بازاریابی به افزایش فروش کمک میکند

روش آسمان خراش یک استراتژی SEO است که در آن شما محتوایی را پیدا می کنید که در کلمه کلیدی مورد نظر شما بهترین رتبه را دارد و سپس محتوایی ایجاد می کنید که بهتر از آن باشد. متوسط زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی در سال 2020، 145 دقیقه در روز بوده که نسبت به سال قبل افزایش یافته است. نیازی به گفتن نیست که مردم نسبت به گذشته زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند و متخصصان روابط عمومی استراتژی خود را از تمرکز بر نشریات خبری به تمرکز بر افزایش ترافیک وب سایتها و رسانه های اجتماعی تغییر داده اند. نتایج گوگل آنالیتیکس را بررسی کنید تا ببینید ترافیک ورودی سایت شما از کجا است و سعی کنید تمرکز خود را روی آن بخش افزایش دهید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. ولی امروزه دیجیتال مارکتر ها فعالیت هایی برای افزایش فروش و رضایتمتدی مشتری(بهبود تجربه کاربری) انجام میدهند، دیجیتال مارکتر معمولا بر روی یک شاخص کلیدی عملکرد KPI برای هر کانال متمرکز میشود تا بتواند بدرستی عملکرد شرکت را در یکی از آنها اندازه گیری کند.

بازاریابی دیجیتال فرصتی برای متخخصان این حوزه هست که به صحبتهای اقشار مختلف مردم، از مشتری گرفته تا سایت marketingjobs مصرفکننده گوش بدن. بهینهسازی تبلیغات گوگل در ابعاد مختلف باعث شد هزینههای تبلیغات به مقدار قابل توجهی کاهش یابد. یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. یکی دیگر از روش های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی شبکه های اجتماعی یا SSM است. به راههایی که محصول شما میتواند به مردم کمک کند فکر کنید و آنها را به مردم نشان دهید تا بیشتر به اشتراک گذاشته شوید و بیشتر از شما خرید کنند. مراقب باشید که چند متغیر را همزمان تغییر ندهید تا بتوانید تاثیر هر کدام را جداگانه بسنجید. با مدیر هاب همراه باشید. برای یافتن مواردی که افراد بهدنبال آن هستند، کلمات کلیدی پیدا کنید و سعی کنید با بهروزرسانیهای جستجوگرهایی مانند Google همراه باشید. در بازارهای صنعتی، فرایند خرید بسیار طولانی و با تصمیم گیرندههای فراوانی همراه است. این تعداد به چیزی حدود 2.5 میلیارد نفر در روز میرسد. بازاریابی اینترنتی امکان یک ارتباط آسان و سریع با تعداد زیادی از مشتریان را به شما میدهد.

اولین خدمات ما تبلیغات کلیکی و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بود؛ که با گسترش مجموعه، طراحی وب سایت، تولید محتوا، سئو و بهینه سازی سایت و بازاریابی در شبکههای اجتماعی نیز به آن اضافه شد. بنابراین قبل از اینکه محتوایی تولید کنید، مطمئن شوید که برای مخاطبان دیجیتالی شما مناسب و جالب است. افراد تا زمانی که انتخاب نکنند روی عنوان مطلب شما کلیک کنند، به بقیه مطالب شما دسترسی نخواهند داشت. یک تبلیغ هر چند بار که توسط یک مخاطب خاص دیده شود اثربخشی بیشتری خواهد داشت، پس می توان با اطمینان گفت که هر اقدام بازاریابی و تبلیغاتی هرچه بیشتر دیده شود، تاثیر بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که عناوینی جذاب برای مخاطبان خود بنویسید و آنها را مجبور به کلیک کنید. به عبارت دیگر، به جای ایجاد پیام هایی که برای همه جذاب باشد، می توانید پیام های خود را بسیار دقیق تر کنید زیرا مخاطب هدف خاص تری دارید. اگر یک صفحه “درباره ما” در وب سایت خود دارید که فقط برای بیان آنچه شما انجام می دهید و برای چه کسانی این کار را انجام می دهید ایجاد شده است، یک روایت جذاب راهی عالی برای ارتقاء آن صفحه و استقبال خوانندگان است.

در نظر داشته باشید که قصه گویی چقدر قدرتمند است و اگر داستان شما مملو از تعارض و تعجب باشد و احساسات مخاطب را درگیر کند، آن ها بدون توجه به میزان معروفیت برند شما، شما را دنبال خواهند کرد. گوگل کاری کرد که هر چه را بخواهیم بتوانیم از اینترنت پیدا کنیم! در بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین اتصال به اینترنت برای استفاده از خدمات الزامی است، حال آنکه در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ در عین استفاده از کلیه ابزارهای موجود در فضای مجازی و رسانه های دیجیتال لزوماً اتصال به اینترنت لازم نیست. چه کسب و کارهایی می توانند از بازاریابی سبز استفاده کنند؟ تکنیک بازاریابی صدای فراگیر می گوید که کانال ها و هر آن چه که دارید و برای تبلیغات از آن استفاده می کنید، برای ایجاد آگاهی واقعی از برند کافی نیست، بلکه شما باید در هر جای دیگری که مخاطب برای بررسی محصولات مراجعه می کند ظاهر شوید. به عنوان یک دوره مناسب برای آموزش بازاریابی اینستاگرام، میتوانید به دوره امپراطوری اینستاگرام در سایت سوشال مراجعه کنید.

در سال های اخیر تعداد کاربران تلفن های هوشمند رشد قابل توجهی داشته است. در واقع در سناریوی اول در دوران رکود و عدم رشد متناسب درآمد با هزینه، شرکت ها درصد بودجه دیجیتال مارکتینگ را از درصد کل بودجه مارکتینگ افزایش خواهند داد و به همین دلیل رونق بیشتری در فضای دیجیتال مارکتینگ رخ می دهد. دیگر تفاوتی که شما باید با سایت رقیب ها در نظر بگیرید میزان رشد وب سایت خود در مقابل آنها می باشند. به زبان ساده دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیتها و ابزارهایی گفته میشود؛ که با هدف بازاریابی محصولات و خدمات در بستر وب، مورد استفاده قرار میگیرد. سپس از ابزارهای SEO مثل ahrefs برای یافتن همه سایت هایی که به محتوای رقیبتان پیوند داده اند، استفاده کنید و از مرتبط ترین آنها بخواهید که لینک رقیب شما را با لینکی به محتوای بهبودیافته شما جایگزین کنند. دیجیتال مارکتینگ را میتوان زیرمجموعه مارکتینگ یا بازاریابی دانست؛ که طی سالهای اخیر، با گسترش فضای آنلاین و کاربرد و ضریب نفوذ آن، به تدریج به دانشی مستقل و تخصصی تبدیل شده است.

بسیاری از تکنیک های بازاریابی به جای افزایش اثربخشی بر روی مخاطبانی که قبلاً به دست آورده اید، برای جذب مخاطبان جدید هستند. با اضافه کردن اطلاعات جدید و بازنشر آن ها می توانید ترافیک خود را تا دو الی سه برابر افزایش دهید. اینجاست که قسمت تکنیکی مطرح می شود: بسیاری از پادکست ها بر مدل میزبان/مهمان تکیه می کنند که بسیار هم موفقیت آمیز است، زیرا هر دو طرف از مخاطبان یکدیگر بهره می برند. توجه داشته باشید که بیان داستان های مختلف تا زمانی که یک هسته و درون مایه یکسانی را دنبال می کنند اشکالی نداشته و در نهایت یک پیام مشخص و ثابت را انتقال می دهند. پیوند همه صفحات فرزند به مادر قدرت دامنه را به تمام فرزندها انتقال می دهد. یک محتوای مادر مثلا راهنمای جامع بازاریابی که به صورت کلی به یک موضوع می پردازد را ایجاد کنید و به صفحات فرزند (مقالات فرعی) که به موضوعات فرعی آن موضوع می پردازند لینک بدهید. بنابراین شما با بررسی رفتار کاربر در سایت خود می توانید تشخیص دهید که آیا رنگ دکمه خرید یا جایگاه دکمه ارسال اطلاعات و …

ویدئو اولین رسانه در استراتژی محتوایی است که از مقالات وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها نیز پیشی گرفته است. امکان انتشار محتوا در بسترهای مختلف، افزایش دسترسی افراد به اینترنت، موبایل و شبکه های اجتماعی، محبوبیت و راحتی فرآیند خریدهای اینترنتی، کاهش اثربخشی و افزایش هزینه های تبلیغات سنتی از جمله دلایل مهمی هستند که بازاریابی محتوا و آموزش بازاریابی محتوا را در دهه های اخیر به اوج شکوفایی خود رسانده است. گرفتن لینک ورودی از وب سایت ها و صفحات باکیفیت و قدرتمند، برای افزایش قدرت دامنه وب سایت شما بسیار مهم است. بنابراین اگر محتوای مادر شما رتبه بالاتری داشته باشد، صفحات فرزند نیز ورودی ارگانیک بیشتری از سمت گوگل دریافت می کنند و در مقابل اگر یکی از صفحات فرزند در یک کلمه خاص رتبه بگیرد، به افزایش رتبه صفحه مادر نیز کمک میکند. Google ویدیوها را در صفحات جداگانه ای از نتایج موتورهای جستجو نشان می دهد. برای اینکه به Google کمک کنید محتوای شما را به عنوان مرجع معتمد بشناسد، مدل ستون- خوشه که در فارسی به مدل مادر- فرزند معروف است را در وبلاگ خود پیاده سازی کنید. اساسیترین این قوانین در مسئولیت ارسال ایمیلهای تجاری خلاصه میشود؛ فقط به افرادی ایمیل ارسال کنید که انتظار دارند پیامی را از شما دریافت کنند، یعنی آن را انتخاب کردهاند؛ انصراف از اشتراک را برایشان آسان کنید و هنگامی که با آنها ارتباط برقرار میکنید درمورد اینکه چه کسی هستید، شفاف باشید.

این روش اگر درست تحلیل شود و مدام بهینه شود، تاثیر فوق العاده ای در فروش شما خواهد داشت. ما در مدت فعالیتمان در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ، تجربیات بسیاری را کسب کرده و توانستهایم راههای درست موفقیت را پس از ارائه مشاوره به بسیاری از کسبوکارهای کوچک و بزرگ بیابیم؛ تا بتوانیم هماکنون در اختیار شما قرار دهیم.هدف ما رضایت شماست. بازاریابی شامل شناخت بازار، تولید محصول با کیفیت، ارزش سازی برای آن محصول و معرفی آن به افراد درست می باشد. البته در کپشن اینستاگرام میتوان محتوای بلندتری را نیز تولید کرد. 16. برای مردم مهم نیست که شما در مورد محصول و خدمات خود چه نظری دارید، آنها فقط میخواهند بدانند که در صورت انجام معامله با شما برای خودشان چه منفعتی حاصل خواهد شد. به این صورت که بانک ایمیل می خریم و به همه پیام تبلیغاتی می دهیم بشتابید و محصول جدید ما را بخرید! یکی از روش های بازاریابی مستقیم یا direct marketing، ایمیل مارکتینگ است که یکی از ضروری ترین ابزارهای کسب و کار برای دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. در اینجا سه علامت وجود دارد که نشان میدهد استراتژی فروش و بازاریابی شما در شبکههای اجتماعی تا چه اندازه ناکارآمد بوده است.

یعنی اگر از قیفهای فروش استفاده میکنید، قرار است تا جای ممکن مخاطب انبوهتری را وارد قیف کند. بگذارید ریتارگتینگ را با یک مثال توضیح دهیم: یک مشتری به یک وب سایت وارد می شود و محصولی را بررسی می کند، ولی خریدی انجام نمی دهد و از سایت خارج می شود. ریتارگتینگ به شما این امکان را می دهد تا با نمایش تبلیغات مربوط به آن محصول در سایت های دیگر (به عنوان مثال تبلیغات بنری یا تبلیغات فیس بوک) ، علاقه اولیه آن مشتری را به او یادآوری کنید. می توانید انواع کمپین های ایمیلی خود را با این اتوماسیون انجام دهید: کمپین فروش بیشتر به مشتریان فعلی، یادآوری رویدادها، ریتارگتینگ ها و … موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایل می تواند بیشترین مخاطبین را به سمت کسب و کار شما جذب کند.

نمی توان فرمول واحدی برای تمام کسب و کارها ارائه داد، زیرا رفتار مخاطبان هر کسب و کاری متفاوت است. در حقیقت امروزه اینترنت و بازاریابی اینترنتی برای تمام کسب و کارها یکی از روش های کسب درآمد و سود بیشتر و تعامل بهتر با مشتریان و مخاطبان می باشد. در این شکی نیست که حتی طراحی محصول هم بدون نگرش بازاریابی ممکن نیست. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از پیدایش بازاریابی تلفنی میگذرد، بسیاری از بازاریابان قدرت آن را دست کم میگیرند و حتی فکر میکنند عمر این نوع بازاریابی به پایان رسیده است در حالی که اینطور نیست.

حتی اگر استراتژی شما مناسب و درست باشد، تکیه بر روش های آزمایش شده گذشته کافی نیست، زیرا با گذشت زمان تکنیک های قدیمی مزیت رقابتی خود را از دست می دهند. درست است که تقاضا برای محتوای صوتی افزایش یافته است ، اما به این معنی نیست که مخاطبان به پادکست شما هم گوش کنند. این که چرا باید در دوره ی آموزشی فوق در موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنید ، لازم است توضیحاتی در این باره داده شود . مهارت تبلیغ نویسی و تدوین کمپین تبلیغاتی در این نوع بازاریابی می تواند بسیار به شما کمک کند. ما در حوزه طراحی دکوراسیون اداری فعالیت میکنیم؛ و به دنبال شرکتی بودیم که فعالیت ما در فضای مجازی را مدیریت کند. انجام تحقیقات بازار که تعیین می کند کدام نوع بازاریابی و کدام یک از ابزارها در هر نوع، بهترین نوع برای ساخت برند شماست، برای شما مناسب است.

حضور در رسانه هایی که مخاطب شما بیشترین استفاده را دارد مثلا مقاله، فیلم، پادکست و… با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در شبکه های اجتماعی، می توان گفت که حضور و بازاریابی در آن ها تقریبا برای هر کسب و کاری مفید است. با هر مهمانی که در پادکست شما حضور پیدا می کند، به مخاطبان شما نیز افزوده می شود. پرسونای (personas) خریدار، توصیف شخصی است که میخواهید جذب بازار خود کنید. در شروع یک تجارت و یا بیزینس لازم نیست تا به صورت شخصی یک تجربه تلخ مانند شکست را تجربه کنید تا بتوانید راههای مقابله با آن را یاد بگیرید، بلکه شما میتوانید به راحتی و با استفاده از از تجربیات کسانی که در این زمینه موفق شدهاند بیزینس و تجارت خود را از هرگونه شکست نجات دهید. برای ارسال محتوای مناسب به شخص مناسب در زمان مناسب، از تقسیم بندی مخاطبان استفاده کنید و آن ها را بر اساس ویژگی های شخصی مانند اطلاعات جمعیت شناختی ، روان شناسی و اطلاعات رفتاری به گروه های خاص تقسیم کنید. برای پیاده سازی صحیح تکنیک های تقسیم بندی مخاطبان در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود، به CRM و سیستم سازی نیاز دارید تا بتوانید مشتریان مناسب را در پایگاه داده ای با پیام های خاص خودشان قرار دهید.