیار اهمیت دارد. اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را دارید احتمالا در حال تحقیق درباره صرافی‌های مختلف هستید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام کوکوین با گوشی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. کوکوین Kucoin یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و ازاین‌رو مورد توجه ایرانی‌ها است. در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین را معرفی، ویژگی‌های مهمش را بیان کنیم و نحوه ثبت‌نام در آن را آموزش دهیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کلیه مطالب منتشر شده در وبسایت متعلق به “ایران بروکر” است. سلام من در قسمت سفارشات ضربدر زدم الان جچوری میتونم بیارمش. از اینکه تجربه شخصی خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم. بعد تعیین موارد گفته شده و باز شدن معامله، میتوانید از بخش مشخص شده اطلاعات پوزیشن خود را مشاهده کنید.

در مقابل هنگامی که سفارشی را ثبت می کنید که بلافاصله برای وارد کردن سفارش خرید یا فروش مطابقت ندارد ، به عنوان سازنده در نظر گرفته می شوید و هزینه سازنده را پرداخت می کنید. می‌توانید کد QR را با تلفن خود اسکن کنید، و Google Authenticator را برای صرافی کوکوین راه‌اندازی کنید. روی آواتار یا همان تصویر پروفایل در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و “Account Security” را در منوی کشویی انتخاب کنید. برای محافظت از حساب و دارایی های خود، به شدت توصیه می کنیم که تنظیمات امنیتی خود را قبل از انجام معامله انجام دهید. ابتدا پس از ورود به سیستم، از منوی کشویی روی Account Security کلیک کنید.

همواره توجه داشته باشید نوع شبکه انتقال ارز همواره باید برای فرستنده و گیرنده ارز دیجیتال یکسان انتخاب شود. بخش آبی رنگ همان آدرس والت میباشد که به صورت یک سری حروف و اعداد نمایش داده میشود. آدرسهای والت یا همان آدرس کیف پول متناسب نوع ارز انتخابی و همچنین نوع شبکه انتقال متفاوت میباشند. پس از آنکه دارایی مدنظر را از صرافی وام گرفتید، حساب مارجین شما آماده انجام معامله و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. در اپلیکیشن کوکوین تمام امکانات صرافی اعم از معاملات مارجین، اسپات، تریدینگ ربات، P2P، واریز و برداشت و… در دسترس کاربران قرار گرفته است. دفتر سفارشات شامل لیستی از سفارشات خرید و فروش جفت ارز انتخابی کاربر است.

با انتخاب گزینه Return به صفحه قبلی رفته و آخرین مورد امنیتی یعنی Withdrawal Safety Phrase را تنظیم کنید. برای شروع مراحل این قسمت بر روی گزینه “set” کلیک کنید. در آخر با انتخاب گزینه آبی‌رنگ “Return” در سمت چپ تصویر کلیک کرده و به صفحه قبلی هدایت می‌شوید. در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل 6 رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار کنید. با کلیک بر روی گزینه “set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد. کد را در باکس مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه سبزرنگ “Next” کلیک کنید.

با انتخاب گزینه Select a Coin رمزارزی که قصد دریافتش دارید را انتخاب کنید. در این بخش سفارشات خرید و فروش، که در حال انجام شدن است، و به رنگ سبز و قرمز نمایش داده می‌شود. با فعال‌کردن این آپشن، کارمزد صرافی برای شما با لحاظ تخفیف از کوین KCS پرداخت می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم کپی‌تریدینگ دارایا، عملکرد بهترین تریدرها را بررسی کرده و پشت دست آن‌ها حرکت کنید. در قسمت KCS Bonus شما می‌توانید توکن کوکوین یا KCS را هولد کنید و سود سالیانه دریافت کنید. داخل قسمت بازارهای اصلی رفته و تتر/تومان رو انتخاب کنید و تتر بخرید.

در دسترس کاربران قرار گرفته است.آموزش ثبت نام کوکوین به ساده ترین روش آکادمی مالی اشراف

اما، ساده ترین راه برای گریز از این پیچیدگی ها و جلوگیری از بروز مشکل، این است که از طریق کد دو عاملی و بدون نیاز به فرآیند احراز هویت، در این سایت، فعالیت داشته باشید. ثبت نام در صرافی کوکوین بسیار آسان می باشد اما در ابتدا باید به این نکته متذکر شویم که باید از VPN یا VPS استفاده کنید. در اکثر مواقع افراد برای صرفه جویی در هزینه از VPN با آی پی ثابت استفاده می کنند اما برای این که با مشکل مواجه نشوید پیشنهاد می کنیم از VPS استفاده کنید. البته اگر با این مشکل مواجه شدید پیشنهاد می کنیم از طریق صفحه تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت دکتر صادقی نیا تماس حاصل فرمایید تا از طریق روش های قانونی مبلغ را برای شما آزاد کنند. صرافی کوکوین یکی از صرافی های آنلاین در دنیای ارزهای دیجیتال است که از ویژگی های آن می توان به امنیت بالا امکانات پیشرفته این پلتفرم اشاره کرد. در واقع صرافی کوکوین یک بستر جهانی جهت خرید و فروش ارز دیجیتال است که صدها هزارکاربر از سرتاسر جهان در آن مشغول به خرید و فروش چیزی بیش از 400 نوع ارز دیجیتال هستند.

درصورتی‌که از ارز بومی شبکه این صرافی استفاده کنید مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید. ارز KSC محدودیت عرضه دارد که مقدار آن حدود ۱۷۰ میلیون توکن است و در حال حاضر نیز در میان ارزهای نسبتاً بزرگ بازار قرار دارد. کوکوین تمایل دارند ارزهای کوچکی را که پتانسیل رشد بالایی دارند لیست کند به همین دلیل بسیاری از ارزهای این صرافی ممکن است برای شما ناشناس باشد.

آموزش ثبت نام در سایت آلپاری alpari