خرید تلویزیون شهری در تهران

با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تراز سفیدی صفحه نمایش را تنظیم کرده و از کابینتهای شخصی برای ارائه تصاویر مورد نظر خود استفاده کنند. همانطور که گفته شد ویدیو وال از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی و برد کنترلر، منبع تغذیه، و کابینت یا استراکچر و سازه مگنتی (با توجه به نوع ماژول و محل نصب) تشکیل می شود. مراکز کنترل شهری، اتاقهای فرمان و کنترل مراکز صنعتی، استدیوهای تلوزیونی و اتاقهای مانیتورینگ از جمله کاربردهای ویدئو وال برای سیستمهای چند منظوره است. برای دسترسی به توانهای بالاتر از طریق موازی سازی دیزل ژنراتورها استفاده میکنند (برای مثال: برای دستیابی به توان 10MVA میتوان از موازی سازی ۵ دستگاه 2MVA استفاده نمود). علاوه بر این کاربران میتوانند از نرمافزار متخصص رنگ سامسونگ (Samsung Color Expert) که یک نرمافزار قدرتمند و رایگان است برای بهینهسازی تنظیمات نمایشگر استفاده کنند.

پس از این مرحله فرمانهای مدیر سیستم که از طریق نرمافزار به کنترلر رسیده و کنترلر با استفاده این فرمانها محتوا را مرتب نموده و برای نمایش آماده میسازد. اشاره کردیم که ویدئو والها انواع گوناگونی دارند و در فضاهای داخلی و بیرون از ساختمان قابل استفاده هستند از این رو کاربردهای مختلف و متعددی را میتوان برای ویدئو والها متصور شد. نمایشگرهای حرفهای که در فضاهای داخلی و عمومی قرار میگیرند همواره در معرض خطراتی همچون نفوذ آب و گردوغبار هستند. تابلو فول کالر P4 یکی از تابلو های تمام رنگی است که فقط در فضای داخلی indoor استفاده می شود و دارای ویژگی هایی مخصوص به خود است. تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی یا تلیویزیون LED همه نام هایی هستند که برای این المان استفاده می شود در واقع این محصول را می توان به صورت ساده صفحه نمایشگرهای غول پیکری توصیف کرد که از تکنولوژی های ال ای دی نوری پیشرفته ای بهره می برند و امروزه در تمام دنیا به یکی از قدرتمند ترین ابزارهای تبلیغاتی مدرن تبدیل شده اند.

با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند. توجه ویژه به کیفیت، همراه با قیمت مناسب، صداقت و رعایت کلیه موارد استاندارد در اجرای پروژه اصولی بوده که ما خود را همواره ملزم به رعایت آن دانستهایم.فروشگاه شبکه همواره با بهرهگیری از سیستم ارسال سریع، آماده ارسال کالا به تمامی نقاط ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، گرگان، ساری، بندرعباس، سمنان، شاهرود، یزد، اهواز، همدان، لرستان و سایر استان ها و شهرهای ایران عزیزمان میباشد.

شما با استفاده از نمایشگرهای بزرگ میتوانید طیف وسیعی از اهداف و دستاوردهای خود را در مکانهای مهم در ابعاد بزرگ به مخاطب نشان دهید. نمایشگر VHR-R براساس سبک زیبایی شناسی مدرن طراحی شده، ضخامت این نمایشگر کمتر از ۷۰ میلیمتر است که باعث میشود تا ضمن اشغال فضای کمتر محیط، دست صاحبان کسبوکار برای قرار دادن نمایشگر در تمامی فضاها باز باشد. نمایشگرهای VHR-R از ویژگیهای حالت تقویت کننده تصویر بهره میبرد که با تنظیم منحنی گاما، وضعیت اشباع رنگ و کنتراست را بهبود میبخشد. ویدئو وال های قدیمی متشکل از تعدادی تلویزیون LCD در کنار هم بودند که اولین ایراد قابل رویت این سیستم خطوط بین هر LCD بود که کاملاً قابل مشاهده بود ، در صورتی که نمایشگر های LED کاملاً یکپارچه هستند و هیچ خطی بین قطعات تشکیل دهنده آن وجود ندارد . میزان تاثیری که محتواها و پیامهای تبلیغاتی روی ذهن بیننده میذارن، علاوه بر کیفیت تصویر، روشنایی و نبود خطوط بین تصاویر به موارد دیگهای مثل مکان قرارگیری نمایشگر، کانفیگ و کالیبراسیون صفحه نمایش و…

برای سیستمهای چند منظوره است.

تابلو روان یکی از تجهیزات کاربردی مناسب برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. تحمل قطعات دوار، عملکرد مناسب سیستم های خنک کننده موتور دیزل و کارکرد روان و حفظ شرایط پایدار جهت روشن ماندن طولانی مدت این موتورها که از دلایل استفاده از آنها در موارد مذکور است نیازمند دقت و توجه به استفاده از قطعات با کیفیت است. بعد با تماس با کارشناسان فروش ای اس آی لایت می توانید مشخصات تابلویی دریافت نمایید که در بازار مناسب ترین تابلو باشد و شامل گارانتی و با کیفیت بالا که مصرف پایینی از انرژی را دارد.

پدیده سازان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تلویزیون شهری و تابلو روان آماده تامین و فروش قطعات تابلو روان و تجهیزات مورد نیاز شما همکاران ارجمند جهت تولید تابلو روان و نمایشگرهای ال ای دی شما میباشد.بهترین قطعات با قیمت مناسب را از پدیده سازان تهیه فرمائید. رنگ مهمترین مشخصه در تابلو روان است و برای انتخاب رنگ مناسب باید کمی در زمینه روانشناسی رنگ در تبلیغات آگاهی داشته باشید زیرا پس از نصب تابلو به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه رنگ در میزان اثر بخشی بصری رهگذران بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

از آنجایی که این تابلو ها در مجاورت باران قرار ندارند نیازی به ضد آب بودن نیست. ویدئو وال میتواند از ترکیب 2، 4 ،9 یا حتی 100 مانیتور تشکیل شود. در این صنعت نام دو محصول ، ویدئو وال و تلویزیون شهری LED پر آوازه است . از جمله مهمترین مکان ها برای اجرای تلویزیون شهری در فضای خارجی می توان به معابر پر رفت و آمد مانند میادین، نما ساختمان ها ، ورزشگاه ها می توان نام برد همچنین به علت مقاوم بودن این نوع ماژول ها در برابر آب بهترین گزینه برای نصب در فضای استخر ها نیز می باشند. مجموعه پارسی الکترونیک (پارسی ال ای دی) با هدف ساخت و فروش انواع تلویزیون شهری، تابلو روان فول کالر و تک رنگ، تابلو چلنیوم، قطعات ساخت و مونتاژ تلویزیون شهری و تابلو روان و جلب رضایت شما مشتریان گرامی تاسیس شده است و شما می توانید برای خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان با بهترین قیمت و کیفیت اقدام نمایید.

قطعات تابلو روان

برای مثال دستگاه میتواند محتوای مورد نظر را مستقیم از یک فلش مموری USB بخواند یا اینکه صدا و تصویر از دستگاههای مختلف از طریق کابل صدا و کابل VGA یا HDMI به کنترلر منتقل شده و سپس بعد از تنظیم به وسیلهی کابل HDMI به نمایشگرها منتقل میشود. نقص دوم این سیستم افت کیفیت تصویر بین هر LCD است ، به شکلی که به مرور زمان رنگ هر نمایشگر با دیگری متفاوت خواهد شد و این از مشکلات غیر قابل حل این دستگاه است که به دلیل یکپارچه بودن و عدم افت کیفیت این مشکل ابدا در نمایشگر های LED پیش نمی آید .

یکی از این روشها استفاده از پروژکتور به جای ویدیووال یا چندین مانیتور معمولی و مجزا به جای ویدیووال است. یک طراح مبتدی ممکن است به استفاده از روش دیگری برای پخش تصاویر بزرگتر یا پخش چند تصویر به صورت همزمان، علاقه داشته باشد. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد. با مقایسه ویدئو وال و تلویزیون شهری با تابلوهای روان، متوجه میشویم که در اصل یک ریشه مشترک دارند و هر دو عضو یک خانواده هستند. هر کدام از کابینتها یا صفحه نمایشهای ویدئو وال VHR-R که به یکدیگر متصل میشود تنها ۰.۴۴ میلیمتر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بینندهای است.

پس از طراحی انیمشن نمایشی متحرک توسط نرم افزار تابلو روان، فایل ایجاد شده را بر روی یک فلش کپی می کنند و با اتصال فلش به درگاه usb موجود بر روی برد کنترل فایل موجود در حافظه ذخیره شده و به اجرا در می آید و یک قطعه به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژولهای ال ای دی را دارد که پس از کپی نمودن فایل در حافظه برد کنترل، می توان فلش را از usb جدا ویدئو وال نمود.

تلویزیون شهری

دیزل ژنراتورهای سیار و قابل حمل بیشتر در عملیات غیر ساکن و پروژه های بین شهری کاربرد دارند. علاوه بر اینکه ظرفیت حافظه ویدئو وال بیشتر و بالاتر از تابلوهای روان است،و همچنین در نوع آنلاین تصاویر به صورت لحظه ای و بدون وقفه از ورودی دریافت و در خروجی نمایش داده می شوند، تلویزیون شهری امکان اتصال حافظه جانبی را هم در خود دارد. ویدئو وال امکان استفاده 24 ساعته دارد (بدون نیاز به خاموشی). در صورت قطعی برقی به راحتی و به کمک کلید خلاص کن و چرخاندن بازو ها می توانید برای خلاص کردن جک کمک بگیرید برخلاف کرکره برقی که از این قابلیت پشتیبانی نمی کند و نیاز است تا با صرف هزینه ای بالا موتور UPC را تهیه و نصب کنید . مقیاس پذیری این نمایشگرها بالا می باشند و می توان در اندازه های بزرگ برای طیف های کاری مختلف بزرگ، کوچک و…

این تابلو از یکسری دیودهای نورانی تشکیل شده که در یک صفحه قرار داده شدهاند و به وسیله برنامههای کامپیوتری تصاویر و نوشتهها را روی آن نمایش داده میشود. جزو تابلوهای ارزان قیمت می باشند که مسلما دارای کیفیت پایین تر و طول عمر کمتر بوده و مهمترین حسن آن ها در نصب سریع و هزینه کم می باشد. عمر مفید نمایشگر های ویدئو وال خیلی کمتر از نمایشگر های LED است . تمام وسایل الکترونیکی نیاز به تعمییر و نگهداری دارند لذا در هنگام خرید ویدیو وال به خدمات پس از فروش و گارانتی آن توجه و از برند های معتبر استفاده کنید، مانند: هایک ویژن ، چیانگلی ، کایلیانگ ، جی کا جی دی و میعاد و همچنین در مورد منبع تغذیه از برند معتبر مانند: 701 های تک و سی ال سی زد استفاده کنید. ویژگیهای بسیاری در مورد کابینت تابلو روان مد نظر است که مهمترین آن ضد آب بودن و همچنین داشتن درِ کابینت مناسب، داشتن قفل درِ مرغوب، داشتن گلند مرغوب، و استفاده از ورق ضخیم و رنگ پودری استاتیک میباشد.

یکی از نکات مثبت جک برقی سرعت بالا در زمان باز و بسته شدن درب پارکینگ است و افرادی که این نکته برایشان اهمیت دارد می توانند با استفاده کمتر از شفت و جوشکاری سرعت جک را بالاتر ببرند. ارتباط از راه دور بر بستر شبکههای وایرلس با امنیت بسیار بالا. با توجه به دات پیچ و محل نصب (فضای داخلی و یا فضای خارجی) تقسیم بندی می شوند، که برای فضای داخلی که نیاز به شدت روشنایی بالا ندارد و در مقابل رزولیشن و رفرش ریت بالا نیاز دارد از دات پیچ پایین مانند پی 2 ، پی 2.5 ، پی 3, پی 4 و پی 5 و فضای خارجی پی 8 ، پی 6.6 و پی 5 استفاده می کنند.

با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آنهاست. این نمایشگر از کیفیت بسیار بالایی برخوردا هستند و قابلیت نمایش تصاویر را در کمتر از یک متر با وضوح بالا را دارند. خدمات ویدئو وال به سرعت در حال رشد است: Fortune Business Insights انتظار دارد تا سال 2026 بازار خرید تلویزیون شهری LED به 36 میلیارد دلار برسد که بیش از دو برابر سهم بازار در سال 2018 است. همچنین ویدئو وال امکان چیدمان منظم و غیر منظم، صاف یا منحنی را بسته به فضای مورد استفاده به کاربر میدهد. این نمایشگرها دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند و قابلیت نصب روی دیوار یا سقف را دارند. به زبان ساده مهمترین وظیفه کنترلر، تبدیل نمایشگرهای تکی به بخشی از یک نمایشگر کلی است تا بتوان تصویر را به صورت یکپارچه بر روی ویدئو وال به نمایش گذاشت. یکی از اصلیترین تفاوتهای ویدئو وال با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آنهاست. تلویزیون شهری باید دارای کمترین «حاشیه» باشد – شکافهای بین پنلها – تااز حواسپرتی ناشی از ایجاد اختلال در محتوای نمایش داده شده جلوگیری شود.

از جمله نمایشگرهای بزرگی که توان نمایش تصاویر را دارند، میتوان از ویدئو وال و تابلو روان نام برد. بر روی دستگاه کنترلر ویدئو وال پورتهای مختلف ورودی و خروجی صدا و تصویر قرار گرفته است. ویدئووال ها به دلیل قرار گرفتن در محیطهای عمومی هر لحظه امکان تابش نور خورشید یا چراغهای سالن بر روی تصاویر آن وجود دارد. مشخصه دیگری که در مورد ماژول ال ای دی حائزاهمیت است دات پیچ یا Pixel Pitch ماژولLED می باشد.دات پیچ فاصله مرکز تا مرکز پیکسل های ماژول است و معمولا بر حسب میلی متر بیان می شود.به عنوان مثال P10 نشان دهنده ی ماژولی است که فاصله بین مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور آن mm10 است.هر قدر دات پیچ ماژول کوچکتر باشد تعداد ال ای دی بیشتری در بلوک ماژول با ابعاد مشخص به کار رفته و کیفیت تصویرنمایش داده شده بالاتر میرود.