مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

البته یکبار چنین ادعایی شد که کوینکس گفت این ادعا کذب است و تمام هزینه هایی که از کاربرا بظاهر از دست رفته بود را برگرداند . کاربر باید در یک برگه کلمه Coinex را با تاریخ روز نوشته و در دست راست بگیرد و در حالی که پاسپورت را در دست چپ گرفته، از فردی بخواهد از او عکس بگیرد. باید درکادر سمت چپ کشورتان و در کادر سمت راست، شماره تلفن خودتان را تایپ صرافی coinex کنید. در ادامه از کاربر خواسته میشود تا رمز یکبار مصرف را از Google Authenticator دریافت کرده و در کادر مشخص شده وارد کند.

به عنوان مثال اگر پاسپورت انتخاب شود باید شماره پاسپورت را در بخش ID Number تایپ کرده و تصویر پاسپورت در بخش پایین که در عکس مشخص شده آپلود شود. سپس باید به بخش Account Setting در حساب صرافی وارد شد. برای احراز هویت در صرافی کوینکس باید وارد بخش Account Setting شده و در زیر مجموعه Basic info گزینه Verify انتخاب شود. پس از مطالعه کامل این مقاله و گرفتن تصمیم خودتان، میتوانید از طریق یکی از لینکهای زیر به صرافیهای کوینکس یا بایننس دسترسی پیدا کنید.

سفارش Limit:در این نوع سفارش کاربر باید حجم معامله و قیمت مورد نظر خود را وارد کند و سپس ثبت سفارش نماید. کارمزد هر بار برداشت بیت کوین از این صرافی معادل 0.0006 BTC است که به صورت دقیق با میانگین صنعتی جهانی مطابقت در یک راستا قرار دارند. آنچه در این قسمت برای ثبت نام در صرافی کوینکس مورد نیاز کاربر است گزینه Sign Up است که در قسمت بالا سمت راست صفحه قرار گرفته. در این قسمت باید ایمیل شخصی، کد تایید ارسال شده به ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله سوم: اینجا مخصوص به انجام احراز هویت بصورت دو مرحله ای است. البته در اینجا باید رمز عبورتان را نیز تعیین کرده و تیک پذیرفتن شرایط را بزنید تا بتوانید بر روی دکمه (start) یا همان ثبت نام کلیک کنید. حالا بر این اساس کاربران می توانند فعالیت خود را شبیه به یک ماینر پیش برده و برطبق هر تراکنشی که تائید شد، بونوس (پاداش) بگیرند. در این مرحله کاربر با کلیک برروی گزینه Sign in باید وارد حساب کاربری خود شود. پس از کلیک برروی گزینه مذکور فرم زیر نمایش داده میشود که باید ایمیل و رمز عبور وارد شوند. پس از تعیین موارد مذکور باید روی گزینه Submit کلیک شود تا مراحل بعدی نمایش داده شوند. سفارش Spot limit:در این سفارش کاربر برای آنکه از وارد شدن به ضرر در معاملهای که انجام داده است جلوگیری کند علاوه بر حجم و قیمت، باید یک حد ضرر را نیز تعیین کند که اگر قیمت ارز دیجیتال خریداری شده به هر دلیلی از سطح مورد نظر کاهش پیدا کرد، سیستم به طور خودکار برای جلوگیری از ضرر بیشتر سفارش فروش را برای کاربر ثبت کند.

در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند. معامله هر کوین از طریق این توکن در پلتفرم، امتیازات و مزایای دیگری را به همراه دارد. به این ترتیب اتصال Google Authenticator به حساب کاربری صرافی کوینکس به پایان میرسد. به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان میپذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است. سفارش market: در این نوع ثبت سفارش کاربر صرفاً حجم معامله را تعیین میکند و قیمت را سیستم به طور خودکار همان چیزی در نظر میگیرد که در لحظه در بازار جریان دارد. صرافی کوینکس، توکن و بلاک چین مخصوص خود را دارد.