دریچه اسلوت دریچه بازدید اسلات تهویه نظری 09128722799

برای مثال در نظر گرفتن میزان هوای مورد نیاز یا همان دبی ، محل نصب دریچه ها و ابعاد کانال و … می توانداز مواردی باشد که باید به آن ها توجه نمود. در سیستم های انتقال و توزیع هوا همواره از دریچه هوا استفاده می شود دریچه هوا انواع متفاوتی دارد یکی از انواع آن دریچه اسلوت یا خطی می باشد. دریچه هوای خطی بسیار معروف و پرکاربرد است و با ظاهر شیک و قیمت مناسب خود به یکی از پرفروش ترین انواع دریچه خطی تبدیل شده است. مهم ترین موارد استفاده از دریچه هوی خطی اسلوت در محیط های تجاری مانند مغازه ها، مراکز خرید و دیگر محیط های مشابه می باشد. به علاوه در راهروها، هتل ها و دیگر محیط های لوکس و لاکچری نیز مورد استفاده قرار می گیرد که این به زیبایی ظاهری آن می باشد. این نوع از دریچه هوا با توجه به اندازه متغیری که دارد قابل استفاده در محیط های بسیار کوچک تا محیط های بسیار وسیع می باشد.

شیک و شکیل ترین دریچه هوا برای مغازه کدومه؟

دریچه‌های خطی در ابعاد، اندازه، شکل پره، جهت تیغه و متریال‌ها متفاوتی تولید شده و در ادامه کدام از این دسته‌بندی‌ها را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد. قابلیت تولید در حالت قوس‌دار نیز از شاخصه‌های متمایز کننده این مدل از دریچه هوا در سیستم هوارسانی بوده و موجب افزایش زیبایی نمای بصری را در پی خواهد داشت. به‌طور معمول این دریچه هوا تا هشت اسلات تولید خواهد شد؛ اما امکان افزایش آن به ده اسلات نیز میسر است. پلنیوم باکس نیز یکی از تجهیزات مهم در افزایش قدرت هوارسانی انواع دریچه اسلوت شده و باید از پلنیوم باکس ویژه هر مدل از دریچه اسلوت استفاده شود. با چند طبقه شدن ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری امکان ایجاد محفظه‌های پنجره‌مانند جهت ورود و خروج هوا نخواهند بود. معماران ساختمانی با استفاده از سیستم هوارسانی و کانال‌سازی هوا در بخش-های مورد نیاز مشکل جریان هوا را مرتفع نمودند.

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه اسلات خطی هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. معمولا این دریچه ها برای قسمت نهایی کانال هایی با طول بلند استفاده می شود. دریچه اسلوت خطی یکی‌‌‌‌‌ از بخش های مهم سیستم‌‌‌‌‌‌های هوا‌‌‌‌رسانی می باشد انواع دریچه ها با ظاهر و عملکرد متفاوت وجود دارد. دریچه خطی اسلوت ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث کاربرد بالای آن شده اند. پیش تر اشاره کردیم که این نوع از دریچه خطی قابل نصب هم بر روی درب ها و هم بر روی دیوارها می باشد.

دریچه اسلوت دریچه بازدید اسلات تهویه نظری 09128722799

دریچه هوا خطی اسلات می تواند به صورت دو سر باز و یا دو سر بسته و یا یک سر بسته تولید گردد و این تقسیم بندی بر اساس اندازه و وسعت فضایی است که دریچه نصب می گردد. دریچه اسلوت در ساختار سیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمش هوای کانال هوای رفت و هم جهت مکش هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. دریچه مشبک یا لانه زنبوری در قالب گرد یا چهارگوش و با پره‌های مربع‌شکل تو در تو ساخته شده است. اما دریچه هوای اسلوت دارای شکاف‌های متعدد بوده و خطی ممتد به شکل صاف یا دارای انحنا خواهد بود.

ریزشِ هوای دریچه اسلوت بصورتِ تعدیل شده و نامحسوس به محیط انجام می پذیرد و در واقع خروج هوا از دریچه اسلوت وابستگی مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه اسلوت تعبیه شده دارد. این شیارها در فواصل ۲۰ میلیمتر ( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید هستند. به طور معمول طول هر قطعه از این دریچه ها تا ۳ متر می تواند متغیر باشد. البته باید در نظر داشت درصورتی که طولهای بلندتر مورد نیاز باشد می توان قطعات بیشتری را کنار هم در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه هوا خطی اسلوت دارای موارد استفاده بالایی است زیرا هم در سیستم های جریان رفت و هم برگشت مورد استفاده قرار می گیرد.

دریچه خطی با تیغه ثابت و متغیر

الگوی توزیع هوا در این نوع از دریچه های هوای خطی از نوع دیفیوزری است. با توجه به این که فرآیند توزیع هوا را به نحو طبیعی و کاملا ملایم انجام می دهد و آلودگی صوتی هم ایجاد نمی کند؛ یک انتخاب مناسب برای شماست. به دلیل ساختار و شکل منحصر به فرد این دریچه با گسترش روز افزون استفاده از دریچه در صنعت و حتی دکوراسیون داخلی رو به رو هستیم.

لازم به ذکر است که از این دریچه ها می توان به عنوان یک گزینه دکوراتیو در طراحی های مدرن ساختمانی، به طور ویژه ای بهره دریچه اسلات مند شد. ویژگی که این نوع دریچه ها را در این زمینه از سایر دریچه ها متمایز کرده است، تفاوت قابل توجه ساختار و ظاهر زیبای آن با دیگر انواع دریچه خطی می باشد. از نظر ظاهری محیط خارجی دریچه اسلوت به شکل یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود. به طور مثال اگر بین دو فریم یک تیغه ی تقسیم کننده ی هوا به کار برده شود، که دریچه را به دو شیار ورود هوا تقسیم کند به آن دریچه دو اسلوت گفته خواهد شد. به همین شکل اگر دو تیغه بین آن اضافه شود دریچه سه اسلوت ساخته خواهد شد.

  • برای مشاوره رایگان و آگاهی از جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل کنید.
  • دریچه اسلات یکی از پرکاربردترین قسمت‌ها در بخش انتهایی سیستم تهویه هوای محیط داخلی ساختمان بوده و معماران ساختمانی باید بر اساس معیارهای خاص از انواع مختلف آن استفاده کنند.
  • مدل‌های دریچه هوای خطی توانایی استفاده از پلنیوم باکس، دمپر و دیفیوزر را داشته و در عین حال سادگی به زیباتر شدن اتاق و راهرو نیز کمک خواهند نمود.
  • همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود.

دریچه از جنس آلومینیوم می باشد و هم چنین می توان بدنه آن را بنا بر نیاز مشتری رنگ نمود. دریچه اسلوت هم در مسیر رفت و هم در کانال های برگشت جریان هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر گرفته اهمیت زیبایی ساخت دریچه اسلوت و کارایی بالای این دریچه هوا در سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش ساختمان منجر به سخت شدن انتخاب محل ساخت و تولید دریچه هوای اسلوت شده است. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال تجربه ساخت قطعات مختلف سیستم هوارسانی و استفاده از بهترین تجهیزات ساخت محصولات محل معتبری برای خرید انواع دریچه اسلات است. همچنین به‌کارگیری متریال با کیفیت بالا و تنوع پرسنل زبده تهویه سان به کوچک‌ترین جزئیات در مراحل تولید موجب افزایش سطح کیفی دریچه خواهد شد. دریچه Slot از زیرمجموعه دریچه هوای خطی بوده و در کشور با نام‌های دریچه هوای اسلات یا دریچه اسلوت در بین معماران ساختمانی و فروشندگان تجهیزات سیستم هوارسانی معروف است.

ج- قابلیتِ افزایش و تعددِ شکافهای خروج هوااز دریچه اسلوت تا ده اسلوت. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند قابل نصب است. زمانی که از بین اسلوت ها نیز انتخاب صورت می گیرد به میزان جریان هوا و سرعت پرتاب ذرات هوا توجه می شود و نحوه و مکان نصب نیز بسیار مهم است به صورتی که ارتفاع دریچه از سطح و کف در هوا رسانی تاثیر می گذارد. بسته به محل نصب، این محصول می تواند به صورت تک بسته، دو بسته و حتی دو باز ساخته شود. لوله خرطومی الاستومری با انعطاف پذیری بسیار زیاد در سیستم های تهویه ی مطبوع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می شود. البته این محدودیت مختص زمانی است که قرار است دریچه به صورت یکپارچه در سقف یا دیوار قرار گیرد.

دریچه اسلات چیست

محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد. همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.