تفاوت دستگاه تصفیه آب خانگی ۵ و ۷ مرحلهای

در صورت نیاز میتوان فیلترهای دیگر مانند فیلتر ماورای بنفش UV و فیلتر قلیایی به دستگاه اضافه کرد. آیا آلایندگی های محلول در آب به صورت سطحی بوده و آب مورد نظر فقط رنگ و طعم نامطبوعی را دارد؟ این دستگاه که تحت لیسانس آمریکا قرار دارد که به عنوان اولین دستگاه هایی می باشد که وارد ایران شده است. دستگاه هایی که بیشتر از این تعداد فیلتر دارند تنها عاملی برای فریب شما است چراکه اکثر این فیلترها بیخاصیت هستند و یا با قصد بزرگنمایی و گران فروختن دستگاه استفاده میشوند. اما در برخی مناطق میزان آلاینده های آب بسیار بالاست که برای این منظور دستگاههایی با تعداد مراحل بالاتر نیاز است تا تمام انواع آلایندههای آب را به طور کامل از آن حذف نماید. تقریبا می تواند که 98 درصد از آلاینده های موجود در آب را از بین ببرد. خب همراهان عزیز، تقریبا با اکثر مدلهای دستگاه تصفیه آب آکوآ آشنا شوید.

از آنجایی که پیش فرض ما برای نگارش این مقاله استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی جهت مصرف شرب بوده بنابراین نکاتی را که در این مقاله اشاره نموده ایم مخصوص مصرف شرب می باشد که مصارف دیگر را نیز شامل می شود ولی همان طور که قبلا اشاره نمودیم مصارف غیر شرب نیاز به این میزان تصفیه ندارند. استفاده از دستگاه تصفیه ی آب خانگی ساده مشکلانی چون بیماری های گوارشی و اسهال را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد ، که در این موارد بایستی حتما از دستگاه های تصفیه ی آب صنعتی استفاده کرد ، چراکه بحث سلامتی افراد در میان است . اگر این آب ها به صورت طولانی مدت مصرف شوند باعث بروز بیماری می شوند.اما راه حلی نیز برای جلوگیری از ورود این عارضه ها به آب های مصرفی وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های تصفیه آب می باشد. برخی مواقع به دلیل، عملکرد ضعیف پمپ، زنگ زدگی یا روغن کاری نکردن پمپ و غیره، میزان مصرف برق افزایش می یابد و ترانس توان لازم را برای تأمین این میزان برق را نداشته و در نتیجه دمای آن افزایش می یابد و در صورت ادامه این شرایط می سوزد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از آنجائیکه شیوه های مختلفی در تصفیه آب خانگی وجود دارد کامل ترین شیوه تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO بوده و معمولا شش مرحله ای می باشند. دستگاه تصفیه آب زیرسینکی با روش اسمز معکوس دارای کامل ترین مراحل تصفیه آب نسبت به سایر مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی دارد. دیجی آب کالا نمایندگی تصفیه آب آکوا ارائه دهنده انواع دستگاه تصفیه خرید دستگاه تصفیه آب آب می باشد. حتما در هنگام خرید، از فروشنده بپرسید که چه مواردی شامل گارانتی میشود و برای گارانتی چه مدرکی را ارائه میدهند . دستگاه تصفیه آب های موجود در بازار معمولا ساخت ایران، چین و تایوان می باشد که مناسب ترین آن ها دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان است معمولا دستگاه های ساخت کشور تایوان تحت لیسانس آمریکا می باشند و از کیفیت بالاتر و قیمت مناسبی نسبت به دستگاه های مشابه بر خوردارند.

گواهینامه NSF به دستگاهی ارائه می گردد که مراحل مختلف تست و آزمایش را با موفقیت و نیز مطابق با استاندارد های بهداشت جهانی طی کرده باشد. همچنین برندهای معتبر دارای چندین گواهی معتبر از سازمان های گوناگون میباشند که از جمله آن ها میتوان به گواهینامه NSF مربوط به بنیاد ملی بهداشت، گواهینامه FDA مربوط به سازمان غذا و دارو آمریکا، گواهینامه WQA مربوط به سازمان جهانی کیفیت آب، گواهینامه ROHS که متضمن عدم استفاده از مواد سمی در تولیدات دستگاه است، استاندارد CE اروپا و استاندارد های بهترین دستگاه تصفیه آب اشاره کرد. راه دیگر برای تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل (اورجینال) از تقلبی این است که از اصالت فروشنده و فروشگاهی که می خواهیم دستگاه تصفیه آب را از آن خریداری نماییم اطمینان حاصل کنیم یا بهتر بگوییم اطمینان از اینکه دستگاهی که قصد خرید آن را داریم از نظر کیفیت و بهداشتی دارای استاندارد های بالایی هست یا خیر؟

خرید فیلتر تصفیه آب

در نگاه اول انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به برندها و مارک های متفاوت و زیادی که در بازار موجود می باشد کار آسانی به نظر نمی آید اما با دانستن نکات و ویژگی های مهم و کلیدی در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید از بین این همه مدل های گوناگون، دستگاه مورد نظر و مناسب را انتخاب نمائید که علاوه بر مناسب بودن برای مصرف شما از کیفیت و استاندارد های بالایی نیز برخوردار باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب برای این مورد به میزان آلاینده های آب منزل خود نیز دقت داشته باشید؛ گاهی اوقات سطح کیفیت آب متوسط و خوب است درنتیجه دستگاهی با تعداد فیلتر پایین مناسب است. فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی ۱۳ لایه آن در حذف انواع املاح و آلاینده های آب بسیار قدرتمند است و فیلتر های کربنی از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی دارد. اما خرید مداوم آب آشامیدنی کار درستی است؟ حتی در شهرهایی که کمتر آلوده هستند، این آب به خالصی و پاکی که انتظار دارید، نخواهد بود. اگر پرسش دیگه ای تو این زمینه داشتید میتونید تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنند که حتی اگه اپراتور پاسخ شما رو ندونه حتما یه شماره تماس ازتون دریافت میشه و در اسرع وقت متخصص اون امر با شما تماس میگیره و در اون زمینه شما رو راهنمایی میکنه . گفتنی است که گواهینامه FDA یک گواهینامه بین المللی است که آمریکا به تولید کنندگان محصولات غذایی، دارویی و پزشکی سراسر جهان می دهد که دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا این گواهی نامه را برای دستگاه خود دریافت می کنند در صورتی که علاقمند به مطالعه بیشتر در مورد گواهی نامه FDA هستید اینجا کلیک نمائید.

قیمت دستگاه تصفیه آب

مانند: جهت مصرف شرب، پخت و پز … در صورتیکه مقداری از حجم آب داخل مخزن توسط مصرف کننده کاسته شود این سوئیچ اجازه روشن شدن پمپ را می دهد. از این رو بسیاری از ساکنان شهر های بزرگ و صنعتی برای فرار از بیماری ها و سرطان ها که ناشی از استفاده آب آلوده است به دنبال خرید دستگاه های تصفیه آب هستند . در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی باید شیوه ای که دستگاه اقدام به تصفیه آب می نماید را مورد توجه قرار دهیم. روش تقطیر (MED) : این روش بیشتر برای مصارف صنعتی و همچنین در حجم های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل تغییر حالت آب، استفاده از انرژی بسیار بالایی به این منظور نیاز است. تصفیه آب صنعتی از گذشته تا امروز با استفاده از روش های مختلفی قابل انجام است.

بهترین دستگاه تصفیه آب

همچنین در هنگام خرید به قطعات دستگاه نیز توجه فرمایید. همچنین باعث کاهش TDS آب و تبدیل آب لب شور به آب شیرین می شود. نکته دیگری که در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی یا همان آب شیرین کن های خانگی باید مورد توجه قرار داد فضایی است که برای قرار گرفتن دستگاه انتخاب نموده ایم. پمپ دستگاه آب شیرین کن به دلیل اینکه از اجزای اصلی دستگاه بوده و در صورت خرابی عملا دستگاه فاقد کارایی می باشد در نتیجه با دوام بودن آن ضروری است از دیگر نکاتی که باید به آن اشاره نمود بدون لرزش و بی صدا بودن پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. دقت داشته باشید که در صورت وجود هر یک از موارد بالا در آب، رنگ و طعم آب تغییر خواهد کرد و در صورتی که وجود نداشته باشند شما یک نوشیدنی بی رنگ و بدون طعم راه خواهید داشت.

بررسی فیلتر تصفیه آب

دلیل خرید دستگاه تصفیه آب برای شما چیست؟ یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید هر نوع محصول قطعاً خدمات پس از فروش شرکت ها می باشد، اگر شما پس از تحویل گرفتن دستگاه متوجه مشکلی شوید آیا شرکت مسئولیت قبول میکند و مشکل را برطرف می نماید؟ هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب هم بسته به کارکرد فیلتر و عمر آن همچنین مواد بهکاررفته در ساخت آن و تکنولوژی ساخت و دقتش در فیلترکردن ذرات متفاوت است و قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و همچنین اجرت تعویض فیلتر تصفیه آب هم باتوجه به همین فاکتورها اعلام می شود. تصفیه آب RO باعث تخلیه جامدات حل شده در آب، ذرات فلزی مانند آرسنیک، فلوراید و سرب می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آلودگی های آب و اینکه ممکن است آب ها چه آلودگی هایی را دارا باشند مقالات مربوط به آب پاک و سالم و نیز دیگر مقالات مرتبط مانند نیترات و نیتریت و مضرات کلر را مطالعه نموده که به شیوه های احتمالی آلوده شدن آب و مضرات ناشی از این آلودگی ها اشاره شده است و کمک شایانی به شما در تصمیم گیری برای انتخاب درست دستگاه تصفیه آب خانگی می کند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

یک سنگ کوچک ممکن است بدون ایجاد علائم عبور کند. از مزایای چهارراهی، میتوان به قیمت مناسب و مکانیکی بودن آن اشاره کرد؛ چرا که بدون برق میتواند کار خود را انجام دهد و برای مکانهایی که فشار آب بالایی دارند مناسب است. دستگاه های تصفیه آب که به شیوه های دیگر اقدام به تصفیه آب می نمایند توانایی حذف تمامی آلودگی های احتمالی موجود در آب را ندارند بنابراین مناسب ترین و در عین حال کامل ترین شیوه تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO می باشد. سیستم تصفیه آب فرا بنفش مخصوص آب هایی است که آلودگی میکروبی زیادی داشته باشد.