کلاهک دودکش موسسه فنی مهندسی مشایخی

معادل، ترجمه و معنی مناسب فارسی برای برخی از کلمات انگلیسی گاهاً وجود ندارد یا هنوز برای آن کلمه ای ساخته نشده کلاهک دودکش است. به عنوان مثال چنانچه متنی مربوط به علم کامپیوتر را ترجمه می‌کنید، حتما می دانید که واژهٔ “windows” نیازی به معادل فارسی ندارد. این موضوع در طول یادگیری لیست واژه های ضروری زبان انگلیسی بسیار با اهمیت است. این موضوع هم برخلاف بخش بزرگی از زبان ها از جمله آلمانی، فرانسه، روسی، عربی، اسپانیایی و حتی فارسی است. مثلاً “پیش پرداخت” را می توان به صورت “prepayment” و همچنین “advnace payment” ترجمه نمود. تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم.

ابعاد و سایز پایه و همینطور خروجی کلاهک دود کش نباید از کانال اصلی کوچکتر باشد، در غیر این صورت مکش آلاینده ها با مشکل مواجه می شود. جنس این مدل از کلاهک دود کش از ورق های گالوانیزه، روغنی، سیاه و استیل می باشد. کلاهک دود کش اچ چهار گوش به دو شکل هم پوشانی و فلنچ کردن روی کانال اصلی جای داده می شود. حداقل ارتفاعی که کلاهک دود کش اچ چهار گوش باید از سطح پشت بام داشته باشد 1.5 متر می باشد. این محصول را هم روی پشت بام هایی که شیب دارند و هم پشت بام هایی که مسطح هستند و حتی روی دیواری که کانال و یا داکت دود کش در آن تعبیه شده است، قابل نصب می باشند. از جمله تجهیزات بسیار ضروری در سیستم دودکش ساختمان ها ، کلاهک دودکش می باشد.

دسته‌بندی‌ها

در صورتی که اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید، امکان استفاده از مشاوره تلفنی مجموعه صنعتی نظری را خواهید داشت. همچنین این مجموعه اطلاعات لازم در خصوص دیگر تجهیزات مکمل دودکش را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. ابعاد این کلاهک پشت بامی بر اساس سفارش کارفرما و بنا به موقعیت مکانی می تواند دارای سایزهای متنوعی باشد.

کلاهک دودکش موسسه فنی مهندسی مشایخی

گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند. پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد. دودکش دوجداره زمانی که وسایل گازسوز با محفظه احتراق بسته مورد استفاده قرار بگیرند، عمدتا از دودکش دو جداره استفاده می گردد.

کلاهک اچ

هنگامی که درپوش دودکش به شدت زنگ زده باشد، به راحتی می تواند پاره شود. Flex Seal بر روی سقف‌ها، ناودان‌ها، نورگیرها، طاقچه‌ها، چشمک‌زنان، فونداسیون‌ها، سایبان‌ها، دودکش‌ها، لوله‌های هواکش، RV، کمپینگ‌ها، تریلرها کار می‌کند. می توان آن را روی چوب، مس و سایر فلزات، بتن، سنگ تراشی، شیشه، پارچه، پلاستیک و موارد دیگر اعمال کرد. گاهی اوقات آتش سوزی می تواند جرقه های دودکش را بالا ببرد و دودکش را خارج کند.

  • کلاهک دودکش وظیفه جلوگیری از ورود هرگونه شی و جاندار مزاحم در سیستم انتقال گاز را ایفا خواهد نمود.
  • همچنین این مجموعه اطلاعات لازم در خصوص دیگر تجهیزات مکمل دودکش را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • این دسته از کلاهک ها برای تخلیه دود از دودکش موتورخانه ، شومینه ، هود، بخاری و آبگرمکن ها کاربرد دارد.
  • مصرف این نوع از دودکش در سیستم‌های حرارتی پکیج و آبگرمکن‌های نصب شده در محیط داخلی ساختمان کاربرد ویژه و مهمی دارد.