لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد. ۴- از جمله مشخصاتِ بارزِ این محصول عمرمفیدِ بالا و استحکامِ قابلِ قبولِ آن در فضاهای منصوب می باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده خرید لوله فلکسی می‌شود. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند. این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است.

  • ۴- سبک بودنِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی، به کاربر این امکان را می دهد در زمانِ استفاده از این محصول به آسانی آن را جابجا نماید.
  • از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود.
  • به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است.
  • شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است.

لوله فلکسیبل هوا بسیار انعطاف پذیر است و در کشور های پیشرفته صرفا این نوع کانال ها جایگزین کانال های گالوانیزه می شوند. لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس فلز و روکش شیلددار و روکش پلاستیک بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی جلوگیری کند. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود. لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود.

لوله فلکسیبل هوا برزنتی

لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید.

تولید کننده لوله گالوانیزه برق-لوله فولادی برق- قیمت لوله گالوانیزه

لوله‌‌های فلکسی به عنوان یک ابزار خاص در جهت کمک به حفاظت از کابل‌‌های برق بوده و همچنین برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی نیز کاربرد دارد. مطالعه دقیق هر کدام از ویژگی‌‌های لوله فلکسی موجب کسب اطلاعات مفید برای شما شده و قابلیت مقایسه محصولات را نیز خواهید داشت. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد.

امروزه برق یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت شده است که برای استفاده از آن در ساختمان‌ها نیازمند کابل کشی درون ساختمان برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم به همین خاطر از ابزار آلاتی مانند لوله فلکسیبل استفاده می‌کنیم تا سیم‌های به کار رفته در ساختمان، در برابر آسیب‌های بیرونی، در امان باشند. مواد اولیه این لوله های فلکسیبل‌ ، مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی،از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است که البته این ورق‌های گالوانیزه دارای یک روکش از جنس PVC هستند و خاصیت ضد آتش را به آن اضافه می‌کنند، همچنین به شکل نوارهای فلزی هستند که به شکل مدور، البته با سطح مقطع مربعی، درآمده اند. این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود.

محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. ۱-مقاومت در برابرِ پارگی و عدم انفصالِ اجزای بدنه هنگامِ استفاده به علتِ ساختارِ تقویت شده ی فنرِ پی وی سی.

لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. ۲- انعطاف پذیریِ بالا برای استفاده در مسیرهای مختلف نیز دومین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم می باشد. ۲- این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز مثل سایرِ مواردِ مشابهِ لوله فلکسیبل صداگیر، دارای انعطاف پذیریِ بسیار خوبی است. ۴- لوله فلکسیبل صداگیر pu در برابرِ هرگونه پارگی و انفصال از خود مقاومتِ قابل قبولی نشان می دهد. هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود. این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است. در زمان کاربرد و نصب لوله فلکسیبل صداگیر (در انواع مختلف) نیاز به لوازم جانبی از قبیل رابطِ لوله فلکسیبل صداگیر ،بست هوابندی ،ساپورتِ نگهدارنده، چسب پی وی سی،باکس های تبدیلِ دهانه دستگاههای دمنده یا مکنده ،سه راهی، زانو ،پلنیوم باکس می باشد. نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.

سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع لوله فلکسیبل در ساز های 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48. میلیمتر با بهترین کیفیت میباشد، برای اطلاع از قیمت روز لوله فلکسی با ما تماس بگیرید . از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است.