بهترین دزدگیر منزل ایرانی؛ دزدگیر اماکن باکیفیت

با تنها یک عدد از این دوربین لامپی میتوان یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. این استاندارد مشخص میکند هر پوشش تا چه اندازه ای میتواند در مقابل نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهد. نصب دوربین های مداربسته در محیط کار به کارمندان شما نشان می دهد که شما به امنیت آنها اهمیت می دهید. مهمترین مورد در نصب دوربین مداربسته، جانمایی صحیح و اصولی آنها در ساختمان است. به همین دلیل تشخیص آنها از لامپهای معمولی سخت است و یک گزینه محبوب برای مدیران و بخش حراست محسوب میشود.

اگر پروژه ی نصب دوربین مداربسته شما بزرگ یا حرفه ای است میتوانید تمام دستگاههای مورد نیازتان را بصورت جدا تهیه کنید. بله ارتباط نماگستر به عنوان نمایندگی دوربین مداربسته مفتخر است خدمات نصب و راه اندازی و تعمیر دوربین مداربسته را در تمامی استان ها و شهرستانها انجام دهد . با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید . این گروه از دوربین ها برای انتقال اطلاعات و تصاویر از کابل های کواکسیال استفاده می نمایند که قابلیت انتقال این اطلاعات تا 500 متر را دارا می باشند. تنها در برخی از تنظیمات و جزئیات نصب این دوربین ها متفاوت است که در دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته به طور کامل تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه و مراحل و نکات نصب هر یک به طور کامل آموزش داده می شود. مکان هایی که نباید دوربین مداربسته نصب کرد!

نصب دزدگیر اماکن در این پست قصد داریم به معرفی برندهای معتبر و معروف در زمینه انواع دوربینهای مدار بسته بپردازیم: گرچه استفاده از اصلاح برترین در مقایسه برندهای متفاوت کاری مشکل یا شاید استباه است اما . یا یک مغازه در زمینه نصب دوربین راه اندازی کرده و به صورت شخصی به فعالیت در این حوزه بپردازید. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. دسته اول دوربی هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی nvr لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز به nvr ذخیره نمایند.

دوربین مدار بسته دیجیتال بصورت Plug & Play بر روی DVR دیجیتال ثبت و ذخیره می شود و از این حیث کار کردن با سیستم های HD بسیار ساده است . در واقع مهم ترین و پرچالش ترین مرحله برای نصب سیستم های دوربین مداربسته کابل کشی است. این موضوع موجب شده تا افراد بیشتر از قبل به فکر حفاظت از ساختمان و منازل و نصب سیستم های امنیتی و حفاظتی مناسب بیفتند. تنها انتخاب یک سیستم مدار بسته نمی تواند خیال شما را از پوشش نیاز های حفاظتی راحت کند بلکه نصب دوربین مدار بسته در ساختمان های مسکونی یا دولتی باید توسط نصابهای متخصص دوربین مداربسته انجام شود اما اگر به این تکنسین ها دسترسی نداشته باشیم پیشنهاد میکنیم اصلا اینکار را انجام ندهید یکی را انتخاب کنید که در زمینه تعمیر دوربین مداربسته دارای تخصص باشد و شاید نصب دوربین مدار بسته کاری راحت باشد ولی نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.

شرکت نصب دزدگیر اماکن

در زندگی شهری امروز، استفاده از سیستمهای امنیتی در تمام زمینهها ضروری بهنظر میرسد؛ یکی از اصلیترین و کارآمدترین سیستمهایی که به شما امکان برقراری نظم و امنیت در محل زندگی، دفتر کار یا حتی اطراف محل اقامتتان را میدهد دوربین مدار بسته است. این دوربین مداربسته نیاز به منبع جریان خاصی ندارند و به طور مستقیم از برق شهری بهره میبرند. در صورتی که به دنبال پوششی باشید که بتواند از دوربین در داخل آب محافظت کند باید از پوشش های با IP بالاتر از ۸۹ استفاده کنید که البته دارای مشخصات و خصوصیات خاصی هستند. سیستم های فضای داخلی می خواهید یا باید فضای خارجی را هم پوشش داد؟ سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب میکنید) و منبع تغذیه و …

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. که برای مدیریت، کنترل و افزایش امنیت ساخته میشود و عملکرد بسیار خوبی نیز دارند. این مینی دوربین کوچک فیش آی ۳۶۰درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربینهای موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینهای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی میباشد. درب ورودی : درب ورودی و سالن اصلی مجتمع برای نظارت بر ورود و خروج کارکنان و مراجعه کنندگان می تواند از محل های دیگر نصب دوربینها باشد. بیشتر خریداران فکر میکنند که با خرید این نوع دوربین مدار بسته دیگر بطور کامل از کابل کشی راحت میشوند و میتوانند دوربین را در هر مکانی که دوست دارند نصب نمایند، اما این فکر اشتباه است زیرا حتی این نوع دوربین های مدار بسته نیز به کابلی برای تغذیه برقشان نیاز دارند،ممکن است بگویید از دوربین هایی با باطری استفاده میکنیم اما استفاده از باطری ریسک شما را بسیار افزایش میدهند.

نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است. کنترل تردد سرویس کار ها ع نظافت کار ها , نصب دزدگیر اماکن مامورین قرائت کنتور و پیک ها از دیگر اهداف نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی است . داکت معمولا بر روی دیوار یا سقف نصب می شود. این بلوک نحوه قرار دادن قطعات روی برد را نشان می دهد. برای درک و دانش بهتر ، می توانید یک بلوک دیاگرام تهیه کنید و مسیریابی قطعات برد را فرا بگیرید.

نصاب دزدگیر اماکن برای منزل

جهت نصب برد دزدگیر اماکن باید بدانید دو نوع برد در بازار است یکی نسخه قدیمی که تجهیزات الکترونیکی مثل مقاومت وخازن و… یا میزان کار کابلکشی و نوع دوربین مداربسته انتخابی توسط مشتری و کیفیت کار نیروی خدماتی در برآورد هزینه نصب دوربین مدار بسته موثر هستند. از آنجا که نفت و گاز از منابع ملی هر کشوری است بسیاری ارگانها برای حفظ منافع کشور بیشترین هزینه را برای حفظ امنیت چنین منابعی میکنند. با وجود سکوهای نفت و گاز مسلماً افراد زیادی نیز در آن زندگی می کنند. در ارتباط با سیستمهای نظارت تصویری، دستگاه DVR و NVR با استفاده از پورتهای اختصاص یافته به کاربر اجازه میدهد از راه دور و با استفاده از اینترنت تصاویر زنده و ضبط شده را روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود مشاهده کند. با این دوربینها اولین تصاویر مربوط به فعالیتهای مشکوک ثبت میشود.

به همین دلیل از این دوربینها به عنوان دوربین جاسوسی هم استفاده میشود و سارقین یا افراد تحت نظر قادر به تشخیص آنها نیستند. از طرف دیگر، از آن جایی که دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری از همه فضا به طور کامل است و میتواند یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهد، به عنوان دوربین لامپی ۳۶۰ درجه هم شناخته میشود. در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو را ثبت کند. اما هر هدفی که جنبه دیگری داشته باشد، به لحاظ قانونی و اخلاقی مجاز نیست. مهدی احمدی، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمانها جرم نیست و مورد تأکید قانونگذار نیز هست.

این قابلیت به دوربینها امکان میدهد با دستگاههای دیگر موجود در شبکه همکاری داشته و کارایی سیستم را بالا ببرند. همانطور که در شکل بالا می بینید، برای نصب دوربین مدار بسته وایرلس ، نیازی به کابل کشی وجود ندارد. اگر دوربین مدار بسته را به دلایل امنیتی نصب می کنید، ممکن است برای کارکنان شما منصفانه نباشد که از آن برای نظارت یا تنبیه آنها بدون هشدار استفاده شود. پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستمهای امنیتی نظارت تصویر میتواند جذاب باشد.

نصاب دوربین مداربسته منزل

سیستم مورد نظر شما باید چند دوربین داشته باشد؟ سیستم دوربین مداربسته منزل شامل: دوربین مداربسته و دستگاه مدیریت تصویر میباشد که با بالا بردن حس نظارت میتواند عملکرد مثبتی را برای ساکنین واحد مسکونی مورد نظر ایجاد کند. کاربری نظارتی:از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا ۶ مگاپیکسلی ارائه دهند.

تعداد یک تا سه دوربین مداربسته وایرلس indoor میتواند یک اتاق را کاملا پوشش داده و تصویر را مستقیما به کامپیوتر یا تلفن همراه تان ارسال کند. فقط در نظر داشته باشید، تعداد دوربین مداربستهای که میتوانید روی دستگاه ضبط کننده DVR یا NVR نصب کنید، 4 / 8 /16/ 32/ 64 میباشد. مقدار فضای مورد نیاز جهت ذخیره فیلم باید بر اساس تعداد دوربین ها مشخص شود. جهت سفارش و نصب انواع دوربین های مداربسته می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مدار بسته INFINITY به عنوان مرجع آموزش دوربین مدار بسته در ایران ، با ارائه انواع خدمت در حوزه دوربین مداربسته برای شما بهترین خدمات نصب دوربین مدار بسته را با کمترین هزینه نصب دوربین مداربسته به ارمغان خواهد آورد. رقبای شما همواره حاضرند هزینه ها ی بالایی را برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت یا فروشگاه شما بپردازند. به همین دلیل این دوربین ها از سادگی زیادی برخوردارند و بسیار کم هزینه هستند. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های شبکه یا دیجیتال از عیب های بزرگی برخوردارند که یکی از بزرگترین آنها محدود بودن کیفیت تصویر این دوربین هاست.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران

اگر قصد نصب دوربین مداربسته در دانشگاه را دارید، کارشناسان فروش پارت ویژن برای راهنمایی بهتر، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. دوربین مدار بسته را به منبع برق متصل کنید. حتی یک دوربین مدار بسته بیسیم نیز احتیاج به منبع تغذیه دارد. ما در این راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته قصد داریم تا سر حد امکان به توضیح بخش نصب این دوربینها بپردازیم تا حتی افراد عادی و غیر متخصص نیز با فرایند نصب آشنا شوند. بخاطر داشته باشید که هزینه و خرید سیستم مدار بسته مناسب ، سرمایه گذاری در جهت حفظ دارایی های مالی و حتی جانی شما می باشد ولی به این نکته توجه کنید که برای نصب دوربین مدار بسته باید از نصاب متخصص در این زمینه استفاده کنید تا کمترین هزینه نصب دوربین مداربسته را پرداخت نمایید. نصاب دوربین مداربسته که توسط فروشگاه آریا برای محلهایی که پروژه های دوربین مدار بسته در آن اجرا خواهد شد اعزام می گردد تضمین کننده کمترین هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران است و گارانتی و خدمات پس از فرو مانند تعمیر دوربین مداربسته را شامل حال میشود.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

به همین دلیل افراد اغلب به سراغ نصاب های کار بلد می روند که در مورد هر دو سیستم امنیتی اطلاعات داشته باشند و بر هردوی آن ها تسلط داشته باشند. شما پس از نصب سیستم دوربین مداربسته در محل شرکت یا فروشگاه خود می توانید نظارتی همه جانبه بر نوع رفتار و برخورد با دیگر پرسنل و مراجعه کنندگان , لحن صحبت و یا اشتباهات آن ها داشته باشید و در نهایت با استفاده از این نظارت راندمان کاری خود را بالا ببرید. یکی از انواع دوربین های نظارت تصویری، دوربین مدار بسته دیجیتال است.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن