بهترین لپ تاپ‌ های رندرینگ 2022 در بازه‌های قیمتی مختلف آداک شاپ

افرادی که تایپیست هستند یا برنامه نویسی می کنند بیشتر به سراغ کیبوردهای مکانیکی می روند زیرا باید زمان زیادی را به تایپ کردن و برنامه نویسی بپردازند و استفاده از کیبورد های مکانیکی می شود تا آنها دیرتر خسته شود. استفاده از مطالب سايت فروشگاه اینترنتی هدف تنها با ذکر منبع بلامانع است. استفاده از مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی رایتاپ تنها برای اهداف غیر تجاری و با ذکر منبع بی‌مانع است.

لپ تاپ استوک HP Pavilion 15 پردازنده i7 نسل ۱۰ گرافیک ۴

بسته به استفاده‌تان شما می‌توانید حداقل یک اس اس دی 120 گیگابایتی SATA برای نصب سیستم عامل، درایورها و برنامه‌ها خریداری کنید اما 250 گیگابایت مقرون به صرفه تر و بهتر است. فراموش نکنید مادربردهای PC معمولاً فقط از یک نسل حافظه رم (نظیر DDR4) پشتیبانی می‌کنند و شما نمی‌توانید به دلخواه از میان DDR4 یا DDR5 انتخاب کنید و باید حتماً با مادربرد کامپیوتر و پردازنده انطباق داشته باشد. کارشناسان شهر سخت افزار در این راهنمای خرید کامپیوتر پیشنهاداتی دراختیارتان قرار خواهند داد که کمترین اتلاف بودجه را برای بستن کامپیوتر شخصی مدنظرتان داشته باشید. لپ‌تاپ‌ها پورت‌های مختلفی دارند؛ اما، یک پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون، و حداقل یک پورت USB3.0 یا تاندربولت برای اتصال به هارد و سایر لوازم جانبی و انتقال سریع داده نیاز است. با توجه به اینکه مزایا و معایب هر مارک لپ‌تاپ را در این مطلب برای شما مشخص کردیم و همچنین لینک مشاهده محصولات هر برند را برای شما مشخص کردیم، کار شما را برای انتخاب نهایی و خرید بسیار راحت کردیم. لپ‌تاپ‌ها با بهترین گرافیک‌ها روی صفحه‌نمایش عالی که جدیدترین فناوری موجود در سیستم را دارد، ارائه می‌شوند.

بهترین لپ تاپ‌ های رندرینگ 2022 در بازه‌های قیمتی مختلف آداک شاپ

ضمنا باتری این لپ تاپ بصورت میانگین قابلیت کار 12 ساعته‌ی آن را فراهم می‌کند که، در لیست 7 لپ تاپ مناسب عکاسی ، از بسیاری از مدل‌ها در این زمینه توانمندتر است. اگر برای خرید لپ تاپ به بازار مراجعه کرده باشید، مطمئنا با اسم لپ‌ تاپ استوک آشنا شده اید و ذهن شما را درگیر کرده است. لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شود که خط تولید آن ها متوقف شده در حالی که هیچ کس از آن ها استفاده نکرده است.

این سری Lenovo نیز یکی از گزینه‌های کاربردی در لیست 7 لپ تاپ مناسب عکاسی است. Lenovo ThinkPad X1 Yoga دارای طراحی انعطاف‌پذیر، صفحه نمایشی شفاف و روشن و همچنین کارکردی سریع است. این لپ تاپ ضمنا در لیست 7 لپ تاپ مناسب عکاسی از نظر قیمت نیز جایگاه تقریبا متعادلی دارد. تست پردازنده، گرافیک، رم و هارد در هنگام خرید لپ تاپ استوک بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین برای آگاهی از کارایی لپ تاپ استوک و تعیین قیمت آن، باید از وضعیت هارد، گرافیک و رم آن مطلع باشید. از آنجایی که کیبورد و تاچ پد لپ تاپ پرکاربردترین قسمت‌های لپ تاپ هستند، احتمالا خرابی این قسمت‌ها نیز بالا است؛ بنابراین هنگام خرید لپ تاپ استوک از سلامت تاچ پد و صفحه کیبورد آن مطمئن شوید.

ما مقدار حافظه زیر را برای لپتاپ مخصوص بازی توصیه میکنیم، اما فراموش نکنید که در صورت نیاز میتوانید حافظه را در بیشتر لپتاپها بعداً ارتقا دهید. در بازی سنگین و چالشبرانگیز Cyberpunk 2077 و بهترین تنظیمات گرافیکی، روشن بودن ریتریسینگ و DLSS فعال روی Quality، ما متوسط نرخ ۷۸ فریم بر ثانیه را دریافت میکنیم که عددی عالی برای تجربه کامل و روان این بازی است. بعلاوه در خرید لپ تاپ مناسب بازی توجه کنید که صفحه کلید لپتاپ گیمینگ باید دارای نور پس زمینه باشد. پس انتخاب کنید که میخواهید یک CPU گرانقیمت بخرید یا قصد دارید به سراغ محصولی ارزان از نسلهای پیشین بروید.

اگر می‌خواهید به پیشرفته‌ترین نسخه ارتقا پیدا کنید، یک پردازنده مرکزی Core i H، یک پردازنده گرافیکی RTX 3080 و ۳۲ گیگابایت RAM، یک ترابایت SSD و یک نمایشگر 4K OLED دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید Minecraft را در 4K با ری تریسینگ اجرا کنید، این تجهیزات برای شما مناسب است. بهتر است از وارد شدن ضربه و فشار هر چند کم و اندک به بدنه لپ تاپ لنوو خود جلوگیری کنید. عامل اول مربوط به زیبایی ظاهری و طراحی شیک بدنه لپ تاپ است و مورد دوم که از اولی هم مهمتر است وجود قابلیت های ایمن سازی و امنیتی بر روی دستگاه می باشد. با توجه به استفاده اغلب انسان ها از این مدل رایانه های شخصی جهت تماشای فیلم، عکس و پخش موسیقی توجه به کیفیت خروجی تصویر و صدا از لپ تاپ بسیار مهم است. مثلا می‌توانید سه روز هفته را انتخاب کرده و ساعت را به روی ۴ صبح قرار دهید تا بدون مزاحمت گوشی یک بار ریسیت شود و صبح با حالتی بهینه‌تر در اختیار شما قرار بگیرد.

این روزها پردازنده‌های جدید AMD Ryzen با توجه به عملکرد خوب طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و شاهد عرضه مدل‌های بیشتری با این تراشه‌های هستیم. لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3 به نسبت سری Legion قیمت بسیار بهتری داشته و با هزینه کمتر می‌توانید به یک سیستم گیمینگ مناسب دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال امکانات جانبی گیمینگ و کیفیت ساخت پرمیوم برای لپ تاپ مخصوص بازی خود نیستید و صرفا سیستم پردازشی و کارت گرافیک برای شما اهمیت دارد، این لپ تاپ انتخاب مناسبی برای شما است. فروشگاه اینترنتی رایتاپ، با حذف واسطه ها اقدام به عرضه لپتاپ با قیمتهایی کم نظیر نموده است. رایتاپ سایت مرجع تخصصی معرفی و فروش لپ تاپ استوک در اینترنت است و همچنین بیش از 4 سال سابقه فعالیت در ایران شناخته میشود. خدمات متمایز ، کیفیت بالای محصولات همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی از الویت های این مجموعه است.

۲۵ مدل سویشرت پسرانه شیک و زیبا با خرید اینترنتی

لپ تاپ های هیبریدی با قابلیت چرخش صفحه نمایش لمسی و یا پشتیبانی از قلم نیز برای این نوع از کاربری بسیار مفید هستند. سری ویوو بوک و زنبوک ایسوس با ارائه انواع لپ تاپ های تا شونده و هیبریدی، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. این مدل ها برای خالقان آثار هنری و تولید کنندگان محتوا طراحی شده اند. سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و حتی طراحی منحصر به فرد (برای مثال DIAL در برخی از مدلها)، همه چیز را برای کاربری بهتر این خریداران آماده می کند. البته این سری از لپ تاپ های ایسوس از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما عملکرد بی نقص و طراحی زیبا، ارزش خرید لپ تاپ ایسوس را در این سری بالا برده است. این کارت گرافیک در حقیقت، دستگاه پیش رو را به بهترین لپ تاپ گرافیکی و مهندسی نیز تبدیل می‌کند.

  • معمولاً حداقل ۱۶ گیگابایت رم با پردازنده Core i7 یا چیزی مشابه یا بالاتر در آن‌ها تعبیه شده است.
  • درست به اندازه میزان توجه خود به سی پی یو و گرافیک لپ تاپ مورد نظرتان باید به حافظه و رم آن نیز توجه کافی را داشته باشید.
  • وزن ۱.۵ کیلوگرمی و طراحی ظریف و باریک این لپ‌تاپ هم در کنار زیبایی، آن را به گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل تبدیل دفعات بازدید: خیلی بیشتر کرده است.