دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با سبد محصولات و خرید دقیقتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ماموریت مهر تجارت طراحی و پیاده سازی مناسبترین سیستم های نظارت تصویری برای مشتریان می باشد. خدمات ما شامل شناسایی نیازمندی ها، طراحی سیستم نظارت تصویری، تامین کالا، راه اندازی و پشتیبانی در نصب دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات امنیتی است. هایک ویژن طیف گسترده‌ای از محصولات دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، تجهیزات شبکه، ذخیره سازی و مانیتور را شامل می‌شود. شرکت هایک ویژن، تولیدکننده برند هایلوک نیز است.برای خرید برند هایلوک در ایران، سایت‌های خرید زیادی هستند که از میان آن‌ها باید به فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد که علاوه بر داشتن نمایندگی هایلوک و خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت وجه داشته باشند.

ان وی ار تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-7604NI-K1/4P

در حال حاضر بالغ بر 7 سال تجربه مشاوره و فروش دوربین مداربسته هایک ویژن را دارد. محصولات ارائه شده در هایک ویژن سنتر با گارانتی رسمی پارس ارتباط و ماد طلایی است. ما تمام تلاش خود را داریم، تا محصولات هایک ویژن با بهترین گارانتی ممکن عرضه کنیم.

  • از سال ۲۰۱۴ تا به امروز هر ساله شرکت هایک ویژن به عنوان پرفروشترین برند دوربین مداربسته در دنیا انتخاب شده است.
  • برند ( هایک ویژن ) در عرض 20 سال به یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در جهان تبدیل شد.
  • Ip) مراجعه فرمایید و قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن را از این طریق بررسی فرمایید.
  • همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید .
  • در دو دسته اصلی دوربین های توربو اچ دی و دوربین های تحت شبکه طراحی و تولید می شوند، هر یک از این گروه دوربین ها دارای کاربری های خاص و متمایزند که در هنگام خرید شما می توانید با توجه به نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب نمایید..

توجه داشته باشید که برند هایک ویژن در تهران و ایران تنها چند فروشگاه معتبر و رسمی دارد که هایک پرشین یکی از آنهاست، گواهینامه فروش محصولات این برند را می توانید در صفحه درباره ما مشاهده کنید. از برترین خدماتی که مشتریان ما همیشه از آن بهره می برند می توان به نصب و راه اندازی و همینطور پشتیبانی محصولات هایک ویژن اشاره کرد. بعد از خرید هر یک از محصولات هایک ویژن می توانید از خدمات پس از فروش هایک پرشین استفاده کنید. خرید دوربین هایلوک و دستگاه ضبط تصویر هایلوک برای مشاهده تمامی محصولات برند هایلوک روی همه محصولات هایلوک کلیک کنید. محصولات و راهکارهای هایک ویژن، تکنولوژی های هوشمند در همه برنامه های کاربردی ویژه و در همه قاره های مسکونی در هم می آمیزد.

در ایران نیز شرکت هایک ویژن به شکل رسمی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز محصولات این شرکت در بازار ایران به سهولت یافت می شود. محصولات متعدد این شرکت از قبیل دوربین های تحت شبکه ، توربو اچ دی ، ان وی آر ها و دی وی آر ها ، آیفون های تصویری ، کابل های شبکه ، اسپید دام ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به برند های دیگر مورد اقبال زیادی قرار گرفته است. با توجه به قیمت بالای محصولات تحت شبکه، دوربین های آنالوگ اچ دی وارد بازار شدند. در لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن انواع دوربین مداربسته توربو اچ موجود در بازار این برند وجود دارد. برای انتخاب بهتر و سادگی کار می توانید ویژگی های دوربین ها را با توجه به قیمت با یکدیگر مقایسه و انتخاب نمایید. برخی از این عوامل را می توان نوع لنز، استاندارهای IP , IK ,WDR,EXIRو جنس بدنه برشمرد.

گارانتی دوربین های مدار بسته و دی وی ار هایک ویژن پارس ارتباط می باشد که تا ۲۴ماه گارانتی تعویض به شما ارایه می دهد. و هایلوک در ایران افتخار دارد تا با استفاده از شبکه فروش گسترده خود در سراسر کشور و بهره مندی از گروه فنی متخصص اقدام به خدمت رسانی در زمینه طراحی، فروش و پیاده سازی شبکه ها و سیستم های حفاظتی و امنیتی نماید. دفاتر نمایندگی و خدمات پس از فروش شرکت، خدمات مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهند.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE10DF0T-PF – برند HIKVISION

درسال 2014، به عنوان اولین ارائه دهنده تکنولوژی H.264، زیربنای توسعه محصولات 4K Ultra HD و محصولات چند سنسوری را پایه گذاری نود و در نهایت صنعت امنیت را به سوی ” دوران محصولات کیفیت بالا” سوق داد. انتقال دیتا در دوربین تحت شبکه هایک ویژن از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد و برای این کار احتیاج به کابل ندارد. در واقع داده های ویدئویی داخل دوربین رمزگذاری شده و عملیات پردازش تصاویر توسط خود دوربین صورت می گیرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

دوربین های Color vu هایک ویژن قادرند تا در محیط های کم نور و در تاریکی شب هم تصاویر را با وضوح بالا و بصورت هایک ویژن رنگی ثبت کنند. تکنولوژی کالرویو در دوربین های هایک ویژن به این صورت عمل می کند که از طریق سنسور ها و لنز مخصوص خود، با دریافت نور اندکی که در محیط وجود دارد تصاویر را در هر زمانی از شبانه روز بطور رنگی و با کیفیت برای شما ضبط می کند. هایک ویژن، توزیع کننده برتر سیستم‌های حفاظتی و نظارت تصویری مدرن در سطح جهان، بیش از کارمند در سراسر جهان دارد و دارای قوی‌ترین تیم تحقیق و توسعه است. پرش تصویر در دوربین مداربسته، دلایل مختلفی دارد که قصد داریم در این صفحه، آن ها را بررسی کنیم.

هایک ویژن کالا دوربین هایلوک را با قیمت معتبر و مصوب دولتی اقدام به فروش می‌کند. شرکت کمیران کمپانی تولیدکننده دوربین مداربسته چینی است که بسیار هم پرطرفدار است. هایک ویژن کالا دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و به عنوان مرکز رسمی فروش برند دوربین نگرون فعالیت می‌کند. این کمپانی چینی برند اول دنیا در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته و دستگاه ویدئو رکورد است. دوربین هایک ویژن تحت شبکه دسته ای از محصولاتی هستند، که برای انتقال تصاویر دوربین و ارتباط بین تجهیزات مداربسته از پروتکل های شبکه استفاده می کنند.