کارخانه شیشه خم خارق‌العاده‌ترین شیشه‌های منحنی 02188068352

برای خرید از نمایندگان کارخانه شیشه می توانید با تماس با کارخانه و دریافت شماره های نمایندگان هر شهر را بگیرید و یا از طریق وبسایت آن مجموعه در زیر گروه نمایندگان استان خود را بر اساس محل فعالیت پیدا کنید. این محصول از جمله میزهایی هستش‌که در شرکت‌ها و اداره‌ها و هم‌چنین در منازل بسیار استفاده می‌شه. به‌همین دلیل زیبایی اون برای اکثر افراد مهمه و درکنار زیبایی ،کاربردی بودن و کیفیت اون نیز بسیار اهمیت داره. انواع میز شیشه‌ای کامپیوتر تولید شده در کارخانه شیشه خم فرکو ، می‌تونه هم جنبه زیبایی و هم جنبه کیفیت و کارایی رو هم‌زمان داشته باشه.

کارخانه شیشه خم خارق‌العاده‌ترین شیشه‌های منحنی 02188068352 شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه. تو روش دوم شیشه هم‌زمان با حرارت دیدن حالت می‌گیره و در حین نرم شدن به‌شکل مورد نظر در میاد. تو مرکز خرید شیشه خم انواع شیشه منحنی ساختمانی و شیشه خم ویترینی با هردو روش تولید و بفروش می‌رسن. کارخانه شیشه خم فرکو یکی از تولیدکنندگان برتر شیشه خم تو ایرانه که‌‌تولیداتش رو به‌صورت محصولات شیشه‌ای دکوری ، تزئینی و محصولات شیشه‌ای ساختمانی شرکت شیشه ساختمانی ارائه میده. کارخانه تولید شیشه سکوریت ، شیشه سکوریت فروش عمده و تک شیشه سکوریت ، قیمت شیشه سکوریت ، فروش شیشه سکوریت ، تولید شیشه سکوریت نصب شیشه سکوریت گترگاه تولید اگ… شیشه ساختمانی از محصولات کارخانه های ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث صادارت و اختصاص دادن بازار بزرگی از اروپا برای این محصول شده است.

ورق پلی کربنات ضد UV (مقاوم در برابر آفتاب)ابعاد 2.1*6

شرکت تابان یکی از اعضا گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که به تولید انواع شیشه های مشجر و شیشه های مات می پردازد. شرکت تابان در سال 1382 در شهر صنعتی ساوه واقع در اراک احداث شد. در ابتدا شرکت تابان با احداث اولین کوره خود اقدام به تولید انواع شیشه های مشجر به ضخامت 4 الی 10 میلی متر و با حداکثر عرض 230 میلی متر تولید و روانه بازار کرد. همچنین این کارخانه در سال 1383 کوره خط مینی فلوت خود را برای تولید شیشه های رنگی و ساده در ضخامت 4 الی 10 میلی متر راه اندازی کرد. محصولات شیشه ای این کارخانه برای مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می گردد.

  • این محصول رو شیشه سکوریت لمینت می‌نامن و از کیفیت بسیار بالایی برخورداره.
  • هزینه تولید شیشه الگویی برای هر قطعه ۲۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.
  • فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
شیشه های خام شامل شیشه های فلوت – شیت و مشجر در رنگهای متنوع میگردد که ممکن است با کیفیتهای متفاوت تولید گردد. برای دریافت لیست شرکت ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط با شیشه ساختمانی ، بر روی سفارش کلیک کنید و در پایان صفحه گزینه پرداخت و دانلود را کلیک نمایید. شرکت آسا فلوت از دیگر کارخانجات بزرگ و فعال گروه صنعتی کاوه می باشد. این کارخانه با استفاده از دستگاه ها یی مجهز و بسیار دقیق شیشه های پوشش دار و آینه تولید می کند. تنوع در ابعاد شیشه های تولیدی این کارخانه باعث شده است شیشه هایی در سایزهای بزرگ چون مانند 366×600 و جام های کوچیک چون 70×70 را تولید کند.

گروه صنعتی شیشه زاگرس در سال 1387فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های ساختمانی آغاز نموده است . ارسال رایگان تمامی لوازم جانبی همراه با ارسال شیشه در سریعترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور با کاملترین سبد محصولات هر آن چه نیازتان در صنعت شیشه است آماده خدمت رسانی به شما غزیزان می باشد. جهت سفارش انواع جام های شیشه، ابزار و هرآن چه که در صنعت شیشه مورد نیازتان می باشد باشماره های موجود بر روی سایت تماس بگیرید.

شیشه دوجداره