لیست قیمت کرم پودر و پنکک 5 مهر ایمالز

لیست قیمت کرم پودر و پنکک 5 مهر ایمالز و اگر رگ‌هایتان سبز بود، پوست گرمی دارید پس سراغ کرم پودرهایی بروید که تن زرد دارند، چنانچه پوستتان سفید است و ته رنگ مشخصی ندارید رنگ عاجی مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. کرم پودرهایی با جلوه طبیعی برای استفاده روزانه توصیه می‌شوند که نسبتا پوشش‌دهی یکدستی دارند و حس سنگینی روی صورت ایجاد نمی‌کنند. توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ کرم پودر خود هرگز آن را بر روی دست تست نکنید زیرا میان رنگ پوست دست و صورت تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. برای این منظور توصیه می شود که مقداری از کرم را مورد نظر خود را روی پوست گردن و یا فک تست کنید. برای داشتن پوستی طبیعی و شاداب بهتر است رنگ آن را متناسب با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید و از استفاده از رنگ های تیره و روشن تر از پوست خود خودداری نمایید.

نکته‌ای که توی استفاده از پنکیک‌ها باید در نظر بگیرید اینه که اثربخشی ضد آفتاب‌ها رو کم می‌کنن! این کرم‌ها بسیار روغنی و مرطوب بوده و کاملاً مناسب پوست‌های خشک هستند. از اونجایی‌که بافت تقریبا سنگین دارند باید مطمئن بشید که خوب جذب پوستتون شده. در صورت استفاده از کرم پودر مایع، اسفنج بیشتر توصیه می شود. استفاده از یک برس مصنوعی نیز پیشنهاد خوبیست، زیرا ضد عفونی کردن آن راحت تر است و باعث ایجاد رنگی یکنواخت و صاف می شود.

اگر احساس کردید نقاطی از صورتتان که دارای لکه، اسکار آکنه یا عیبی است که پوشانده نشده، می‌توانید به کمک انگشتتان مقداری کانسیلر را روی آن نقاط بمالید. به مدت 5 دقیق ثبر کنید تا کانسیلر کاملاً روی پوست بنشیند، سپس به کمک نوک اسفنج دوباره روی آن نقاط به آرامی کرم پودر را اعمال کنید. اگر صورتتان دارای لک‌های زیادی است، می‌توانید برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، می‌توانید بهترین نوع آن‌را از نظر پوشانندگی کامل را انتخاب کرده و آن را امتحان کنید. شما می توانید از یک کرم پودر با بافت کرمی سنگین تر به عنوان یک پوشش کمکی برای پوشاندن لکه های تیره و جوش استفاده کنید. این نوع محصول دارای بسته بندی‌های متنوعی است که می توانید آن را به صورت ظرفی، فشرده و یا تیوپی در فروشگاه ها پیدا کنید. انواع کرم پودر با توجه به درجه ی پوشانندگی که دارند به 4 قسمت تقسیم بندی می شوند.

یک زیر سازی موثر و کارآمد می تواند زیبایی آرایش را دو چندان بکند و ظاهری جذاب به ارمغان آورد. کرم پودر خوب، جوش ها و لکه های روی صورت شما را به خوبی پوشانده و شادابی و طراوت چهره ی شما را بیشتر خواهد نمود. کرم پودر استیکی بهصورت جامد و ماتیکی میباشد و پیگمنتهای بیشتر و پوشانندگی بهتر و بافتی سنگینتر در مقایسه با انواع کرم دارد.

بر اساس بافت

برخی از کرم پودرها دارای خاصیت مرطوب کننده و ضد آفتاب نیز می باشند. اگر بخواهید از این نوع با اعمال چندین لایه پوششی کامل ایجاد کنید، به صورتتان حالتی به شدت کیکی و ترک خورده خواهد داد. یکی دیگر از معایب آن‌ها این است که پودرها پس از ترکیب شدن با عرق و چربی پوست، تغییر رنگ می‌دهند. همچنین برای پوشاندن خطوط ریز و نیز لک‌های صورت باید از نوع پوشش متوسط آن استفاده کنید و با پوشش کم آن‌ها پوشانده نمی‌شوند.

تناسب بین رنگ کرم پودر و رنگ پوست یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کرم پودر است و زمانی که رنگ پوست خود را شناختید باید از میان رنگهای برنز، تیره، روشن و رنگ پوست نزدیکترین رنگ به پوست خود را انتخاب کنید. کرم‌ پودرهایی با جلوه براق قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارند و نمای درخشانی به صورت می‌بخشند که برای پوست‌های خشک و نرمال پیشنهاد می‌شوند. این نوع از کرم ها از کرم‌پودر سبک تر بوده و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

برای اینکه بتوانید کرم پودر را به مدت بیشتری بدون هیچگونه تغییر و خرابی حفظ کنید، مقداری پودر نیمه شفاف را بر روی نواحی از صورتتان که سریع تر چرب می‌شوند، اعمال کنید. برس را درون پودر کرده، سپس با زدن آن به گوشه ظرف پودر، مقدار اضافی پودر را خالی کنید. حال با حرکات چرخشی متمرکز، آن را بر روی پیشانی، بینی و گونه خود به آرامی اعمال کنید. حتی در زمانی که چهره آثار بی‌خابی و خستگی دارد می‌توان با استفاده از یک کرم‌پودر مناسب، چهره خسته را به یک چهره‌ی شاداب و سرحال تبدیل فروشگاه اینترنتی شالبا کرد.

  • یکی کرم پودر برای پوست‌های چرب برای فصل گرما، و یک کرم پودر مخصوص پوست‌های خشک برای فصل سرما.
  • این نوع پوست توی تابستون خصوصیات پوست چرب رو بیشتر داره و توی زمستون خصوصیات پوست خشک.
  • اگر احساس چسبندگی داشته باشید، آن کرم پودر کیفیت پایینی دارد.
  • افراد دارایپوست مختلط که با مشکلات هر دو نوع پوست خشک و چرب دست و پنجه نرم می کنند.
  • وقتی سلبریتی‌ها در فرش قرمز قدم می‌زنند، همه انگشت به دهان محو صورت جوان آن‌ها می‌شویم و همیشه به دنبال پیدا کردن راز زیبایی و جوانی آنها هستیم.

در کل یادتون باشه برای خرید لوازم آرایشی باید حتماً نوع پوستتون رو بدونید و نسبت به اون خرید کنید. در خرید آنلاین کرم پودر میتونید به مشخصات محصول مراجعه کنید که در اون ذکر شده که این کرم پودر مناسب چه نوع پوستیه. یکی از مهم‌ترین اون‌ها کرم پودر هستش که میشه گفت یه جورایی پایه و اساس آرایشه. کرم پودر به واسطه تماس مستقیمش با پوست، از نظر سلامتی خیلی مهمه.

پنکک پوپا مدل اکستریم مات

کرم پودر و انواع پنکیک یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش صورت به حساب می آیند که پایه امولسیونی دارند و با اسفنج روی پوست پخش می شوند. این محصولات توانایی زیادی در یکدست کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و شفاف نشان دادن پوست دارند. به طور کلی استفاده از انواع کرم پودر بهترین راه حل برای پنهان کردن جوش های صورت و لکه های پوستی است. باید با این نکته اشاره کرد که کرم پودرها بافت سنگین تری نسبت به پنکک ها دارند. امکان خرید کرم پودر برای انواع پوست وجود دارد و این محصولات در سه نوع مایع ، چرب و نیمه چرب عرضه می شوند که شما باتوجه به نوع پوست خود ، باید بهترین کرم پودر را انتخاب کنید.

کرم سی سی فارماسی شماره 02